Mivel lehet levenni a lábukról a fogyasztókat?
Mindenki szereti, ha spórolhat vagy ajándékkal jutalmazzák hűségéért. Főleg, ha kedvenc márkájáról van szó. Akik figyelemmel kísérik az általuk kedvelt márka közösségi kommunikációját, sokkal erősebb kötődést éreznek iránta, ha valamilyen kedvezményt, kupont kapnak, esetleg ingyenes vásárlást biztosítanak számukra.
Nem meglepő talán, hogy a nőket jobban vonzzák az ilyen ajánlatok, őket könnyebb levenni a lábukról. Részükről valamivel erősebb kötődés mutatható ki (56%), míg a férfiak esetében ez csupán 45%. Ebből következően a nők valamivel gyakrabban és nagyobb számban veszik igénybe a felkínált kedvezményeket: 52% vs. 42% arányban vezet a gyengébbik nem.
Ami viszont meglepő, hogy nem arat töretlen sikert a márkák próbálkozása a kötődés érdekében. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyar online vásárlók kevesebb, mint fele (46%) veszi igénybe a kedvezményeket.
Ez azt jelenti, hogy mindez önmagában nem elég ahhoz, hogy a fogyasztó elköteleződjön, de a marketingstratégiába jól beépíthető, hiszen a felmérés is azt támasztja alá, hogy ha megvannak az alapok, akkor a kötődést erősebbre fűzheti az adott márka iránt.
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Nem olvasnak a fiatalok
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
- Ipsos Kifizetődő a közösségi lét
- Megmondjuk, mit hoz a Jézuska
- Fiataloknál az előny – radikálisan megváltozott az információfogyasztás
- Milliós adatszivárgási károk Magyarországon
- Nemzetközi siker a műszeres rádiós közönségmérésben
- Személyi változás az online közönségmérés területén
- Trendi netrandi: jellemzőbb az online társasági élet, mint a valós
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban
Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.
Factor 4: a legújabb UltiMaker 3D nyomtató gyártósorok támogatására
Az UltiMaker április 22-én bemutatta az UltiMaker Factor 4 új, ipari 3D nyomtatót, amelyet kifejezetten gyártóüzemi felhasználásra, a gyártósorok működési hatékonyságának és megbízhatóságának növelésére fejlesztettek. Az UltiMaker Factor 4 hazai bemutatójára az Ipar Napjain kerül sor a kizárólagos hazai forgalmazó, a FreeDee Kft. standján (A pavilon, 101F).
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
A Thermaltake bemutatja a háromféle GPU-elrendezést támogató közepes toronyházát
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkájának, CTE E600 MX közepes toronyháza fekete, hófehér és hortenziakék változatban is elérhető. A CTE E600 MX a CTE-sorozat legújabb kiegészítése, egy kétkamrás közepes toronyház, amely a Thermaltake innovatív CTE-kialakítását örökölte, ami a központi hűtési hatékonyság (Centralized Thermal Efficiency) rövidítése, és a kritikus alkatrészek magas szintű hűtési teljesítményének biztosítására összpontosít. Ráadásul a CTE E600 MX háromféle GPU-elrendezési lehetőséggel és cserélhető, kettős előlapi kialakítással rendelkezik, maximális rugalmasságot kínálva a felhasználóknak gépük testreszabásához.