A Cyberoam a világon elsőként nyerte el a nemzetközi ISO 20000 minősítést
A Cyberoam, a világon elsőként, nemzetközi ISO 20000:2011 minősítést szerzett. A minősítésben – melyet az angliai Det Norske Veritas (DNV) Ltd állított ki – elismerik a Cyberoam Global Support Management Centre (GSMC) értékesítés utáni termék- és technikai segítségnyújtását, támogatását.
A Cyberoam az első hálózatbiztonsági és egyedüli UTM szereplőként elnyerte az ISO 20000 tanúsítványt. Ez bizonyítja, hogy a GSMC biztosítani tudja a rendszerek kívánt egységét és nyomon követhetőségét, valamint emellett magas szintű élményt és kiváló technikai támogatást is nyújt az ügyfeleknek. Az ISO 20000 értékelés fókuszterületei a következők: szolgáltatás-menedzsment rendszer kialakítása, bevezetése, működtetése, a rendszer figyelemmel kísérése, átvizsgálása, karbantartása, fejlesztése, valamint a PDCA ciklus biztosításának szigorú betartása.
A radikális IT trendek, mint például a „nagy adatmennyiség”, a mobil vállalkozások, a cloud rendszerek és a közösségi médián alapuló fejlesztések ráébresztették a vállalatokat arra, hogy a hálózati biztonsági rendszerek rendkívüli fontossággal bírnak az IT infrastruktúrák védelmének szempontjából. A vállalatok ezért szélesebb körű támogatást várnak a hálózati biztonságot nyújtó gyártóktól, miközben a technikai- és terméktámogatás a felhasználói élmény szempontjából is igen fontos szerepet játszik.
„Nagyon örülünk ennek a kitűntetésnek. Tisztában vagyunk azzal, hogy egyre több szervezet, méretüktől és üzleti jellegüktől függetlenül, erősebbé és ellenállóbbá szeretné tenni hálózati biztonsági rendszerét. Ez az a rendszer, melynek a legerősebb kapcsolatokkal kell rendelkeznie az informatikai infrastruktúrában, miközben a folyamatos technikai támogatás kihívásainak is meg kell felelnie. Örülök, hogy sikerül eleget tennünk ügyfeleink elvárásainak a megfelelő rugalmasság biztosításával. Büszkék vagyunk arra, hogy a Global Support Management Centre kitűnő munkáját elismerték, és a Cyberoam megkapta a nemzetközi ISO 20000:2011 minősítést” – mondta Harish Chib, a Cyberoam Technologies senior alelnöke.
A ISO 20000:2011 minősítést az IT szolgáltatások világában a nemzetközi „gold standard”-ként tartják számon; ez a minősítés bizonyítja, hogy egy szervezet IT szolgáltatás-menedzsment rendszere megfelel a nemzetközileg elismert szabványnak. A minősítéshez tartozó akkreditációs és tanúsítvány testületeket a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet (International Organization for Standardization = ISO) kezeli és tartja fent.
„Az SLA alapú technikai terméktámogatás stratégiai szempontból egyre fontosabbá válik az értékesítés utáni folyamatokban, ez a standard fontos mérce a nemzetközi IT iparágban. A Cyberoam GSMC az értékesítés utáni technikai szolgáltatások támogatása terén megfelelt a ISO 20000:2011 követelményeinek, így megkapta a nemzetközi tanúsítványt.” – tette hozzá Sanat Kumar Chattopadhyay, a DNV vezető auditora, amikor a Cyberoam GSMC csapatát dicsérte.
Egyre több vállalat törekszik arra, hogy hatékony támogatási rendszert dolgozzon ki az IT szolgáltatásaikhoz, és így elnyerje a nemzetközi tanúsítványt, mellyel még jobban hozzájárulhatnak az üzleti és felhasználói bizalom kialakulásához, és növelhetik a partner szervezetek iránti érzékenységét. A Cyberoam GSMC folyamatosan ellenőrzi és értékeli a műszaki és minőségbiztosítási paraméterek szerint az ügyfelek visszajelzéseit, és ezek alapján alakítja ki támogatási stratégiáit, így nyújtva teljes körű támogatási szolgáltatást ingyenes hívások, chat és e-mail formájában. Továbbá a gyorsabb és gördülékenyebb ügyfélszolgálat érdekében a Cyberoam GSMC jól meghatározott, a műszaki hozzáértést figyelembe vevő támogatási szintek szerint különítette el munkacsoportjait.
Ez az eredmény megerősíti a Cyberoam vezető szerepét a hálózati biztonsági rendszerek körében, hiszen a vásárlói élményhez nagyban hozzájárul az értékesítés utáni ügyfélkezelés, támogatás, melyben a Cyberoam a nemzetközi szabvány szerint is az élen jár.
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazásbiztonság? - A leggyengébb láncszem a hálózatban
- Kilenc hónapja nem talál legyőzőre az Autorun
- Kedvez az informatikának az új kínai növekedési program
- Vállalati stratégiában erősít a Sicontact
- Cyberoam frissítés: egyedi kulcs minden eszközhöz
- Tervrajz-tolvajt leplezett le az ESET
- Az ESET biztonsági tanácsai a LinkedIn incidens kapcsán
- Cyberoam a Sicontactnál - új termékhez új honlap
- A Mac sem támadhatatlan, de van védelem is
- A mobiltelefonok biztonságáért: barcelonai ESET-premier
Biztonságtechnika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egymást érték az Ukrajna elleni adattörlő támadások az utóbbi egy évben
Az orosz invázió 2022 februári kezdete óta példátlanul intenzívvé váltak az Ukrajna elleni adattörlő (wiper) támadások, az ESET Research most elkészítette az ilyen típusú kibertámadások idővonalát. Jó hír, hogy sok tervezett incidenst sikerült időben felderíteni és megakadályozni. A támadások zöme az orosz Sandworm hackercsoporthoz köthető, de van köztük olyan is, ami a Szörny Rt. animációs filmre utaló hivatkozásokat tartalmaz.
ChatGPT mint fegyver? Az ESET szerint elhárulnak a nyelvi akadályok a csalók elől, de azért marad 10 árulkodó jel
Világszerte rohamléptekkel nő a ChatGPT népszerűsége, amely mindössze két hónappal az elindítása után már 100 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik. Az ESET kiberbiztonsági szakértői azonban felhívják a figyelmet arra, hogy a médiában megjelenő hírek csupán az alkalmazás intelligens válaszokat generáló tulajdonságát emelik ki, miközben egy veszélyesebb valóságot rejtenek el a fogyasztók elől. Ugyanis a csalók visszaélhetnek a chatbottal (amely már a Bing keresőmotorba is beépült), így elősegíthetik hogy viszonylag alacsony költséggel, automatizált módon lehessen tömeges csalási kampányokat létrehozni, ez pedig az eddigieknél is meggyőzőbb adathalász-támadások új hullámát idézheti elő.
ESET kiberbiztonsági trendek 2023: szép új hibrid világ
Ismét egy olyan évet zárunk, amilyenben még nem volt részünk – az ESET szakértői szerint sosem látott szintet ért el a digitális eszközöktől való függőségünk is. A digitalizáció életünk szinte minden területére kiterjed: jelen van a munkában, az oktatásban, az egészségügyben, hatással van szabadidőnkre és az emberi kapcsolatainkra is. A technológia 2020-ban gyakorlatilag mentőövként szolgált a vállalatok és munkavállalók számára, ma pedig a jövőnk, a társadalom és az emberi fejlődés alappilléreként tekintünk rá. Az ESET szakértői a munkavégzést érintő változások biztonságunkra és magánéletünkre gyakorolt hatásairól, valamint az online és az offline életünk között húzódó határvonal elmosódásáról osztják meg nézőpontjukat. Arról pedig, hogy a tömeges home office milyen hatással volt a cégek adatainak biztonságára, az ESET szakértői kiberbiztonsági podcastjukban beszélnek.
Igen, a biztonsági fásultság létezik – az ESET szerint ezek a figyelmeztető jelei és a lehetséges megoldásai
Az IT biztonsági részleget gyakran “a nemetmondás osztályának” tartják, és nem nehéz belátni ennek okait. A fokozódó kockázatok, növekvő támadási felületek és a gyorsan fejlődő kiberbűnözés világában a biztonsági szakemberek érthető módon igyekeznek minimalizálni a károkat, amelyeket az alkalmazottak okozhatnak. Elvégre elég egyetlen rossz kattintás ahhoz, hogy egy pusztító zsarolóvírus áldozataivá váljunk.
Több százezer eurós kárt szenvedtek el adatvédelmi incidensek miatt a kkv-k az ESET friss felmérése szerint
A kkv-k több mint kétharmadát érte adatbiztonsági incidens az elmúlt évben – 70 százalékuk azt is elismerte, hogy nem fordított kellő figyelmet a kiberbiztonságra. Az adatok az ESET 2022-es SMB Digital Security Sentiment Report című jelentéséből származnak. A kiberbiztonsági megoldásairól jól ismert vállalat a kutatást több mint 1200 európai, illetve észak-amerikai kis- és középvállalkozás kiberbiztonsági vezetőjének megkérdezésével készítette, az ő hozzáállásukat vizsgálta.