Sziget: több mint 4 millió YouTube-os megtekintés
Vasárnap véget ért a jubileumi, huszadik Sziget. A fesztiválon idén először nem csak azok vehettek részt, akik személyesen el tudtak látogatni a Szigetre. A YouTube, a világ legnagyobb videomegosztó oldala 5 napon át, minden nap délután 3 órától késő éjszakáig 3 színpad összesen 55 koncertjét közvetítette élőben világszerte. A fellépők a Sziget hivatalos YouTube csatornáján összesen több mint 4 millió megtekintést könyvelhetnek el, a legtöbben Európából követték a koncerteket. Ezzel a Sziget élő közvetítése bekerült a legnépszerűbb európai zenei események közé a YouTube-on.

Az élő közvetítés a legnépszerűbb Magyarország mellett Belgiumban, Csehországban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Görögországban, Hollandiában, Lengyelországban, Oroszországban és Spanyolországban volt. A Sziget hivatalos YouTube csatornáján létrehoztak egy alkalmazást, ahol a nézők Google+, Facebook és Twitter profiljukon keresztül megjegyzéseket fűzhettek a látottakhoz. A rajongók lelkesedését mutatja, hogy az élő közvetítés 5 napja alatt összesen több mint 60 ezer hozzászólás érkezett.
A világ zenerajongói nem csak olyan nemzetközi sztárok szigetes koncertjeit követhették élőben a YouTube-on, mint a Placebo, a Korn, a Hurts, a Deus, a Ting Tings, Goran Bregovic vagy Emir Kusturica, hanem találkozhattak olyan magyar fellépőkkel is, mint a Tankcsapda, a Quimby, a Compact Disco és Yonderboi. Azok kedvéért, akik lemaradtak volna, vagy csak újranéznék kedvenceiket, a fesztivál hivatalos YouTube csatornáján, a youtube.com/szigetofficial oldalon a koncertek legjobb pillanatai még további 3 hónapig megtekinthetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkek
- A Sziget fesztiválon is elérhető a T-Mobile 4G/LTE mobilinternet szolgáltatása
- Legyél kreatív a Szigeten
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Biztonsági sérülékenységet találtak a Fesztiválkártyában
- Sziget Fesztivál: repülőtéri after-party
- A legnagyobb party a világ legvékonyabb diszkójában
- Élőben játszik a YouTube-on a Quimby, a Tankcsapda és a Compact Disco is
- A világ legvékonyabb klubja nyílik a Sziget Fesztiválon
- Megfelelő a fesztivál zajszintje
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Világcsúcs és két arany: tarolt a Széchenyi-egyetem csapata
A kontinens legnevesebb egyetemeit megelőzve az első helyen végzett a győri Széchenyi István Egyetem elektromos járművet fejlesztő hallgatói csapata, a SZEnergy Team Európa legnagyobb energiahatékonysági versenyén önvezető és városi kisautó kategóriában, az utóbbiban ráadásul saját tavalyi világcsúcsát megdöntve. Az eredmény egyszerre mutatja a győri intézményben folyó gyakorlatorientált képzések és a tehetséggondozás magas színvonalát.
A digitális oktatáshoz tervezett interaktív kijelzőmegoldásokat az LG
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy piacra dobja a CreateBoard elnevezésű, új, digitális oktatást segítő termékcsaládot. A 86TR3DK, a 75TR3DK, a 65TR3DK és 55TR3DK modellekből álló portfóliót a tantermekbe tervezte a vállalat: a CreateBoard kijelzők 40 pontos* multi-touch érintőképernyővel teszik teljessé az interaktív tanítás és tanulás élményét. Az eszközök ráadásul kényelmesen összekapcsolhatók különféle digitális oktatási alkalmazásokkal, miközben a távoli elérést egy könnyen kezelhető felhőalapú megoldás biztosítja.**
Új, minden szektorra kiterjedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon
A Brillit.com megújulásával egy új, minden területet lefedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon, egyfajta interaktív vállalkozói marketplace. Az egyedülálló és ingyenes üzletfejlesztési platform, a Brillit, ezzel egy olyan digitális szolgáltatáskereső felületet hoz létre saját – már most is 4000 céget és vállalkozót tartalmazó adatbázisából –, ahol bárki, legyen az magánszemély vagy cég, könnyen rátalálhat az igényeinek megfelelő szolgáltatásra. Ezzel párhuzamosan az oldalra regisztráló szolgáltatók saját profiljuk kitöltésével erősíthetik online jelenlétüket, és ezáltal jelentősen támogathatják értékesítési törekvéseiket.
Pénz, de honnan? 2023 – Kkv-mentő támogatások
Meghosszabbították a Széchenyi Kártya Hitel Max+ programot!
Az agrárium már ősszel hozzájuthat az EU-pályázati forrásokhoz!
Májustól több mint tízezer kisvállalkozásnak csökken felére a rezsije!
Regionális roadshow Budapest és Pest Vármegye kkv-döntéshozóinak
A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött
A Philips TV, Philips Sound és AOC Audio termékeket tervező, gyártó és értékesítő TP Vision bejelentette, hogy új partneri megállapodást köt az FC Barcelonával, melynek értelmében a vállalat lesz a legendás futballcsapat televíziókért, kijelzőkért és audio eszközökért felelős kiemelt partnere. Az FC Barcelona vállalja a világvezető TP Vision TV- és audiotermék-kínálatának népszerűsítését, kiemelt figyelmet fordítva a vállalat saját fejlesztésű Ambilight TV technológiájára, mely a hagyományos tévénézést semmi máshoz nem fogható élménnyé varázsolja. Az Ambilight TV-vel minden más lesz!