A MiTAC partnerségre lépett a brit Inzurával

forrás: Prím Online, 2019. június 11. 14:01

A Mio fedélzeti kamerák gyártója, a tajvani MiTAC Digital Technology Corporation nemrégiben partnerségre lépett a brit Inzura digitális biztosítástechnológiai szolgáltatóval. 

Az együttműködés célja, hogy a Mio/MiTAC fedélzeti kamerák száz százalékosan integrált telematikai megoldást nyújtsanak a gépjármű-biztosítási ágazat számára. A Nagy-Britanniában bevezetett új megoldás eredménye a biztosítóval való direkt és gyors adatcsere, így baleset esetén a kamera felvételei azonnal elérhetővé válnak a szolgáltatók számára. A cél: kevesebb baleset, megnövekedett biztonság és gördülékenyebben zajló kártérítési folyamatok.

 

A globális fedélzeti kamera piac a becslések szerint körülbelül 2,19 milliárd dollár értékű. Ez annak köszönhető, hogy a fedélzeti kamerák megfelelő bizonyítékot szolgáltatnak a balesetek okainak beazonosítására – nyilatkozta a Mio/MiTAC. A járművezetők ártatlanságuk igazolására és hamis biztosítási igények elleni védelemként is használhatják a felvételeket.

 

A biztosítók azonnal hozzáférhetnek a kamera videóihoz

A Mio/MiTac és az Inzura együttműködéséből született megoldás lehetővé teszi, hogy a biztosítási szolgáltatók másodperceken belül, minden felhasználói beavatkozás nélkül hozzáférjenek a fedélzeti kamerák baleseti videofájljaihoz. Ezzel azonnal létrejön az Első Kárbejelentés (FNOL), azaz a biztosított ügyfelet ért baleset első bejelentése a szolgáltató felé. Nem kell tehát bajlódni a biztosítóval történő kapcsolatfelvétellel, és a baleset körülményeit sem kell emlékezetből visszaidézni. Ehelyett azonnal elérhető a bizonyíték, így a biztosítók a lehető leggyorsabban hozzáláthatnak a kártérítési igények kivizsgálásához.

 

Iparági újdonság

„Ez az együttműködés fontos áttörés cégünk számára. Örülünk, együtt dolgozhatunk az Inzura-val, és elsőként vezethetjük be ezt a fedélzeti kamera megoldást a gépjármű-biztosítási ágazatba” – mondta Steve Chang, a MiTAC Digital Technology Corporation elnöke. „Azt szeretnénk, hogy az autóvezetők minden szempontból a lehető legnagyobb biztonságban érezzék magukat a brit utakon. A Mio fedélzeti kamerái a legmegbízhatóbb szemtanúk és ahhoz is hozzájárulnak, hogy a megoldás a lehető legkevesebb stresszel járjon.”

 

Az Inzura társalapítója és vezérigazgatója, Richard Jelbert szerint „Az Mio/MiTAC-kal való együttműködés rendkívül izgalmas lehetőség, mivel hozzánk hasonlóan ők is maximálisan elkötelezettek az innovatív megoldások kidolgozásában a globális biztosítási piac számára.”

 

„Alkalmazásalapú telematikai megoldásunk mostantól zökkenőmentesen kezeli a Mio fedélzeti kamera és videofájlokat, nincs szükség külön alkalmazásra. Ez egyedülálló újdonság az iparágban, amely az ügyfelek és a biztosítók számára is jó” - tette hozzá Richard Jelbert.

 

Teljes biztonságban a digitális bizonyítékok

Az új, úttörő technológia mellett a Mio fedélzeti kamerák Traceable Movements opcióval is rendelkeznek. Ez azt jelenti, hogy azonnal észlelik az ütközést, és a felvételt írásvédett fájlba mentik. 

 

Ezen kívül a GPS nyomon követi a jármű helyét és sebességét, így a járművezetők biztosak lehetnek abban, hogy a létfontosságú információk, amelyekre egyszer még szükségük lehet, addig is biztonságban vannak.

 

A GPS-modul a készülék belsejében található, így nincs szükség külső eszköz csatlakoztatására. Ez egyedülálló tulajdonság a piacon található többi fedélzeti kamera márkával összehasonlítva.

 

A fedélzeti kamera a megengedett sebesség túllépésére is figyelmeztet, és a sebességmérő kamerák helyszíneit is mutatja, ezzel is támogatva a vezetést és a járművezetők biztonságát az utakon.

 

A Mio fedélzeti kamerák kiváló minőségben rögzítenek még éjszaka és gyenge fényviszonyok között is, ezáltal biztosítják, hogy a felvételek bármilyen vizsgálat során kulcsfontosságú bizonyítékként szolgáljanak.

 

A Mio fedélzeti kamerák széles skálája már jó ideje hozzájárul a gépjárművezetők biztonságához az utakon, de az együttműködés eredményeként Angliában bevezetett új, fejlettebb technológia ezentúl abban is tanácsot tud adni, hogyan vezessenek az eddiginél is biztonságosabban. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális oktatásban segít az Ericsson új programja

A COVID-19 világjárvány a Föld sok országában az oktatási rendszerek működésében is fennakadásokat okozott. Ezt látva az Ericsson az UNESCO Globális Oktatási Koalíciójának keretében elindította Ericsson Educate elnevezésű digitális programját, amely középiskolások és egyetemi hallgatók számára kínál online oktatási anyagokat a digitális készségek és ismeretek javításához. 

2020. május 30. 10:15

Virtuális és fizikai használatra is alkalmas a Vodafone okostanterem-megoldása

A Vodafone Magyarország kínálatában már elérhető a Digitális Tanterem szolgáltatás, amely segítségével a piacon egyedülálló módon a tanórákat offline és online módon is le lehet bonyolítani. Az okostanterem keretszoftverét a SEOS adja, a hardveres megvalósításért, az üzembe helyezésért és az üzemeltetésért rendszerintegrátorként a Delta Csoport felel. A komplett, mindenre kiterjedő Digitális Tanterem szolgáltatás koncepcióját a Vodafone Magyarország alakította ki, az azokhoz szükséges eszközök szállítására és üzemeltetésére a Delta Csoporttal kötött együttműködési szerződést. 

2020. május 29. 13:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás