A felhasználók a kicsire és mobilisra szavaznak
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint az emberek nem csupán egy eszközzel vannak állandó kapcsolatban, hanem függetlenül attól, éppen hol tartózkodnak, átlag 2,3 eszköz használnak. A magyarok átlaga is közelít a kettőhöz.
A közösségi térrel szinte állandó kapcsolatban vagyunk eszközeink segítségével, és itt főként a kis méret és a mobilitás dominál. Mobiltelefonnal már a legtöbb ember rendelkezik (82%), 66%-uknak pedig laptopjuk is van. A PC-k vagyis a nem mobilis kapcsolati eszköz egyre jobban kezdi elveszíteni népszerűségét (60%). A tabletek használata még kevésbé elterjedt: ez körülbelül 17% körül mozog.
A magyar lakosság körében még a PC-k vezetik a listát 73%-kal, 44%-uk rendelkezik laptoppal, és mindössze 4% tablettel. Az emberek számára egyre nagyobb hangsúlyt kap, hogy bárhol bármikor könnyedén kapcsolatba lépjenek ismerőseikkel, barátaikkal. És bár nálunk még nem történt meg a „helycsere”, a lakosság közel fele már mobilis eszközöket is használ.
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- A Ricoh folytatja piacvezető pozíciójának építését
- Egy tinédzsernek átlagosan 425 Facebook ismerőse van Amerikában
- Az Y-generáció digitális identitása
- Kik alkotják a nem internetezők táborát?
- Komoly problémát okozhatnak a változásokhoz nem adaptálható szoftverek
- X. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- Már 1,1 milliárd felhasználó a Facebookon
- Máshogyan, másra használják mobiljukat a hölgyek
- Minden negyedik PC védtelen
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.