A British Airways is Office 365-öt használ

forrás: Prím Online, 2013. augusztus 15. 10:01

A világ egyik legnagyobb légitársaság-csoportja, az International Airlines Group (IAG), mely többek között a British Airways és az Iberia anyavállalata az Office 365-öt, és a Yammer-t választotta üzleti kommunikációs szoftveréül, ezzel 58 ezer  munkavállalója számára téve lehetővé a gördülékeny együttműködést bárhol és bármikor. 

„A Microsofttal való megállapodásunk egyik fő szempontja az volt, hogy alkalmazottaink kezébe adhassunk minden olyan eszközt, amivel mindennapi munkájuk során hatékonyabban és szabadabban tudnak dolgozni." –mondta el Nigel Underwood, az IAG informatikai vezetője. "Az Office 365 lehetővé teszi dolgozóink számára, hogy munkatársaikkal közreműködve teljesítsék feladataikat, átlépve a különböző informatikai termékek korlátait. Mindez kiválóan példázza, hogy az IAG egy közös informatikai platform megteremtése érdekében nyitott a változásokra, segítve légitársaságai eredményesebb és költséghatékonyabb működését.”

 

Az IAG olyan, mindenre kiterjedő megoldást keresett a British Airways, az Iberia, az IAG Cargo és az Avios számára, amely új módon segíti a munkatársak együttműködését, miközben magas szinten biztosítja a globális légitársaság-csoport számára létfontosságú vállalati eszközöket. A nagyvállalati szerződés az Office 365, az Exchange Online, a SharePoint Online, a Lync Online és a Yammer mellett olyan elengedhetetlen szolgáltatásokat és védelmet tartalmaz, amelyek segítik  a British Airways és az Iberia munkáját, valamint a felhő alapú szolgáltatások használatát.

 

A légitársaság stratégiájában kulcsfontosságú szerepet kap, hogy ezentúl a belső kommunikáció ésegyüttműködés közösségi eszközökön keresztül is működhessen. A Yammer egy biztonságos belső hálózaton belül köti össze a vállalatok alkalmazottait, helytől és üzletágtól függetlenül lehetővé téve a könnyű kommunikációt, információcserét és megosztást. A British Airways és az Iberia ezáltal gyorsan tud reagálni a piaci változásokra és a vásárlói visszajelzésekre, valamint a szervezet egészét bevonni a csoport céljainak megvalósításába.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Krónikus sebek ellátása mesterséges intelligenciával

A krónikus sebek ellátását segíteni hivatott, mobiltelefonos applikáción keresztül használható mesterséges intelligencia prototípusát alkották meg a Rényi Alfréd Matematikai Kutatóintézet és a MedInnoScan Kft. kutatói. A klinikai próbák után, előreláthatólag a jövő év során lesz elérhető a termék az ápoló szakszemélyzet számára.

2021. szeptember 22. 14:23

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tapasztalja meg a legendás játékot

2021. szeptember 20. 18:29

A világon egyedülálló drónra szerelhető szállítódobozt fejlesztettek

2021. szeptember 15. 14:15

Öt érmet is elhoztak a magyar diákok a juniorok informatikai diákolimpiájáról

2021. augusztus 31. 09:58

A Xiaomi várakozásokat felülmúlóan teljesített a második negyedévben

2021. augusztus 26. 14:46