A Razer harcba hívja a gamer közösséget a COVID-19 ellen
A Razer felszólítja a világ játékosait, hogy egyesítsék erőiket a COVID-19 elleni küzdelemben - ehhez pedig nincs más dolguk, mint hogy otthon maradjanak, és folytassák a játékot. A gamerek azzal segíthetnek, hogy játékokkal játszanak, amelyekben ingyen szereznek Razer Silvert, és Razer Silverjüket olyan sebészi maszkokra ajánlják fel, amelyek világszerte, a frontvonalban küzdő egészségügyi dolgozók számára kerülnek adományozásra.
A felhasználók a PC-re, valamint az Android mobil eszközökre ingyenesen elérhető Razer Cortex játékoptimalizáló szoftvercsomagban megtalálható Paid to Play játéklistán ellenőrizhetik, hogy kedvenc számítógépes vagy mobiljátékaikban szerezhetnek-e Razer Silvert. A Razer Cortex-en keresztül indított játékok lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy Razer Silvert gyűjtsenek, amelyet aztán különféle jutalmakra - például Razer hardverekre, digitális ajándékkártyákra, valamint további játékokra - válthatnak be. Mostantól azonban a felhasználók a Razer Silverjüket arra is felhasználhatják, hogy maszkokat adományozzanak a frontvonalban dolgozók számára.
"Felhívjuk a gamer-közösséget, hogy azt tegyék, amiben a legjobbak vagyunk: maradjanak otthon és játsszanak, ráadásul most egy jó ügy érdekében!" - nyilatkozta Min-Liang Tan, a Razer vezérigazgatója. „A Razer különleges szoftver- és szolgáltatás-ökoszisztémájának középpontjában mindig is a játékosok álltak, most pedig már arra is van módunk, hogy a gamer közösség közvetlenül hozzájáruljon a Razer legfontosabb COVID-19 elleni kezdeményezéseihez. Azokkal, akik elég „nagy játékosok” ahhoz, hogy szembenézzenek a kihívásokkal, izgatottan várjuk, hogy hány maszkot tudunk közösen felajánlani.”
Játssz játékokkal – adományozz maszkokat
A Paid to Play program mellett a játékosok Razer Gold segítségével - amely a világ legnagyobb egységes, játékokhoz és szórakoztatáshoz kitalált virtuális fizetőeszköze - is hozzájárulhatnak a maszk-adományokhoz. A Razer Goldra történő regisztrációkot a felhasználók üdvözlésként 1000 Razer Silvert kapnak. Ahhoz, hogy további Razer Silverhez jussanak, elég, ha egyszerűen kedvenc játékaikra vagy játékbeli valutáikra a Razer Gold segítségével költenek. Silverjeik felajánlásával a játékosok világszerte eddig már több mint 30 000 maszkot adományoztak.
Ez az új kezdeményezés a Razer folyamatban lévő #RazerForLife kampányának a része, amelynek célja, hogy a COVID-19 világjárvány idején támogassa a közösségeket és vállalkozásokat, valamint kiegészíti a Razer által a világszerte érintett közösségeknek történő, 1 millió maszk adományozására vonatkozó kötelezettségvállalását.
A Razer mindig új játékokkal és új módszerekkel bővíti a lehetőségeket, amelyekkel a játékosok ingyenesen juthatnak Razer Silverhez. Azon játékkiadók, akik részt szeretnének venni a Razer Cortex Paid to Play programjában, a developer.razer.com/razer-gold-developer-and-partner-program/ címen léphetnek kapcsolatba a Razerrel.
Elérhetőség
Android mobil eszközökre a Razer Cortex Games a Google Play áruházból tölthető le
A Razer Cortex PC a razer.com/cortex webhelyen érhető el Windows 10, Windows 8 és Windows 7 rendszerekre.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu hatpontos akciótervet dolgozott ki a munkaerő átalakítására
- A Razer bemutatja az alkotóknak szánt Blade 15 Studio Editiont
- A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit
- A digitális oktatásban segít az Ericsson új programja
- A német kormány pénzügyi támogatást nyújt a magyar hallgatók számára
- Saját készítésű maszkokról játékosan és tudományosan
- 4 tipp a jobb védekezéshez, ami nem gátolja a hatékony (táv)munkát
- Itt a vadonatúj Razer Blade Pro 17
- A COVID-19 vírus hatása a digitalizációra
- Önjáró robot segíti a koronavírus elleni védekezést a Semmelweis Egyetemen
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mi kell ahhoz, hogy itthon maradjanak az IT-szakemberek?
A HR Kopó Tanácsadó Csoport által szervezett IT Realitás Mozgalom célja az IT-szakemberek megismerése és párbeszéd elindítása az informatikusok, a munkaadók és a toborzók között.
K&H: megtriplázódott a villanyautók száma Magyarországon
Látványos bővülés vár a villanyautók piacára az uniós piacokon, a tervek szerint ugyanis 2035-től várhatóan csak elektromos autókat lehet értékesíteni. Magyarországon 2020 májusa óta megháromszorozódott a tisztán elektromos személyautók száma, igaz, a teljes autóparkhoz képest még marginális az arányuk – derül ki a K&H összeállításából. A pénzintézet pedig kedvező kamatozású lízingkonstrukciót nyújt a magyar cégeknek ahhoz, hogy villanyautóval bővítsék a flottájukat, ezzel is segítve a vállalkozások kiadásainak csökkentését, lendületet adva az elektromobilizációnak.
Véget ért a nagy okoszebra-szavazás
Hamarosan újabb magyar várost tesz biztonságosabbá a Generali a Biztonságért Alapítvány: a Generali alapítványa által indított és a Pearl Enterprises Kft. kivitelezésében megvalósuló SafeCross okoszebra projekt célja az volt, hogy 2022-ben egy olyan magyar város gazdagodjon okoszebrával, ahol eddig még nem volt ilyen berendezés, ám a rendőrség baleseti statisztikái szerint szükség lenne rá.
600 milliós száloptikai fejlesztés az oktatási intézmények számára
Az oktatási intézmények és az adatközpontok között exponenciálisan növekvő adatátviteli igények miatti fejlesztést nyert el a Delta Systems, a Delta Technologies Nyrt. 100 százalékos tulajdonú leányvállalata által vezetett konzorcium. A 637.8 millió forintos megbízás alapján az országos iskolai hálózatokhoz kapcsolódó új gerinchálózati csomópontokat látják el DWDM (Dense Wavelength Division Multiplexing) technológiával, annak érdekében, hogy a meglévő optikai kábelek bővítése, avagy újabbak bérlése nélkül tudják kielégíteni az intézmények adatátviteli igényeit.
Az ABB Red Dot-díjat nyert a FlexPacker ipari delta robotjáért
Az ABB ultragyors csomagolásra tervezett IRB 390 FlexPacker delta ipari robotját választották a Red Dot Product Design (Piros Pont terméktervezési) díjra; így az ABB-nek ez lesz a második olyan robotja, amely két egymást követő évben is elnyeri ezt a rangos díjat.