Mérföldkőhöz érkezett a YouTube
Már havi egymilliárd látogatónál tart az oldal
Folyamatosan nő a YouTube felhasználók száma, és egyre többen érik el mobilról az oldalt. A hivatalos adatok szerint a havi egyedi felhasználók száma elérte az egymilliárdot.
A YouTube tegnap hivatalosan is bejelentette, hogy a havi egyedi látogatószám mérföldkőhöz érkezett: átlépte az egymilliárdos határt. Ez körülbelül azt jelenti, hogy az internetező felhasználók nagyjából fele YouTube-ozik.
Talán az még érdekesebb, hogyan érik el az oldalt. Nem meglepő, hogy főként a fiatal, C generáció használja a YouTube-ot, és egyre többen mobilról teszik ezt. A fiatalok jelentős többsége (76%) használja ily módon a videomegosztót, míg PC-ről csupán 33%.
Az okostelefonnal rendelkező fiatalok 80%-a használja telefonján a YouTube-ot
Érdekes belegondolni a számok nagyságába. Egymilliárd kimondva, sőt talán leírva sem érzékelteti, mekkora mennyiségről is beszélünk valójában. Pedig ez a szám 10 Super Bowl közönségének felel meg. Ha pedig a YouTube-ra mint országra tekintünk, akkor azt mondhatnánk, hogy Kína és India után a harmadik legnagyobb.
Korábbi cikkünkben már végigpásztáztuk a YouTube 8 évét, a fejlődés pedig úgy tűnik egyre intenzívebb. Kíváncsian várjuk a következő mérföldkövet és a 10 éves évfordulót.
Forrás: Androidpolice.com, Ubergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Tor Browser Bundle 0.2.3.25-6
- A mobilinternet is elősegítette az előfizetések gyarapodását
- Nem a fiatal korosztály lóg a legtöbbet a Facebookon
- A PC játékok még mindig hódítanak
- Egyre inkább az olcsó táblagépeket keresik
- A Samsung ráverhet vetélytársaira
- Boldog 7. szülinap a Twitter életében: több mint 200 millió felhasználó
- Nem vagyunk őszinték a neten
- Skype 6.3
- Mire használjuk mobilunkat telefonáláson kívül?
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.
Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
22. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, ’Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület az ,,Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” lett, melyet a Pazirik Informatikai Kft. készített.
Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en
Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért.