Már több mint 10000 Telekom ügyfél azonosítja magát hangjával

forrás Prim Online, 2012. augusztus 1. 09:14

A Magyar Telekom alig egy hónapja bevezetett, új hangazonosítás szolgáltatására máris több mint 10 ezer ügyfél regisztrálta hangját.

A hangazonosítást hazánkban elsőként a Telekom vezette be 2012 júliusában annak érdekében, hogy növelje ügyfelei elégedettségét a telefonos ügyintézés során. Az új rendszer a hang közel száz ismérve alapján képes egyértelműen azonosítani a hívó felet, így minden eddigi megoldásnál biztonságosabb, ugyanakkor kényelmesebb és gyorsabb is, hiszen a regisztráltaknak többé nem kell jelszót megjegyezni, hosszasan adatot egyeztetni. A különleges szolgáltatás sikerét mutatja, hogy a bevezetés óta eltelt alig egy hónap alatt már több mint 10 ezer ügyfél regisztrált.

A szolgáltatás a T-Mobile és T-Home előfizetőknek is elérhető, beállítása roppant egyszerű: a 1412-es vagy 1430-as ügyfélszolgálati számok tárcsázását követően, az ügyintéző jelentkezése előtt „A hangom az azonosítóm, ilyen egyszerű és kényelmes” mondat elismétlésével lehet hangmintát rögzíteni.  A beállításhoz az előfizetői jelszó megadása szükséges. Az első 20 ezer regisztrálónak, valamint Platinakártyás ügyfeleknek a hangrögzítés díjmentes.

A hangazonosításról további információ a http://www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetoseg/telefonszamok/hangazonositas és a http://www.t-mobile.hu/lakossagi/ugyintezes/internetes_ugyintezes/hangazonositas oldalon olvasható.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05