Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod
2011 őszi indulást terveztek, de csak most jelent meg a KreaNod. Az első hazai reklámra és designra épülő crowdsourcing startup rögtön saját pályázatokkal kezdte meg működését.

Az oldal lényege, hogy a megbízók reklám és design kategóriákban pályázatokat indíthatnak, amiknek ők szabják meg a díjazását és a határidejét is. Ha a kreatívok érdeklődését is felkelti a feladat, akkor beküldik a saját megoldásaikat, és a pályázat kiírójának útmutatásait figyelembe véve tökéletesítik azt. A folyamat végén a győztes megkapja a felajánlott pénzt, a megbízó pedig az elkészült munka felhasználási jogait.
Az indulással egy időben már két pályázat is elérhető, a készítők ugyanis szándékosan nem terveztek saját logót, és nem írtak szlogent sem, ezt az újonnan alakuló közösségre bízzák. A 130 ezer forint összértékű kiírások március végéig tartanak, de addig természetesen újak is indulhatnak.
„A tehetséges kreatívok szakmai előmenetelét szeretnénk elősegíteni, megbízóinkat pedig minőségi munkákhoz juttatni egy jól szabályozott környezet kialakításával. Reméljük, hogy némileg hozzá tudunk majd járulni a hazai kreatív szakma fejlődéséhez.” – mondta Szöllősi Gergely, az oldal alapítója.
Az oldalon nem csak a pályázatoknak lesz nagy szerepe. A portfólióépítésnek és az alkotók toplistájának is kiemelt jelentőséget szánnak, ezek segítségével ugyanis a megbízók könnyen megtalálhatják a számukra megfelelő kreatívot, akikről hiteles értékeléseket és eredményeket találnak majd a profiljukban. Ideális esetben hosszú távú együttműködések indulhatnak el.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre több színházjegyet vásárolnak az utolsó pillanatban
- Négy jelentkező a GSM-R rendszer szállítására
- Szemléletformáló internetes fejlesztés a mezőgazdasági adózásra
- Internetes adatbázis Peter Handke munkásságáról az Osztrák Nemzeti Könyvtártól
- Több támogatás jut idén a hazai mikro-és KKV szektor informatikai fejlesztéseire
- Kelet-Európában is elérhető a rara.com digitális zeneszolgáltatása
- Webes kisalkalmazást indít a Puzzled by Policy
- Átalakult az NFÜ honlapja
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
- Mindent egy helyen – gyűjtőoldal nyerte a Startup versenyt
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szépirodalmi és fotós pályázatot hirdettek
Titkot rejt az erdő címmel hirdet országos vers- próza- és meseíró pályázatot a Debreceni Nagyerdőért Természetvédelmi és Kulturális Egyesület. Nyolcadik alkalommal rendezi meg az egyesület a különleges versenyt. A természetvédelmi-irodalmi pályázattal a 6-19 éves kategóriát célozzák meg. Idei újítás, hogy fotós kategóriába is külön címen jelentkezhetnek a gyerekek. A rendezvény fővédnöke Halász Judit, Kossuth- és Jászai díjas színművész, aki ötödik éve támogatja a rendezvényt.
A fiatalok kezében a jövő a Megoldások a holnapért kihíváson
A Megoldások a holnapért program célja a legjobb jövőformáló ötletek megtalálása mellett a diákok készségfejlesztése, ezért idén minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektetnek a képzésre a szervezők. Az 50 legjobb csapat egy online tanulási és közösségi platformon keresztül sajátíthatja el a jövőtervezés és design thinking alapjait. A szakértői videók, kérdezz-felelek alkalmak és a kitöltendő feladatok elengedhetetlen tudással vértezik fel a diákokat, és egyben irányt mutatnak, hogy a legjobb 8 csapat közé kerülhessenek a Samsung és az EdisonKids közös kihívásán.
Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
Sajtódíjat indít a Siemens
Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia) nevezhetnek újságírók, valamint a közösségi média- és más felületek tartalomkészítői is.
Médiatanács: továbblépések helyi és körzeti rádiós pályázatokban
Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.