Az „okos számlák” felé nyit a Xerox

forrás: Prím Online, 2012. december 17. 13:41

Egyre több hazai szolgáltató ismeri fel, hogy a számlaleveleket ne csupán egyszerű, költséget termelő egyenlegközlő dokumentumként, hanem bevételt hozó marketingkommunikációs eszközként használja. Ezek előállításában a Xerox sok tapasztalattal rendelkezik, és idehaza is készen áll a színes, személyre szóló számlalevelek nagy volumenben való gyártására.

Sikeres jövőt jósolnak világszerte a transzpromó megoldásnak. 2014-re az iparági előrejelzések 37,9 százalékos növekedést várnak ebben a szegmensben.  Mind többen ismerik fel ugyanis azt, hogy a fogyasztók eléréshez, és megnyeréséhez olyan szegmentált, személyre szabott megoldásokon keresztül vezet az út, amelyek nem igényelnek jelentős beruházást, és a szigorú adatvédelmi szabályoknak is megfelelnek. Ezek egyik éllovasa a transzpromó, amely a „tranzakciós” (számlalevelek, egyenlegközlők, értesítők, kivonatok) és a „promóciós” (értékesítést támogató direkt marketing eszközök) dokumentumok elnevezéseinek összeolvasztásából jött létre. A kifejezés komplex szolgáltatást takar a számlakép optimalizációtól kezdve az adatbázis menedzsmenten át a kampánytervezésig, illetve kivitelezésig. Ennek nyomán az ügyfél nem csupán egy értesítőt kap kézbe, hanem egy olyan „okos számlát”, amelyen az őt érintő fogyasztási adatokon kívül személyre szabott, érdeklődésének megfelelő, a számlázott szolgáltatáshoz, vagy a szolgáltatóhoz kapcsolódó információk birtokába is juthat.


A transzpromó eredményességét ma már a fogyasztói szokások is alátámasztják. Idehaza az emberek átlagosan majdnem hat percen át böngészik a számláikat, és ennek a hat percnek köszönhetően a transzpromó kampányokkal százból kilencvenketten találkoznak a számlalevélen. De nem csupán passzív olvasóként fogadják be az olvasottakat. A tapasztalatok szerint a transzpromó számlával növelhető az ügyfelek aktivitása is: a lojalitási programokra, hűségakciókra, konferenciára való jelentkezések mellett ráadásul a számlafizetési hajlandóság is növekszik, miközben a fizetési határidő csökken. A nyomtatott számlán elhelyezett QR kóddal pedig akár azonnal online fizethet, vagy egy olyan weboldalra léphet tovább a felhasználó, ahol számára érdekes tartalmakra bukkanhat.


A technológia idehaza a Xerox nyomdaipari partnereinél már elérhető, mivel a gyártó kínálatában rendelkezésre állnak azok a gépek – például a nagy teljesítményű iGen és DocuMate berendezések -, amelyek bármilyen mennyiségben képesek, rövid határidő alatt legyártani a transzpromó nyomatokat.



 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Elindult a Magyar Klímacsereprogram

A minden negyedik magyar háztartásban megtalálható klímaberendezések közül a nagy energiafogyasztásúak cseréje még gyorsabban térülhet meg a Magyar Klímacsereprogram segítségével.

2023. október 2. 16:53

Minden második rendelést csomagautomatába kérnek a Vaterafutáron

A magánszemélyek közötti értékesítés hazai szintlépését mutatja, hogy a Vatera saját, a piactéren vásárolt tételek biztonságos és gyors továbbítását biztosító Vaterafutár szolgáltatásán keresztül minden második feladott csomag már valamelyik csomagautomatán keresztül jut el új tulajdonosához. A legtöbben könyvet és ruhát küldenek ezen a módon, de rengeteg zenei CD és DVD-film talál új gazdára automatán keresztül – sokan gyűjtői pénzérmét vagy háborús relikviákat is az átvétel e kényelmes módján veszik át.

2023. október 2. 12:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Negyvenéves magyar mikroszámítógépre fejlesztenek új játékokat

2023. szeptember 29. 18:51

Megvannak az idei Gyurós Tibor-díjazottak

2023. szeptember 20. 15:17

Diákokat, női vezetőket és roma fiatalokat is támogatnak a Morgan Stanley munkatársai

2023. szeptember 18. 13:16

Hat érmet hoztak haza a magyar diákok a Nemzetközi Informatikai Diákolimpiáról

2023. szeptember 4. 15:38