A PC játékok még mindig hódítanak
Akármennyire is kezd feltörni a mobilszegmens – és ezzel együtt a játékok is –, úgy tűnik, a PC játékok sem hagyják magukat, sőt! A tavalyi eladások túlszárnyalták a 20 milliárd dollárt.
Egyre többen játszanak mobilról, hogy a közösségi játékokról már ne is beszéljünk. Mégsem rázza meg mindez a PC-szegmenst, vagyis a játékok terén. Igaz, hogy csökken a PC-eladások száma a mobileszközök javára, de ettől függetlenül, ha játékról van szó, sokan a „hagyományos”, jól bevált módon teszik ezt.
És nem stagnálás mutatkozik meg a számokon, hanem éppen ellenkezőleg. Az előző évhez képest c a DFC elemzője szerint – 8%-kal nőtt a szegmens. Ez számokban kifejezve annyit tesz, hogy jelenleg több mint 1 milliárd PC játékos van világszerte, akik tavaly 20 milliárd dollár körül áldoztak hobbijuknak.
Talán nem meglepő, hogy Kína emelkedik ki a sorból, méghozzá nem is akármilyen aránnyal. A bevétel 9%-ával, vagyis 6,8 milliárd dollárral a leggyorsabban növekvő piacnak számít a PC-játékok körében. Más fejlett piacokon is növekedés tapasztalható, köztük Koreában, Japánban, az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Németországban.
És hogy melyek voltak a legnépszerűbb játékok? A World of Warcraft: Mists of Pandaria, a Guild Wars 2, a Minecraft és a Diablo II is listán szerepelt.
World of Warcraft: Mists of Pandaria
Az még kérdéses, meddig őrzi meg pozícióját ezen a téren a PC, hiszen a sok játékot mobileszközökre is fejlesztenek már, és szépen lassan ezen a téren is vezető szerepet játszhat majd a mobil.
Forrás. Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?
- A mobilinternet is elősegítette az előfizetések gyarapodását
- Egyre inkább az olcsó táblagépeket keresik
- Wind Box DC110 : Új MSI Mini PC
- A Samsung ráverhet vetélytársaira
- Boldog 7. szülinap a Twitter életében: több mint 200 millió felhasználó
- Mérföldkőhöz érkezett a YouTube
- A Telekom minden mobil ügyfele számára jóváírást biztosít a kialakult hóhelyzet miatt
- Foglalkoztatásban az EU éllovasai között
- Megérkezett a Galaxy S IV
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.
2023-as energiagazdálkodási trendek az építőipari szektorban
Energiagazdálkodási szempontból számos nehézséget hozott a 2022-es év, és egyes problémákkal továbbra is szembe kell néznie a piacnak. De melyek lehetnek a legoptimálisabb megoldások, és milyen nemzetközi piaci trendek határozzák meg idén a témában a kereskedelmi, ipari és lakóépületek ágazatát? Az Eaton globális energiagazdálkodási vállalat honi leányvállalatának szakembere legfrissebb elemzésében felvázolja a legfontosabb irányvonalakat.
A használtcikk, mint termék a világhálón is hasít
A magyarok 77%-a nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64%-uk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készített. A ruhák és a számítástechnikai eszközök a legkelendőbbek ebben a kategóriában, de a használt könyvek is felkerültek a dobogóra a magyarok online vásárlói kosarában. Csehországban az e-kereskedelem egyik leggyorsabban növekvő és legnagyobb forgalmat bonyolító szektora a használtcikk piac, Magyarországon is jól járhat az a vállalkozó, aki használt termékeivel az online tér felé nyit.