Példaértékű kisvállalkozói weboldalakat díjaztak

A Budapest Bank kihirdette az „Üzleti siker honlappal” díj nyerteseit

forrás: Prím Online, 2012. november 22. 10:41

Bár sok kisvállalkozás használja már tudatosan az online jelenlétet a vevői kör bővítésére, még mindig szükség van ösztönzőkre és jó gyakorlatok bemutatására ahhoz, hogy a kisebb cégek körében széles körben elterjedjen a saját weblap, illetve webáruház. A Budapest Bank ezért hirdette meg „Üzleti siker honlappal” pályázatát, ahol sok olyan vállalkozás mutatkozott be, amely honlapja példaértékű lehet más cégek számára is. A zsűri szakmai díját egy e-könyveket árusító vállalkozás, a közönségszavazást pedig egy környezetbarát termékeket kínáló cég nyerte.

A jó honlap ma már elengedhetetlen egy cég életében, hiszen az internetelérés terjedésével egyre többen keresnek és vásárolnak a neten. A Budapest Bank nemrég zárult, kisvállalkozások számára kiírt pályázatán olyan honlapokat keresett, amelyek hatékonyan támogatják az értékesítést, amelyeket egyszerre jellemez a logikus, felhasználóbarát felépítés és az esztétikus megjelenés.

Közel 200 pályázat érkezett a legkülönfélébb területen működő cégektől. A résztvevő cégek közel kétharmada jól kiépített webáruházzal is rendelkezik. A bank korábbi kutatása szerint ez igen hatékony eszköz, a webshoppal rendelkező kisvállalkozások fele állítja, hogy forgalma nőtt ennek az eszköznek a hatására, mégpedig átlagosan 26%-kal. Ugyanakkor a vállalkozások egy része költségcsökkenésről is beszámolt: az üzemeltetési költségek átlagosan 24%-kal mérséklődtek. Szintén erősítheti az értékesítést az online fizetés lehetővé tétele, ezt azonban csak a pályázók közel egynegyede biztosítja vevőinek. A közösségi média szerepének felismerésére utal, hogy a pályázók majdnem mindegyike Facebook-jelenléttel is erősíti ismertségét. A független szakemberekből és a Budapest Bank vezetőiből álló zsűri szakmai díját az e-könyv készülékek és az ezekre alkalmazott irodalmi alkotások forgalmazásával foglalkozó, és blogot is működtető www.bookandwalk.hu oldal nyerte, amely csak idén májusban indult, és máris átlagosan havi 8000 látogatója van. A zsűri tíz másik oldalt is kiválasztott, amelyek közül a közönség szavazta meg a kedvencét: a győztes a környezetbarát és energiatakarékos termékek széles választékát kínáló www.zoldpolc.hu lett.

„A honlap valójában egy kirakat, egy kapu, amelynek elég vonzónak és logikusnak kell lennie ahhoz, hogy becsábítsa az embereket. Itt kezdődik a márka kommunikációja és maga az eladás. Ez igaz a Facebook-jelenlétre is, sőt ez a platform azért is fontos, mert itt  találkoznak és cserélnek véleményt a vásárlók. Ehhez képest sokan nem élnek az online és közösségi média lehetőségeivel, amelyek pedig igen költséghatékony megoldások. A Book and Walk és a Zöldpolc nemcsak kedvet csinál, és bizalmat teremt ízléses oldalával, de egyszerű és könnyen kezelhető felületet ad, hogy jól essen a vásárlás" - mondta Geszti Péter reklámszakember, a pályázatokat elbíráló zsűri egyik tagja.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Díjmentes 100 perc a kiemelten veszélyeztetett korosztály számára a Vodafone-tól

A Vodafone Magyarország szeretné ügyfeleit támogatni a koronavírus miatt kialakult helyzetben, ennek részeként a leginkább veszélyeztetett korosztály számára, a 65 éves és annál idősebb, feltöltőkártyás ügyfeleinek plusz 100 perc díjmentes lebeszélhetőséget biztosít. A szolgáltató április 6-án éjféltől minden érintett ügyfele számára automatikusan aktiválja a kedvezményt. Kifejezetten ennek a korosztálynak segít a feltöltőkártyás adategyeztetési kötelezettség felfüggesztése is, amit már márciustól megszüntetett a Vodafone Magyarország.

2020. április 5. 12:36

Hogyan védekezzünk adatvédelmi visszaélések ellen otthoni munkavégzés idején?

A vállalkozások jelentős része az elmúlt hetekben kénytelen volt otthoni munkavégzésre átállni. Az ezzel együttjáró kommunikációs problémákat ráadásul sok esetben eddig nem használt új technológia alkalmazásával tudták csak megoldani. A home office és az új megoldások használata azonban olyan információbiztonsági és adatvédelmi kockázatokkal járnak, amelyekre a cégek nem biztos, hogy felkészültek. A Deloitte szakértői segítségként összegyűjtötték, melyik a tíz legfenyegetőbb sérülékenység és hogyan lehet elkerülni a bajt?

2020. április 5. 12:35

Az új egyensúlymutatvány: távmunka kiberbiztonsági kockázatok nélkül

A koronavírus-világjárvány soha nem látott mértékben teszi próbára, milyen mértékben képesek a modern és rugalmas munkavégzési módszerek biztosítani a felhasználók számára a tér- és időbeli korlátoktól mentes, tetszőleges eszközön történő, produktív hozzáférést. Napjaink nagyvállalati mobiltechnológiáival a dolgozók távolról csatlakozhatnak a munkájukhoz szükséges adatokhoz és erőforrásokhoz – amikor és amilyen eszközön éppen szeretnének.

2020. április 5. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11
online sportfogadás