A hálózat minősége és az ár is befolyásolja a mobilinternet- használókat

MTI Sajtóadatbank, 2012. július 31. 10:31

A mobilinternet-használók többségének a hálózat minősége, a lefedettség, az adatátviteli szolgáltatás díja és az adatátviteli csomag áttekinthetősége a legfontosabb szempont - állapítja meg nemzetközi felmérésében a Ericsson ConsumerLab.

Az Ericsson piackutató részlege 15 éve vizsgálja a fogyasztók infokommunikációs termékekkel kapcsolatos magatartását. A mostani vizsgálatban összesen 2.300 amerikai, brit, indonéz és brazil mobilinternet-használóval készítettek interjút. A szolgáltatók két legfontosabb célja, hogy új előfizetőket toborozzon, a meglévőket pedig a szolgáltatások gyakoribb használatra buzdítsa. A felmérés ezeket a szempontokat vizsgálva kereste a választ, amikor az előfizetők mobilhasználati szokásairól érdeklődött. A megkérdezettek 40-45 százaléka azt mondta, hogy többet használná a mobiltelefonját, ha nagyobb internetes sebesség állna rendelkezésére. Ugyanakkor 30-45 százalék úgy nyilatkozott, hogy az adatátvitel alacsonyabb ára kulcsfontosságú lenne a gyakori használathoz, közel ugyanennyien a mobil telefonok hosszabb akkumulátoros üzemidejét emelték ki. A válaszadók több mint egyharmada szerint a jobb hálózati lefedettség is befolyásolja azt, hogy milyen gyakran böngésznek a neten. Sok fogyasztó csalódottságát fejezte ki, hogy olyan csomagot kénytelen választani, amelyet nem használ ki teljes egészében.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új vezető a Microsoft Magyarország élén

2022. július 1. 11:16

A hatás mechanizmusát keresik az IVSZ MENTA 2022 előadói

2022. június 30. 12:40

Az ESET új, hálózati szintű megoldást kínál a távközlési és internetszolgáltatók számára

2022. június 23. 11:24

A raktár nélküli webshopoké a jövő

2022. június 19. 13:24