Új tagokkal bővült az IAB és az MRSZ

forrás: Prím Online, 2013. szeptember 3. 16:29

Új tagokat köszönthet az IAB Hungary és a Magyar Reklámszövetség. Az elmúlt iőszakban két tartalomgyártással foglalkozó cég is csatlakozott hozzájuk: a Live Info International és a Grabowski Kiadó Kft.

A Grabowski a Médiapiac, a Bor és Piac és a Trade Magazin B2B médiamárkák kiadója. "Nem pusztán formalitás részünkről, hogy az őszi idény egyik első lépéseként a Magyar Reklámszövetség és az IAB Hungary tagjai lettünk. Úgy látjuk, ezek olyan szakmai szervezetek, amelyek komoly lendülettel és elkötelezettséggel igyekeznek részt vállalni a hazai reklámpiac fejlesztésében. Ennek a Grabowski Kiadó is részese kíván lenni" - mondta Szakács László, a Grabowski ügyvezető igazgatója.


A Live Info egységes értékesítési disztribúciós hálózatba szervezi és jogtiszta mozgóképes tartalommal látja el a hírszolgáltatással foglalkozó online oldalakat. A társaság - amely kockázati tőke segítségével idén belép a lengyel, majd a szlovák és román piacra is - jelenleg Magyarországon 12 kiadó 33 hírportálját szolgálja ki videókkal. A hálózatnak havonta átlagosan mintegy 700 ezer videó-megtekintése van, de rugalmasan tud alkalmazkodni a hirdetői igényekhez. Partnerei között szerepel többek között az Index, Origo, Ringier, Sanoma, Axel Springer, Pannon Lapok Társasága.


"Az IAB tagság hasznos terepe lehet a kezdetleges állapotban lévő magyar online videós piac fejlesztésének. Meggyőződésünk, hogy ez a piac komoly jövő előtt áll, minden nemzetközi trend ezt mutatja, bár nálunk a hirdetők még nem igazán élnek ezzel a prémium lehetőséggel. A belépéssel ugyanakkor bízunk abban, hogy a külföldi piacra lépés során támaszkodhatunk a szervezet nemzetközi kapcsolataira is" - nyilatkozta Pásztor András, a Live Info ügyvezetője. 

Kulcsszavak: IAB MRSZ tagság

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Módosult a Vodafone Magyarország hivatalos cégneve

A Vodafone és UPC közös történetének következő lépéseként változott a Vodafone Magyarország hosszú cégneve. A „Mobil” szó törlésével 2019. október 1-től a vállalat új neve hivatalosan Vodafone Magyarország Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság. A UPC felvásárlásával a Vodafone lakossági előfizetők számára is képes lesz konvergens, vagyis a mobil mellett vezetékes telefon és internet, valamint televíziós szolgáltatások nyújtására.

2019. október 15. 15:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás