Jön a tabletkorszak?
Egyre többen rendelkeznek táblagépekkel, a második negyedév elejére 300 ezer tablettulajdonos is lehet a KutatóCentrum szerint. A Tablet Report felmérésből az is kiderül, mire használják leginkább a masinát
A táblagépeket egyértelműen nem a tini korosztály használja – ezt a KutatóCentrum Tablet Report felmérése is alátámasztja, ugyanis leggyakrabban a 25-44 közötti korosztály, és ezen belül is a magasabb státuszúak rendelkeznek ilyen eszközzel. A 2012 harmadik negyedéves eredményeiből az is kerül, hogy főleg férfiak használják.
Kapcsolódó cikkek
- AT300SE: Új androidos, 10,1 hüvelykes Toshiba táblagép
- ASUS VivoTab RT, Windows RT platformon
- Sürgetővé vált a mobil adatvédelmi szolgáltatások bevezetése
- Az átalakulás eleganciája – az új ASUS Transformer Pad
- A táblagépek vetnek véget a PC-korszaknak (1. rész)
- Fujitsu STYLISTIC M702 üzleti táblagép fokozott igénybevételre
- A Samsung bemutatta a sokoldalú Galaxy Note 8.0 táblagépet
- Új androidos Lenovo tabletek Magyarországon
- Olcsó Archos Platinum táblagépek
- Itthon is kaphatók már a Samsung új táblagépei és notebookjai
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.