A Samsung beismerte, hogy hibázott

Czipperer Dia, 2013. április 22. 11:20

Nemrég kiderült, hogy a dél-koreai cég tajvani részlege fizetett azért, hogy hamisítsák a vevői értékeléseket. A Samsung utóbb beismerte, hogy rossz döntés volt.

 

A Samsung hivatalosan is elismerte, hogy hibázott, amikor meghamisította a vevői értékeléseket. Erre egy külön marketingcéget kértek fel - a Taiwan Samsung Leaks által kiszivárogtatott dokumentumok szerint. Nem csupán saját termékeiket tűntették fel jobb színben, hanem a rivális HTC termékeiről is közöltek negatív visszajelzéseket.

 
Volt panaszos poszt a HTC One X-ről, de akadt olyan is, amely arról számol be, hogy a Galaxy Note sokkal jobb, mint a HTC Sensation XL.
 
 
A cég hivatalos közleményben erősítette meg az állításokat: bevallotta, hogy valóban hibát követett el, és minden marketingtevékenységet megszüntetett az üggyel kapcsolatban. Azt is hozzátették, hogy továbbra is az őszinte kommunikációra törekszenek, és arra, hogy többé ilyen eset ne fordulhasson elő.
 
 
Forrás: Techspot.com
 
Kulcsszavak: HTC hamisítás hiba Samsung

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05