Magyar mobilhirdetési ajánlást jelent be az IAB Hungary

forrás Prim Online, 2012. augusztus 23. 14:03

A médiatulajdonosokból, ügynökségekből és szolgáltatókból álló IAB Hungary mobil munkacsoportja bejelentette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait.

A Brindza Gábor (Madhouse, termékfejlesztési igazgató) vezette mobil munkacsoport a szükséges egyeztetéseket követően kialakította a hazai sztenderd hirdetési formátumokat mobil webre és mobil alkalmazásokba. A két elfogadott méret a 480x120, valamint a 320x50 pixel méretű hirdetések lettek, amelyek hivatalos IAB Hungary ajánlásnak tekintendők.


Az ajánlást támogató médiatulajdonosok, ügynökségek és szolgáltatók vállalták, hogy a két formátum közül legalább az egyik megtalálható portfóliójukban, és ezt az „IAB mobil universal ad package” emblémájával jelezhetik is felületeiken.


"Már most, a mobilhirdetési piac indulásakor több mint tízféle banner formátum volt érvényben, amellyel nehézkessé vált a mobil kampányok indítása. Szerettük volna elejét venni, hogy még több méret legyen, így a munkacsoport egyik legfontosabb feladata lett, hogy letisztázzuk a formátumokat." – mondta el Brindza Gábor a munkacsoport vezetője.


“Az ügynökségi oldalon kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy egy kampány során a rendelkezésre álló költségkeretet a lehető leghatékonyabb formában tudjuk felhasználni a mobil felületeken is. A sztenderd formátumok használatával csökkenthetők a gyártási költségek, és az egységes méretek következtében a hirdető célközönsége szép, esztétikus hirdetésekkel fog találkozni.”- tette hozzá Szeder Péter (Fastbridge), a mobil munkacsoport tagja.


Az IAB Hungary ajánlását a következő cégek támogatják:


Média/Sales house oldalról: Actual Media Sales House, Adaptive Média, Axel Springer, CEMP, Evomedia, Gmedia, Hírek Média, HVG, HWSW, Infinety, Madhouse, Origo, Ringier, Sanoma, Wangaru Media
Ügynökségi oldalról: Aegis Media (Carat, Vizeum, KirowskiIsobar, iProspect), Fastbridge, MEC, Mindshare, OMD, Onlinemarketing.hu, PHD
Szolgáltatók: Adverticum, Gemius
További információ a folyamatosan bővülő http://iab.hu/mobil címen elérhető.

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44
online sportfogadás