Tóth Attila a legfanatikusabb vaterás
Csaknem húszezren szavaztak az online piactér által meghirdetett versenyre nevezett tíz legérdekesebb kollekcióra, közülük 4994-en voksoltak a kisautógyűjtőre - áll a csütörtöki eredményhirdetésről az MTI-nek eljuttatott közleményben. Tóth Attila bevallása szerint gyerekkora óta rajong a játékautókért, gyűjteni azonban csak fia születése után kezdte őket, mikor megvásárolta neki az első Moszkvicsot. A gyűjteményből az az eredeti, világoskék kisautó a kedvence, amelyet születésének évében, 1969-ben gyártottak. Az évszám a játék rendszámtábláján is látható, ahogyan az minden eredeti pedálosén fel van tüntetve.
Lunczner Ádám, a weboldal marketingvezetője szerint a gyűjtemény kategória az egyik legnépszerűbb termékcsoport az online piactér indulása óta, ez adta az ötletet a verseny megszervezésére. Mind a feltöltött termékek számát, mind az átmenő forgalmat tekintve évente csaknem egymilliárd forint forgalom van az oldalon csak ebben a kategóriában. A vezető elmondása szerint nem ritka, hogy egy-egy különlegesebb, ritka darabért akár milliókat is fizetnek a gyűjtők.
A négy hétig tartó pályázat első szakaszában bárki feltölthette gyűjteményét, amelyek közül a zsűri választotta ki a számára legérdekesebb tíz kollekciót, ezekre voksolhatott később a közönség.
A legjobb tíz között egyebek mellett volt mozigép-kollekció, 2500 darabos pandamaci-gyűjtemény, 4000 darabos gyűszűkészlet, de akadt olyan nevező, aki százéves tűzoltó-készülékeket gyűjt, és olyan is, aki 60 éve gyűjti a világ különböző pontjairól a nevére címzett leveleket.
A pályázat nyertese 250 ezer forintos nyereményéből ötvenezer forintot a Dévai Gyermekotthon számára ajánlotta fel, amelyet a Vatera megduplázott, így 100 ezer forint kerül a rászoruló gyerekekhez.
Kapcsolódó cikkek
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Táblagép kalauzolhatja a kolostor látogatóit
- Intelligens városokat rangsorolt az Ericsson
- Vállalatok számítógépeit figyelnék Kínában
- Emelkedik a szlovák informatikai piac forgalma
- Századvég: a felnőtt lakosság háromnegyede már internetezett
- A Twitter elszabadította a tiltakozást a szaúdi királyságban
- Táblagépre készült, díjnyertes interaktív tankönyvekből tanulhatnak a diákok
- Infotér - Vályi-Nagy Vilmos: felülvizsgáljuk a késedelmes projekteket
- Több mint 800 ezer magyar facebookozik a munkahelyén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.