Telenoros kedvezmény a hóvihar miatt

Kütyü Magazin, 2013. március 21. 08:51

Amint azt a Telenor Magyarország Zrt. a hétvégén Facebook oldalán bejelentette, a társaság szeretne segíteni a március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt az utakon ragadt, elakadt családtagjaiért aggódó vagy bajbajutottakon segítő ügyfeleinek, továbbá azon előfizetőinek is, akik az áramkimaradások miatt akadozó mobilszolgáltatást tapasztaltak.

A segítség igénylése egyszerű: ha az érintett ügyfelek elküldik a 1747-es számra a hóvihar szót tartalmazó ingyenes sms-t, a Telenor kedvezményt biztosít számukra, hogy kárpótolja őket a március 15-i hétvége nehézségeiért.

„Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat. Ezért úgy döntöttünk, hogy szeretnénk kedvezményt biztosítani előfizetőinknek, hogy az ebben az időszakban keletkezett mobilköltségeik miatt már ne kelljen aggódniuk. Ügyfeleinket kérjük, hogy a 1747-es számon jelezzék számunkra érintettségüket és április első hetében tájékoztatjuk őket a kedvezmény pontos módjáról”  - mondta Fejes Zoltán, a Telenor ügyfélkapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese.

Az érintett Telenor ügyfelek  2013. március 27-ig tudják elküldeni igényüket a 1747-es számra. Kérésüket a Telenor regisztrálja és április 3-án ezeket az ügyfeleket kiértesíti a kedvezmény pontos módjáról. Az sms elküldésével az ügyfelek hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét.

Kulcsszavak: Telenor Telenor-hu

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05