A jövőben is az OTT-One üzemelteti a „Telenor MyTV” szolgáltatást

forrás: Prím Online, 2019. április 29. 10:43

Meghosszabbította a Telenor Magyarország Zrt. az OTT-One Nyrt.-vel kötött azon hosszú távú együttműködést célzó, stratégiai szerződését, amelynek értelmében a továbbiakban is az OTT-One üzemelteti, illetve fejleszti a Telenor Magyarország Zrt. komplex OTT TV és videó megoldását, a „Telenor MyTV” szolgáltatást. A tőzsdén jegyzett társaság több mint három éve nyújtja a „Telenor MyTV” technológiai infrastruktúráját.

Lényegében változatlan feltételek mellett hosszabbította meg a Telenor Magyarország Zrt. az OTT-One Nyrt.-vel 2016. április 11-én kötött szerződését, amely alapján a jövőben is az OTT-One nyújtja a „Telenor MyTV” szolgáltatáshoz szükséges technikai infrastruktúrát, illetve látja el a szolgáltatás üzemeltetését és továbbfejlesztését.

 

Az OTT-One egyedülálló tapasztalattal rendelkezik a „Telenor MyTV” kiszolgálását illetően, hiszen a vállalat már több mint három éve, 2016 tavaszától felel a szolgáltatás üzemeltetéséért. A Telenor Magyarország Zrt.-vel megkötött szerződés 2016-ban jelentős mérföldkőnek számított a társaság életében, mivel nem sokkal azután köttetett, hogy az OTT-ONE Nyrt. vezetése a 2015. évben új célokat és stratégiát fogalmazott meg a cégcsoport számára.

 

„Az a tény, hogy a Telenor Magyarország Zrt. a tulajdonosváltást követően meghosszabbította az OTT-One Nyrt.-vel kötött szerződést egyértelműen visszaigazolja azon várakozásunkat, miszerint az OTT-ONE Nyrt. komplex videórendszereket kiszolgálni képes megoldásait nemzetközi szinten is egyre inkább elismerik, és azokra változatlan kereslet és igény mutatkozik” – mondta el Májer Bálint, az OTT-One Nyrt. vezérigazgatója, az igazgatóság elnöke.

 

Az OTT-One a digitális videostreaming szolgáltatás területén az utóbbi években egyéb szakmai sikereket is elkönyvelhetett. 2018-ban a társaság stratégiai együttműködést kötött a TV2 Csoporttal, amelynek értelmében közösen fejlesztik és üzemeltetik a "Spíler Extra" videostreaming alkalmazást, amely a Spíler TV tartalmainak elérését biztosítja okoseszközökön. Ugyancsak a tavalyi évben az OTT-One partnerén keresztül technológiai kiszolgálója lett a Columbia Pictures Corporation Limited szolgáltatásának, így Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, a Lengyel Köztársaságban és Romániában is az OTT-One lett a technológiai kiszolgálója a Sony Corporation leányvállalata induló „Sony Networks” nevű online videómegtekintő alkalmazásának.

 

A videostreaming a továbbiakban is kiemelt jelentőségű lesz az OTT-One számára, ez adja ugyanis annak az e-learning platformnak az alapját is, amelyre nagy hangsúlyt kíván fektetni a vállalat a következő időszakban.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05