Dolgoznak az "online feljelentők"
Újabb ingatlanhalmozó helyi kínai vezetőt buktattak le internetezők Dél-Kínában, egyelőre felfüggesztették állásából.
Kínában az elmúlt időben egyre aktívabbak az online "feljelentők". Megfigyelők szerint ha vérszemet kapnak, végeláthatatlan tömegben fognak a leleplezések nyilvánosságot kapni, s egy részükben bizonyosan elkerülhetetlenné válik a felelősségre vonás. A napokban egy 2007-es filmfelvételt hoztak nyilvánosságra, amelyen egy Csungking városi kerületi pártvezető ágyjelenete volt látható 18 éves szeretőjével. A videót, amelybe az ötvenes éveiben járó politikus belebukott, eredetileg egy ingatlanfejlesztő vállalat "rendelte meg". A közreadó birtokában állítólag több más, még hivatalban lévő vezetőről készült hasonló felvétel is van.
A múlt hónapban ugyancsak internetezők bejegyzései alapján vesztette el az állását egy kantoni városi kerületi vezető, akinek 22 háza becslések szerint 40 millió jüant (1,4 milliárd forint) ért. A férfi a gyanú szerint nagy összegű kenőpénzeket fogadott el. Azt megelőzően az online közösség tagjai a kelet-kínai Tunghsziang város közjegyzői irodájának vezetőjét vádolták meg azzal, hogy az egyik általa szervezett üzleti út lényegében ráklakoma volt a szomszédos tartományban. Mint kiderült, a vacsora 161 ezer jüanba (5,5 millió forint) került. A férfit leváltották, ellene is eljárást indítottak.
Szeptemberben nagy port kavart, amikor lebukott egy munkabiztonsági hivatalnok az északnyugat-kínai Senhszi tartományban, mert a róla közölt fotók alapján megállapították, hogy legalább 11 rendkívül drága karórája van. Jang Ta-caj ellen vizsgálat indult, lakásán házkutatást tartottak, állásából kitették.
A feljelentősdi nem új keletű jelenség Kínában. 2009-ben például egy ingatlanfejlesztésért felelős kelet-kínai tisztviselő úgy bukott le, hogy a róla készült képeken luxuscigarettát szívott. Végül vesztegetés miatt 11 évi börtönt kapott.
Kapcsolódó cikkek
- Vállalatok számítógépeit figyelnék Kínában
- Több mint 200 millió 3G előfizető Kínában
- Újabb hivatalnokot buktattak meg "online megfigyelők" Kínában
- Egymilliárd kínai mobiltelefon kerül külföldi piacra az idén
- Műholdakat vetnének be az erdősítések nyomon követésére Pekingben
- Milliárd felett a mobilelőfizetők száma Kínában
- Rekordbevételt hozhat 2012 a kínai internetes videópiacon
- 800 millió internetező, 1,4 milliárd mobiltelefon 2015-ig Kínában
- Online lapok zsaroló álriportereit tartóztatták le Kínában
- Vészjelző internetes bejegyzése után levettek a képernyőről egy kínai tévést
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.