A kül- és beltéren egyaránt használható az LG prémium hangzású hangszórója
Az LG Electronics (LG) új, kúpos-hengeres formatervű LG XBOOM 360 hangszórója (RP4 modell) bármilyen térhez és alkalomhoz tökéletes, kiváló minőségű, minden irányba sugárzó (omnidirectional) hangzást kínál. Utóbbit az LG XBOOM 360 egyedi formája teszi lehetővé: a készülék élethű, lenyűgözően erős és tiszta hangzást szólaltat meg 360 fokban. A stílusos, már Magyarországon is kapható hordozható hangszóró, ideális bármilyen társasági összejövetelhez.
A vonzó formaterv nem pusztán látványelem: a kúpos-hengeres kialakítás azt a célt szolgálja, hogy helyet biztosítson a hangszóró torzításmentes membránszerkezete számára. A magas- és mélysugárzó „reflector structure” szerkezetét — amely jellemzően csak a csúcskategóriás audiotermékek sajátja — úgy tervezték meg, hogy 360 fokos hangzást biztosítson, minimális torzítással. Ennek köszönhetően az XBOOM 360 gazdag, részletes hangzással veszi körbe a hallgatót, háromdimenziós élményt nyújtva bármely zenei műfajban, beltéren és kültéren egyaránt.
A magas- és mélysugárzó prémium kialakítása szintén hozzájárul a meggyőző és kivételesen kiegyensúlyozott hangzásképhez. A magassugárzó titánium membránja lineáris frekvenciát hoz létre a a magas tartományban nyújtott kivételes teljesítményért és a pontos hangvisszaadásért. Ezen felül a hangszóró tartós üvegszál-mélysugárzója dinamikus basszusokat szólaltat meg, tiszta, természetes középtartománybeli hangzással. A nagy teljesítményű meghajtókkal és a robusztus, 120 W-os teljesítménnyel az LG XBOOM 360 bármilyen szobában vagy térben valódi élménnyé teszi a zenehallgatást.
Az LG legújabb vezeték nélküli hangszóróját úgy tervezték, hogy sokoldalú használhatóságot és több érzékszervre is ható élményt nyújtson. Az LG XBOOM 360 a három különböző előbeállítással — Ambient, Nature és Party — rendelkező 360 fokos hangulatvilágításnak, valamint a mobilos applikáció segítségével testreszabható fény- és hangeffekteknek köszönhetően bármilyen alkalomhoz képes megteremteni a megfelelő hangulatot. Az alkalmazásban megtalálható a közkedvelt DJ Effect funkció is, amely lehetővé teszi több hangminta keverését, a szkreccselést és egyéb hangeffektek használatát. A hangszóró egyetlen feltöltéssel 10 órányi zenehallgatási élményt kínál, a könnyű hordozhatóságot beépített fém fogantyú szolgálja, a rendkívül tartós, bézs, szénfekete és pávazöld színben elérhető szövetborítás pedig elegáns megjelenést kölcsönöz a készüléknek.*
Az XBOOM 360 az LG környezetre gyakorolt hatás csökkentése iránti elkötelezettségét is demonstrálja. A részben újrahasznosított műanyagból és más, lakossági felhasználásból visszagyűjtött és újrafeldolgzott anyagokból gyártott, környezettudatos hangszóró megkapta a svájci SGS Société Générale de Surveillance SA ökotermék-tanúsítványát, megfelel a Control Union Certifications globális újrahasznosítási szabványának, a környezetvédelemre vonatkozó állítások érvényességét pedig az Underwriters Laboratories igazolta.**
Termékspecifikáció:
____________________
* A színválaszték és a termékek elérhetősége a különböző piacokon eltérő lehet.
Kapcsolódó cikkek
- A videójátékok és a munkavégzés kapcsolata
- Új kategóriát vezet be a prémium LCD tévék piacán az LG
- Ikonikus díjjal jutalmazták az LG OLED tévéit
- Tudásmegosztó platformot mutatott be az LG és az Element AI
- Fejlett kijelzős képességekkel erősíti meghatározó szerepét az LG a tévés piacon
- Az LG bemutatja legújabb, továbbfejlesztett Ultra szériás monitorait
- Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon
- Minőségibb mindennapokat ígérnek az LG 2021-es újdonságai a CES-en
- Tévés adatelemző társaságban szerzett többségi részesedést az LG
- Az LG webOS 6.0 a tévénézők eddigi legjobb felhasználói élményét nyújtja
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kutatás: a közösségi média böngészése több órát vesz el az alvásból
Naponta három és fél órát töltenek közösségi média-oldalakon lefekvés előtt egy felmérés szerint az amerikai válaszadók, gyakran az alvás rovására. A rossz alvásban sok tényező játszhat szerepet, azonban a probléma széles körű: a Huawei és az Ipsos tavalyi kutatása szerint a megkérdezettek 35 százaléka szenved alvási nehézséggel, és ugyanennyien szeretnének változtatni rajta. Idén március 15-én tartják az Alvás világnapját, hogy felhívják a figyelmet az alvás fontosságára, az alvászavarok okozta problémákra és a megoldásukra. Ez utóbbihoz a viselhető okoseszközök alvásfigyelő funkciója nagy segítséget nyújthat, amelyek a részletes elemzés mellett javaslatokat is adhatnak a minőségi alváshoz.
2024-ben 75 iF Design Díjat nyert el a Samsung
A Samsung összesen 75 díjat nyert a rangos német, nemzetközileg is elismert International Forum (iF) Design 2024 dizájnversenyen. A vállalat két Arany Díjban részesült – a Samsung OLED TV (S95C), valamint a Galaxy Z Flip5 Maison Margiela kiadása* kapta meg az elismerést. A Samsung televíziók, okostelefonok és egyéb készülékei mind a 9 kategóriában –, beleértve a Termék és Felhasználói élményt is – díjat érdemeltek.
Elképesztő! Így üldözi Max Verstappent a világ leggyorsabb drónkamerája
Max Verstappen már teszteli az Oracle Red Bull Racing legújabb modelljét, a 2024-2025-ös Formula-1 versenynaptárra fejlesztett RB20-at – de nemcsak a kiváló pilóta, hanem a médiacsapat is készül az új szezonra. Ralph „Shaggy” Hogenbirk, a Dutch Drone Gods tervezője és drónpilótája egyedi építésű modelljével csatlakozott egy körre a silverstone-i pályán.
A Galaxy Buds széria legújabb frissítése magával ragadó, intelligens hangzást kínál
A Samsung közelmúltban megjelent Galaxy S24 termékcsaládja a Galaxy AI erejével új lehetőségeket teremtett a kultúrák közötti kapcsolatteremtésre. A biztonságos, készülékeken elérhető mesterséges intelligenciával a felhasználók jelenleg 13 nyelven hidalhatják át a kommunikáció során felmerülő nyelvi akadályokat. A Galaxy Buds fülhallgatókat érintő legújabb frissítések még zökkenőmentesebbé tehetik ezen okosfunkciók használatát.
Az alvásfigyelést, a vérnyomásmérést és a mentális egészséget helyezi fejlesztései fókuszába idén a Huawei
Prémium kategóriás zászlóshajó termékeivel jelentkezik a Huawei fogyasztói üzletága az idei barcelonai Mobil Világkongresszuson (MWC). Olyan, nagy érdeklődésre számot tartó, a divatot és csúcstechnológát ötvöző terméket mutatnak be, mint a HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN okostelefon, a HUAWEI FreeClip vezeték nélküli fülhallgató és a HUAWEI WATCH GT 4 okosóra. A Huawei tavaly megszilárdította pozícióját a viselhető prémium okoseszközök piacán: 2023 végére több mint 150 millió okosórát szállított le. A vállalat tovább növeli kutatás-fejlesztési beruházásait. Idén három fontos iparági kihívást, az alvásfigyelést, a vérnyomásmérést és a mentális egészség kezelését érintő innovációkra összpontosít.