Az Android kerekedhet felül a 2013-as tabletháborúban
Az ABI Research szerint az Android idén végre átveszi a vezetést az iOS-től a táblagép-értékesítések terén. A tabletek népszerűségben és kényelemben már a PC-ket is túlszárnyalják.
A múlt évhez képest 38%-os csökkenés várható az Apple háza táján a táblagépeladások tekintetében. Az ABI Research előrejelzései szerint az Android kerekedhet felül a 2013-as tabletháborúban. A jóslatok szerint a Samsung vezetheti majd az eladásokat, ami nem is tűnhet olyan hihetetlennek az év eleji IHS felmérés után.
Az Android elterjedése és népszerűsége 2010 óta folyamatosan nő, egyre inkább a speciális termékek birodalmába nyomva ezzel az iPadet. Az Apple, ha nem változtat taktikáján, könnyen kockáztathatja népszerűségét, ugyanis ma már az könnyű elérhetőség, beszerezhetőség és természetesen a megfizethető ár dominál (lásd: Egyre inkább az olcsó táblagépeket keresik). Bár azt hiszem, nehéz elképzelni, hogy az Apple feladná pozícióját.
A felmérés egyébként az elkövetkezendő években is növekedést jósol a Google operációs rendszerének, valamint a táblagépek növekvő népszerűségének, hiszen e tekintetben már most túlszárnyalják a PC-ket.
Forrás: Android-apps.com
Kapcsolódó cikkek
- Kínában összpontosul az iOS és Android piac
- Aggódik a Google a Samsung-dominancia miatt
- Csökken az Apple részesedése a táblagéppiacon az idén
- Az IDC növelte globális táblaszámítógép-eladási előrejelzését
- Retina kijelző, LTE támogatás és A5X processzor az új iPad-ben [Frissítve]
- Egy hét múlva debütál az iPad 3
- Bemutatkozott a tízhüvelykes Galaxy Tab 2
- Jön a Samsung első Android 4.0 alapú táblagépe – Galaxy Tab 2
- iPad 3 premier március első hetében?
- Jön a fehér Samsung Galaxy Nexus
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új technológiák forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát
Az elmúlt években számos új technológia jelent meg a pénzügyi szektorban, amelyek forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát. Az AFR 2.0 és a szupertárcák a legújabb innovációknak tekinthetők ezen a területen, amelyek azt ígérik, hogy alapjaiban változtatják meg a fizetés jövőjét. Segítségükkel az ügyfelek egységes és kényelmes fizetési élményben részesülnek, míg a pénzügyi szolgáltatók számára lehetőség nyílik újfajta üzleti modellek kialakítására.
Zöld gasztroreformot hirdet a magyar startup
Mintegy 550 millió forintot fordíthat növekedésére a Greenstic Europe Kft. (Greenstic) az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures befektetésének köszönhetően. A környezetbarát, egyszer használatos éttermi eszközöket forgalmazó vállalkozás regionális szinten bővíti tevékenységét, miközben célul tűzte ki a gasztroszektor környezettudatossá tételét, és a körforgásos gazdasági modell alkalmazását is.
Az Influence Media nyerte a Continental Magyarország kommunikációs tenderét
Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental országos vállalati kommunikációs osztályának, illetve a gumiabroncs üzletágának nyújt kommunikációs szolgáltatást.