Az Év Honlapja – 2013 a változások éve
Új arcok, megoldások és kihívások
Az előző évekhez hasonlóan idén is meghirdették az „Az Év Honlapja” elnevezésű pályázatot, melyre szeptember 1-je és október 31-e között lehet nevezni magyar nyelvű honlapoknak. Idén azonban sok minden eltér a megszokottól.
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által rendezett „Az Év Honlapja” pályázat számos téren megújult, többek között a hivatalos oldal is. Varga István alapító elmondása szerint teljesen új világ épült fel az elmúlt években, egyre gyorsul a világ a mobileszközök terjedésének, fejlődésének köszönhetően. Vagyis az új holnap átalakulása annak érdekében történt, hogy ez az „új” világ még inkább elfogadott legyen.
A honlap terveit Erős Balázs többszörös „Az Év Honlapja” nyertes készítette, kivitelezését pedig a Ferling Webline vállalata. A fő célja, hogy grafikailag és technikailag egyaránt kiszolgálja a pályázókat és a közönséget is. Többek között új funkciókkal is bővült az oldal, ilyen a weboldal- és cikkajánló.
A zsűri színvonalas mezőnyre számít az eddigi éveket tekintve, ám ezen a téren is akad változás, ugyanis új emberekkel bővült a bírák sora: Béres Szilárd/MediaSales, Erős Balázs/Webdesigner, Ferling Dávid/Ferling Webline, Szabó Dudás Péter/Ad4sale Kft.
Emellett pedig megvalósult egy együttműködés a Seosiker.hu-val is, melynek keretében most először egy honlap elemző rendszert is bevetnek a szervezők. Ráadásul idéntől egy új díjat is kiosztanak majd „Az Év Applikációja” néven, amelynek apropóján ebben az évben még olcsóbban lehet nevezni az alkalmazásokat.
A BGF Külkereskedelmi Kara is bekapcsolódik a munkába: a Kereskedelem és marketing szakos hallgatók értékelik ugyanis az Ifjúsági kategóriában versenyzőket.
Szerencsére a „laikusoknak” is van beleszólásuk a végeredménybe: a Facebookon keresztül lehet szavazni az általunk ítélt legjobb honlapra. Az ünnepélyes díjátadóra 2013. december 4-én este kerül sor Budapesten. A díjátadó előtt pedig idén is megrendeznek egy online marketing workshop, ahol igazi szakemberektől lehet majd ellesni pár online trükköt.
Varga István kifejtett pár gondolatot a mezőnnyel kapcsolatban: „Az őszi időszak általában minden vállalat számára fontos értékesítési szempontból, ilyenkor rekordok dőlnek meg, új termékek kerülnek a piacra és a vevők, akik eldöntik, mit fognak megvenni, szeretnének biztos pontokat, fogódzkodókat ebben a marketing dömpingben. Az Év Honlapja online-marketingkommunikációs pályázat egyik fő célja, hogy világítótorony legyen a vásárlók számára. Meg szeretnénk mutatni, hogy a díjazottak valóban komolyan veszik a vevőiket. Nekik készítik vevőbarát honlapjaikat, interaktív megoldásokkal, fejlesztésekkel kedveznek nekik. Nagy izgalommal várom a nevezőket, de a legfontosabb számomra, hogy a pályázók milyen minőségű honlapokkal készültek idén.”
Kapcsolódó cikkek
- Rendhagyó tanórák a Lenovóval – 2. rész
- Az innovációs szövetség a technológiai start-up pályázat átírását javasolja
- Firefox Mobile appfejlesztői pályázat – meghosszabbított nevezési határidő
- Többmilliós nyeremény a myMangoo pályázatán
- LG Tervezői Ösztönző Program indul épületgépészeti szakemberek számára
- Firefox Mobile fejlesztői pályázatot hirdet a Telenor
- Számítógépre pályázhatnak a rászoruló gyerekek
- Újabb közbeszerzési felhívást tett közzé a NISZ a GSM-R projekthez
- Megkezdődött a netes gyermekbarát tartalmak közötti verseny
- NISZ: Megjelent a GSM-R projekt megvalósítását célző második pályázat
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar cégek férhetnek hozzá Európa legnagyobb innovációs hálózatához
A magyar innovációs ökoszisztéma megerősítését zászlójára tűző Nemzeti Innovációs Ügynökség (NIÜ) partnerséget kötött az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) Health hálózattal, amelynek célja az európai polgárok egészségesebb jövőjének előmozdítása az egészségügyi innováció támogatásán keresztül. Az együttműködés fontos mérföldkövet jelent az egészségügyi innovációval foglalkozó magyar vállalkozások számára, hiszen az EIT Health InnoStars kiterjedt hálózatához való hozzáférés kaput nyit számukra az európai partnerekhez és rajtuk keresztül az európai és nemzetközi piacokhoz.
Közel háromezren vettek részt a PlayIT-n
Nagysikerű rendezvénynek, a PlayIT-nak adott otthont a Széchenyi István Egyetem: az országos gamerexpóra közel háromezren látogattak ki. Az esemény minden korosztályt megmozgatott és az egész család számára szórakozást kínált, a campus több helyszínén várták a gaming és az e-sport iránt érdeklődőket.
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.