Mérföldkőhöz érkezett a YouTube
Már havi egymilliárd látogatónál tart az oldal
Folyamatosan nő a YouTube felhasználók száma, és egyre többen érik el mobilról az oldalt. A hivatalos adatok szerint a havi egyedi felhasználók száma elérte az egymilliárdot.
A YouTube tegnap hivatalosan is bejelentette, hogy a havi egyedi látogatószám mérföldkőhöz érkezett: átlépte az egymilliárdos határt. Ez körülbelül azt jelenti, hogy az internetező felhasználók nagyjából fele YouTube-ozik.
Talán az még érdekesebb, hogyan érik el az oldalt. Nem meglepő, hogy főként a fiatal, C generáció használja a YouTube-ot, és egyre többen mobilról teszik ezt. A fiatalok jelentős többsége (76%) használja ily módon a videomegosztót, míg PC-ről csupán 33%.
Az okostelefonnal rendelkező fiatalok 80%-a használja telefonján a YouTube-ot
Érdekes belegondolni a számok nagyságába. Egymilliárd kimondva, sőt talán leírva sem érzékelteti, mekkora mennyiségről is beszélünk valójában. Pedig ez a szám 10 Super Bowl közönségének felel meg. Ha pedig a YouTube-ra mint országra tekintünk, akkor azt mondhatnánk, hogy Kína és India után a harmadik legnagyobb.
Korábbi cikkünkben már végigpásztáztuk a YouTube 8 évét, a fejlődés pedig úgy tűnik egyre intenzívebb. Kíváncsian várjuk a következő mérföldkövet és a 10 éves évfordulót.
Forrás: Androidpolice.com, Ubergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Tor Browser Bundle 0.2.3.25-6
- A mobilinternet is elősegítette az előfizetések gyarapodását
- Nem a fiatal korosztály lóg a legtöbbet a Facebookon
- A PC játékok még mindig hódítanak
- Egyre inkább az olcsó táblagépeket keresik
- A Samsung ráverhet vetélytársaira
- Boldog 7. szülinap a Twitter életében: több mint 200 millió felhasználó
- Nem vagyunk őszinték a neten
- Skype 6.3
- Mire használjuk mobilunkat telefonáláson kívül?
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megszervezik Magyarország első leginnovatívabb fejlesztői versenyét
A Hack3 hackathon rendezvény egy izgalmas esemény a technológiai szakértők és a kreatív gondolkodású emberek számára. A rendezvényt február 24. és 26. között tartják, amely során a résztvevők közösen dolgoznak új technológiai megoldások kialakításán. A versenyzőknek lehetőségük van bemutatni kész megoldásaikat a zsűri előtt, és a legjobbak értékes nyereményeket nyerhetnek. A megbízó cégek pedig rövid idő alatt tudnak az általuk lefejleszteni kívánt termékhez közel kerülni.
A Google vezérigazgatója jelentette be a Google Bard indulását
A cég hivatalos blogoldalán közzétett nyilatkozat szerint a Google Bard egyelőre felhasználók válogatott csoportjának lesz elérhető, de heteken belül a széles nyilvánosság számára is megnyílik majd.
Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!
21. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre 227 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 68 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a Virágbéke lett.
Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját
Az LG Electronics (LG) a Life’s Good díjjal olyan globális innovátorokat támogat, amelyek vállalják, hogy segítenek jobb életkörülményeket teremteni mindenki számára. A verseny fődíját a dél-koreai Dot Inc. kapta.
Közeleg a 31. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje
A Magyar Innovációs Nagydíjon kívül, összesen hét innovációs díj kerül átadásra azon társaságok számára, akik jelentős innovációs teljesítménnyel pályáznak és 2023. február 3-ig beadják nevezésüket.