Egy újabb Google újítás – átalakult a Trends
A Google Trends is egy fontos webes eszköz, amely összefoglalja, mi érdekli a világot. A korábbi keresési adatok alapján készít kimutatásokat. A szolgáltatás új funkcióval bővült.
A Google Trends remek eszköz arra, hogy megtudjuk, mi érdekli leginkább az embereket. A Google keresési adatait összegzi számunkra, ezekből von le következtetéseket. A szolgáltatás ezentúl havonta toplistákat mutat nekünk különböző témákban. A Top Charts havi szinten frissül, és több mint 40 kategóriát tartalmaz.
A frissítés által sokkal könnyebbé válik a keresés, hiszen kategóriák szerint böngészhetünk a legnépszerűbb keresések között. A listák egyelőre még csak az USA adatait veszik figyelembe.
A Trends a Wikipédia, a Google+ linkjeit is mutatja, és az is látható egy-egy elemnél, mióta van fenn a listán, és korábban milyen eredményt ért el.
Az oldal kinézete is átalakult: a keresési eredmények jobb böngészése, áttekinthetősége érdekében a Google Metro stílusúvá alakította az oldalt.
Forrás: Digitaltrends.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google Street View már gesztusokkal is irányítható
- Chrome újítások minden platformon
- Google+: a mobilfelület is átalakult
- Megújult a Flickr
- A Google nyugdíjazza a Chekoutot
- Az Apple, a Google és az IBM a márkarangsor élén
- A Microsoft videóban figurázta ki a Google-t
- Odateszi magát a Google az I/O-n
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal akar szövetkezni
- Változások a Play Store Android verziójában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.