HITA: virtuális híd kötötte össze Párizst és Budapestet

A francia szervezők első alkalommal biztosították az érdeklődő cégek számára az online bekapcsolódás lehetőségét. A HITA segítségével magyar cégek is részt vehettek a tárgyalásokban egy speciális szoftver alkalmazásával.
A HITA székházából az érdeklődő hazai szervezetek térítésmentesen csatlakozhattak. Az online megbeszélésekben három magyar cég vett részt, amelyek 22 tárgyalást tudtak lebonyolítani. A vállalatok kedvezőnek értékelték az utazási és szállásköltségek megtakarításával, idő- és költségkímélően lebonyolítható angol nyelvű tárgyalásokon való részvétel lehetőségét - jelezte közleményében a HITA.
Tavaly csaknem 40 ország 1600 tárgyaló partnere 9500 tárgyalást bonyolított le az eseményen. A rendezvény multiszektorális, egyebek mellett az informatika és távközlés, a vegyipar, az elektronika, az energia, a robotika, a web alkalmazások, valamint a biotechnológia ágazatok szereplői érintettek.
Kapcsolódó cikkek
- Mit ígér idén a Mobile World Congress?
- Mobileszközök és egységes hozzáférés vállalati környezetben
- Új d-link smartbeam router cloud funkciókkal, minden Wi-Fi igényre
- Cisco Connect 2013: a megújuló Cisco Expo központi témája a jövő vállalata
- Wi-Fi bővítés egyszerűen
- Létrejött a Nemzeti Távközlési Gerinchálózat
- Tito titkos vezetéke vinné a szélessávú internetet a horvát szigetekre
- D-Link újdonságok a CES-en
- WiFi Channel Scanner
- Nincs forrás IT-eszközökre: az ingyenes megoldások használata miatt nehéz a rendszergazdák élete
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
A European Marketing Confederation (EMC) örömmel jelentette be, hogy a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 11. tagként csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek kohéziós európai hálózatához.
Munkaerő-megtartás: díjat kapott az ALDI informatikai cége
Az ALDI International IT Services Kft. (AIIS) az ALDI SÜD vállalatcsoport számára nyújt informatikai támogatást Magyarországról. A közel 700 főt foglalkoztató cég dinamikusan bővült az elmúlt öt év során. Az új munkahelyek létrehozása mellett az AIIS kiemelt figyelmet fordít a munkaerő megtartására annak érdekében, hogy az ALDI SÜD leányvállalatai világszerte magas színvonalon tudják kiszolgálni a vásárlókat. Az egyébként is alacsony fluktuációs rátát a vállalat a felére csökkentette, a munkaerő megtartásáért végzett munkájáért az AIIS a HR-Revolution Díjátadón szolgáltatás kategóriában a legjobbaknak járó elismerést kapta.