Sziget: több mint 4 millió YouTube-os megtekintés
Vasárnap véget ért a jubileumi, huszadik Sziget. A fesztiválon idén először nem csak azok vehettek részt, akik személyesen el tudtak látogatni a Szigetre. A YouTube, a világ legnagyobb videomegosztó oldala 5 napon át, minden nap délután 3 órától késő éjszakáig 3 színpad összesen 55 koncertjét közvetítette élőben világszerte. A fellépők a Sziget hivatalos YouTube csatornáján összesen több mint 4 millió megtekintést könyvelhetnek el, a legtöbben Európából követték a koncerteket. Ezzel a Sziget élő közvetítése bekerült a legnépszerűbb európai zenei események közé a YouTube-on.

Az élő közvetítés a legnépszerűbb Magyarország mellett Belgiumban, Csehországban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Görögországban, Hollandiában, Lengyelországban, Oroszországban és Spanyolországban volt. A Sziget hivatalos YouTube csatornáján létrehoztak egy alkalmazást, ahol a nézők Google+, Facebook és Twitter profiljukon keresztül megjegyzéseket fűzhettek a látottakhoz. A rajongók lelkesedését mutatja, hogy az élő közvetítés 5 napja alatt összesen több mint 60 ezer hozzászólás érkezett.
A világ zenerajongói nem csak olyan nemzetközi sztárok szigetes koncertjeit követhették élőben a YouTube-on, mint a Placebo, a Korn, a Hurts, a Deus, a Ting Tings, Goran Bregovic vagy Emir Kusturica, hanem találkozhattak olyan magyar fellépőkkel is, mint a Tankcsapda, a Quimby, a Compact Disco és Yonderboi. Azok kedvéért, akik lemaradtak volna, vagy csak újranéznék kedvenceiket, a fesztivál hivatalos YouTube csatornáján, a youtube.com/szigetofficial oldalon a koncertek legjobb pillanatai még további 3 hónapig megtekinthetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkek
- A Sziget fesztiválon is elérhető a T-Mobile 4G/LTE mobilinternet szolgáltatása
- Legyél kreatív a Szigeten
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Biztonsági sérülékenységet találtak a Fesztiválkártyában
- Sziget Fesztivál: repülőtéri after-party
- A legnagyobb party a világ legvékonyabb diszkójában
- Élőben játszik a YouTube-on a Quimby, a Tankcsapda és a Compact Disco is
- A világ legvékonyabb klubja nyílik a Sziget Fesztiválon
- Megfelelő a fesztivál zajszintje
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új cégtársak a PwC Magyarország vezetői között
A PwC Magyarország örömmel jelenti be két új cégtárs kinevezését. A könyvvizsgálati üzletágat 2022. július 1-jétől Sávoly-Hatta Anita és Halmosi Gábor erősíti partneri pozícióban.
Mobilhálózata modernizációjával készül a Telekom a drasztikusan növekvő adatforgalomra
Lekapcsolta 3G hálózatát a Magyar Telekom, amely már sehol nem érhető el. Az ügyfelek nem maradnak szolgáltatás nélkül ezt követően sem: a közel országos lefedettségű, a korábbi technológiáknál jobb ügyfélélményt nyújtó 4G hálózat továbbra is rendelkezésre áll mind a hang-, mind az adatforgalom céljára. A legfeljebb 3G-képes készülékkel rendelkező ügyfelek hangforgalmát a meglévő 2G hálózat veszi át.
Betegségeket is előidézhet a közösségi média túlzott használata
Egyre fiatalabbak, már a gyermekek körében is gyakran jelentkezik ingerültség és szorongás a közösségi média használatából fakadóan. Az ismétlődő rossz érzések talaján akár betegségek is kialakulhatnak. A kulcs az önismeret és a tudatosság lehetne, hogy megfelelően védekezzünk a negatív érzések ellen – véli a szakember.
Egyre inkább a vízió része az ügyfélélmény
Idén immár második alkalommal készült el a CX&Research ügyfélélmény-érettség átfogó riportja hazánkban. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a CXPA Hungary által kezdeményezett CX&RESEARCH 2022 webináriumához csatlakozott nagyvállalatok és ügynökségek arra adtak választ, hogy hol is tartunk ma az ügyfélélmény-érettség területén és milyen kihívásokkal, élményekkel és feladatokkal is találkoznak a hazai szakemberek. Az idei riport eredményei és a nagy látogatottságú április végi webináriumon tartott előadások felvételei már elérhetőek.