Humort és rapet néz online a magyar
Mától publikus a nyár legnézettebb online magyar zenei videóinak rangsora. A weben fogyasztott magyar zenei tartalmakat mérő Artisjus-YouTube Közösségi Toplista a 2012. június-augusztusi időszak megtekintéseit mutatja. Vicces és komoly videók, profik és amatőrök, hivatalos videoklipek és kép nélküli hangfelvételek tarkítják a nyár legnézettebb online felvételeinek rangsorát. A „like” gomb azonban árnyalja a képet: attól, hogy valamit sokan megnéznek, még nem biztos, hogy kedvelik is.
Az első helyhez három hónap alatt közel 5,9 millió megtekintés kellett: ennyivel vezeti Majka & Curtis & Blr „Belehalok” című dala az Artisjus-YouTube Közösségi Toplistát. A trió duplázott: az idei első toplistán is toronymagasan megelőzték a többi produkciót. Ezüstérmes 3,2 millió letöltéssel az Irigy Hónaljmirigy, míg Pamkutya 2,2 milliós nézettséggel éppen a listavezető „Belehalok” című dal paródiájával léphetett fel a nyári dobogó harmadik fokára.
Kapcsolódó cikkek
- VSO Downloader 2.9.5.5
- Digitális forradalom zajlik a filmkészítésben
- Napi 200 millió YouTube-videót néznek mobiltelefonokon
- Nyolcvanezer videóból válogathatnak a YouTube-időkapszula készítői
- 15 percre tolta ki a határt a YouTube
- Aki szeretne Ridley Scott és Kevin Macdonald filmjében szerepelni, rögzítse élete egy-egy pillanatát
- YouTube videók 4k-ban
- YouTube Leanback: önjátszó HD szolgáltatás lustáknak - akár Facebookra is
- Egyszerű online videóvágó a YouTube-on
- Napi kétmilliárd videó-letöltés az ötéves YouTube-on
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyarországra jön a NASCAR?
Tavaly a floridai Daytona Beach-en, a NASCAR bölcsőjében rendezték a magyar-amerikai szakmai kapcsolatok egyik legnagyobb rendezvényét, a Hungarian Summitot, akkor Jordan Jiloty, a NASCAR ügyvezető igazgatója üdvözölte a konferencia résztvevőit, de úgy tűnik ez nem egy egyszeri alkalom volt. Jordan Jiloty az idén a budapesti Hungarian Summit-ra is ellátogat június 8-án.
Környezetvédelmi díjat kaptak az LG 2023-as OLED evo tévéi
Az LG Electronics (LG) 2023-as OLED evo tévéi megkapták a Carbon Trust*** CO2 kibocsátás csökkentéséről* és CO2 méréséről** szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a Société Générale de Surveillance SA (SGS) környezetvédelmi címkét**** is magáénak tudhatja. Az elismerésekkel az LG folyamatos ESG-erőfeszítéseit díjazták, amelyeket a gyártás során keletkező műanyaghulladék csökkentése érdekében tesz.
Új okosóra a Huawei magyarországi kínálatában
Új okosórával bővül június 1-jétől a Huawei magyarországi kínálata: a HUAWEI WATCH GT 3 SE a sorozat eddigi legkisebb súlyú készüléke, amely sport- és fitnesz funkciók széles választékát nyújtja, és akár két hetes folyamatos használatot tesz lehetővé. Az okosóra kompatibilis Android és iOS-készülékekkel, a felhasználók egyszerűen indíthatnak és fogadhatnak hívást az eszközzel, amely gyorstöltéssel is tölthető.
Új technológiák forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát
Az elmúlt években számos új technológia jelent meg a pénzügyi szektorban, amelyek forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát. Az AFR 2.0 és a szupertárcák a legújabb innovációknak tekinthetők ezen a területen, amelyek azt ígérik, hogy alapjaiban változtatják meg a fizetés jövőjét. Segítségükkel az ügyfelek egységes és kényelmes fizetési élményben részesülnek, míg a pénzügyi szolgáltatók számára lehetőség nyílik újfajta üzleti modellek kialakítására.
Zöld gasztroreformot hirdet a magyar startup
Mintegy 550 millió forintot fordíthat növekedésére a Greenstic Europe Kft. (Greenstic) az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures befektetésének köszönhetően. A környezetbarát, egyszer használatos éttermi eszközöket forgalmazó vállalkozás regionális szinten bővíti tevékenységét, miközben célul tűzte ki a gasztroszektor környezettudatossá tételét, és a körforgásos gazdasági modell alkalmazását is.