Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod
2011 őszi indulást terveztek, de csak most jelent meg a KreaNod. Az első hazai reklámra és designra épülő crowdsourcing startup rögtön saját pályázatokkal kezdte meg működését.

Az oldal lényege, hogy a megbízók reklám és design kategóriákban pályázatokat indíthatnak, amiknek ők szabják meg a díjazását és a határidejét is. Ha a kreatívok érdeklődését is felkelti a feladat, akkor beküldik a saját megoldásaikat, és a pályázat kiírójának útmutatásait figyelembe véve tökéletesítik azt. A folyamat végén a győztes megkapja a felajánlott pénzt, a megbízó pedig az elkészült munka felhasználási jogait.
Az indulással egy időben már két pályázat is elérhető, a készítők ugyanis szándékosan nem terveztek saját logót, és nem írtak szlogent sem, ezt az újonnan alakuló közösségre bízzák. A 130 ezer forint összértékű kiírások március végéig tartanak, de addig természetesen újak is indulhatnak.
„A tehetséges kreatívok szakmai előmenetelét szeretnénk elősegíteni, megbízóinkat pedig minőségi munkákhoz juttatni egy jól szabályozott környezet kialakításával. Reméljük, hogy némileg hozzá tudunk majd járulni a hazai kreatív szakma fejlődéséhez.” – mondta Szöllősi Gergely, az oldal alapítója.
Az oldalon nem csak a pályázatoknak lesz nagy szerepe. A portfólióépítésnek és az alkotók toplistájának is kiemelt jelentőséget szánnak, ezek segítségével ugyanis a megbízók könnyen megtalálhatják a számukra megfelelő kreatívot, akikről hiteles értékeléseket és eredményeket találnak majd a profiljukban. Ideális esetben hosszú távú együttműködések indulhatnak el.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre több színházjegyet vásárolnak az utolsó pillanatban
- Négy jelentkező a GSM-R rendszer szállítására
- Szemléletformáló internetes fejlesztés a mezőgazdasági adózásra
- Internetes adatbázis Peter Handke munkásságáról az Osztrák Nemzeti Könyvtártól
- Több támogatás jut idén a hazai mikro-és KKV szektor informatikai fejlesztéseire
- Kelet-Európában is elérhető a rara.com digitális zeneszolgáltatása
- Webes kisalkalmazást indít a Puzzled by Policy
- Átalakult az NFÜ honlapja
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
- Mindent egy helyen – gyűjtőoldal nyerte a Startup versenyt
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újdonságokkal tér vissza a Schneider Electric „zöld” versenye
Ismét meghirdette „Sustainability Impact Awards” pályázatát a Schneider Electric, a tavalyi első kiíráshoz képest számos újdonsággal. A fenntarthatósági törekvések megvalósításában és támogatásában élen járó vállalkozások pályázatait 2023. november 17-ig várják a szervezők, a globális győzteseket pedig jövő tavasszal hirdetik ki.
2023-ban immár 22. alkalommal indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
Augusztus 14-én immár 22. alkalommal indul útjára Magyarország legnagyobb digitális marketingkommunikációs pályázata. ’Az Év Honlapja’ izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban a legújabb honlapokat, applikációkat, digitális és technológiai megoldásokat hozták létre. Ha büszkén állsz egy újító szellemiségű honlap vagy applikáció mögött, akkor ez a lehetőség neked szól! Ne feledd augusztusban 20% Early Bird kedvezménnyel pályázhatsz!.
Ezek Európa legjobb fenntarthatósági startupjai
Idén tavasszal az EIT InnoEnergy együttműködésben a Vestbee-vel elindította a Hello CleanTech kezdeményezést azzal a céllal, hogy támogassák a zöldebb, fenntarthatóbb és szén-dioxid-mentesebb jövőt szorgalmazó induló vállalkozásokat. A pályázók a megújuló üzemanyagoktól, a zöld hidrogéntől kezdve az élelmiszer-értéklánc dekarbonizálásán át a körforgásos gazdaságot támogató javaslatokig számos ötletes megoldást mutattak be, amelyek közül a kiválasztottak segítséget kapnak a vállalkozásuk felépítéséhez, a javaslatuk kidolgozásához, teszteléséhez, illetve a továbbfejlesztéshez szükséges infrastruktúra kialakításához.
Kihirdették a Vodafone Digitális Díj nyerteseit
A Vodafone Magyarország Alapítvány ötödik alkalommal adta át a legjobb digitális innovációknak járó elismerést, az összesen 15 millió forint értékű díjazással járó Vodafone Digitális Díjat. Az innovációs pályázatra idén 107 pályamunka érkezett, a zsűri három kategóriában – KKV Digitalizáció, Fintech, Fenntartható Energia – értékelte a pályázatokat. Ezen felül idén egy arra érdemes pályázó a Start It @K&H inkubációs programban fejlesztheti tovább megoldását, egy második különdíjast pedig a Vodafone Magyarország munkatársai választottak ki az indulók közül.
Újra megnyílt a Digitális Felzárkóztatási Alap!
Okostelefon, tablet, laptop – eszközök, amelyek ma már elengedhetetlenek a kapcsolattartáshoz, a tanuláshoz, vagy akár a munkakereséshez, a munkavégzéshez is. A szociálisan rászorulók azonban nehéz anyagi körülményeik miatt sok esetben nem rendelkeznek az élethelyzetüknek megfelelő informatikai eszközökkel, szoftverekkel. Ennek leküzdésében segít a Magyar Vöröskereszt és a Yettel által létrehozott Digitális Felzárkóztatási Alap, amelynek forrásaira 2023. június 30-ig lehet pályázni.