Egyre több színházjegyet vásárolnak az utolsó pillanatban

MTI Sajtóadatbank, 2013. január 26. 07:46

Egyre népszerűbbek a magyar színházkedvelő közönség körében az interneten "utolsó pillanatban" vásárolt színházjegyek: becslések szerint az online értékesített jegyek körülbelül hat százalékát tavaly már az előadás napján vásárolták meg.

A legtöbben aznap reggel és délelőtt, némelyek csupán az előadás előtt pár órával döntenek arról, hogy este színházba mennek - derül ki a "last minute" színházjegyek értékesítésével foglalkozó maesteszínház.hu online jegyiroda MTI-hez eljuttatott felméréséből.

Tavaly csaknem 30 ezer színházjegyet vásároltak az utolsó pillanatban a portálon keresztül a budapesti és a vidéki színházkedvelők, a jegyekhez átlagosan 1500 forintos áron juthattak hozzá.

A felmérésből kiderül, hogy a nézők nyolc százaléka délután, illetve az előadás előtt pár órával vásárolja meg az aznap estére szóló színházjegyet. A többség - 35 százalék - reggel vásárol, 29 százalék a délelőtt folyamán, de 11 százalék már közvetlenül az új jegyek éjféli megjelenése után lefoglalja jegyét.

A "last minute" jegyvásárlás elsősorban a fiatalabb korosztályok körében népszerű, akik eddig viszonylag keveset vagy egyáltalán nem jártak színházba, részben azért, mert nem tudják vagy akarják hetekre-hónapokra előre megtervezni esti programjukat - írják a közleményben.

A "last minute" színházjegy-értékesítéssel foglalkozó portál - amelynek jelenleg 54 színház a partnere és átlagosan naponta 18-20 előadást kínál - 2011 végén indult, működésük első hónapjában csak 67 jegyet adtak el, egy évvel később azonban már csaknem 6400-at.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új területeken hódít a DIGIMobil

Újabb 32 településen tette elérhetővé mobil telekommunikációs szolgáltatásait a DIGI, így összesen már 579 városban és községben tesztelhetik a DIGIMobil szolgáltatást a cég ügyfelei.

2020. július 12. 12:07

Digitális képességekkel a munkanélküliség ellen

A digitális képességek fejlesztése lehet a leghatékonyabb módja, hogy olyan embereket segítsünk vissza a munka világába, akik a közelmúltban valamilyen okból kiszorultak a munkaerőpiacról. A hátrányos helyzetű álláskeresőket karolja fel a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Incorpora projektje, amelyhez a Microsoft Magyarország is csatlakozott – digitális kompetenciafejlesztő tréninggel.

2020. július 12. 10:03

Kezd újraindulni az élet a járműiparban

Komoly következményekkel járt a koronavírus miatti leállás, amelyhez hasonlót még a 2008-as gazdasági világválság idején sem tapasztalt a járműipar. A COVID-19 nem várt kihívások elé állította az autógyárak beszállítóit is; fennmaradásuk érdekében gyorsan alkalmazkodniuk kellett az új helyzethez. Már megkezdődött a fellendülés, igaz a cégek teljes kapacitásának visszaállásáig még hosszú hónapokat kell várni.

2020. július 11. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás