A Romance TV novembertől elérhető lesz a UPC Direct és a Focus Sat kínálatában

forrás: Prím Online, 2017. október 20. 08:37

Köszönhetően annak, hogy Romance TV csatorna novembertől elérhető lesz a UPC Direct kábelszolgáltató Médium TV csomagjában, és a Focus Sat kábelszolgáltató alap, családi csomagjában, a csatorna a növekedést jelentett be magyarországi és romániai terjesztésében. A Simulcrypt lehetőségek és jel továbbvételi jogok minden érdeklődő platform számára elérhetők.

Szívmelegengető románcok, bájos családi és szerelmi történetek, szívszorító tragédiák - A Romance TV minden hangulathoz tökéletes kikapcsolódást nyújt, és nézőit a leglátványosabb, -festőibb helyekre kalauzolja - szerte a világon: Új-Zélandtól, Kanadáig és a Keleti partig, Németországon, Ausztrián, Olaszországon át Nagy-Britannia káprázatos óceánpartjáig, a szemet gyönyörködtető svéd legelőkig.

 

E növekedés stratégiai mérföldkő a kelet-európai piacok terjeszkedésében, A csatorna kitűnően teljesít Lengyelországban, ahol elérte a 'legnépszerűbb női csatorna' pozíciót A cél, hogy Magyarországon és Romániában hasonló sikereket könyveljen el.

 

Tim Werner, a Mainstream Media AG ügyvezető igazgatója és a Romance TV Magyar Betriebs GmbH valamint a Romance TV Románia Betriebs GmbH vezérigazgatója kijelentette: 'Nagy örömünkre szolgál, hogy a UPC DTH-ben meghatározó terjesztő partnerre találtunk a kelet-európai országokban. Míg Romániában e lépés jelenlegi műholdas terjesztésben elért sikereink folytatása, Magyarországon e téren az első lépést tettük meg közösen. Meggyőződésünk, hogy ezzel a partnerséggel széleskörű ismertséghez juttatjuk a csatornát. Az együttműködés ugyanakkor fémjelzi tartalmaink népszerűségét is a helyi piacokon.'

 

A Romance TV több mint 1000 órányi, gondosan válogatott műsorkínálattal rendelkezik, mint például tévéfilmek, romantikus sorozatok és a telenovellák - mind olyan kiváló minőségű tartalom, amelyek Európa-szerte széles körű sikernek örvendnek. A csatornán többnyire pozitív végkicsengésű filmek, sorozatok láthatók, amelyek az egész család számára könnyed és pihentető szórakozást kínálnak.

 

„Célunk, hogy a UPC Direct és a Focus Sat előfizetőnek a legjobb minőségű tartalmat biztosítsuk. Megtiszteltetés, hogy a Romance TV-vel bővíthetjük a kínálatunkat, még több szórakoztató tematikus tartalommal örvendeztetve meg a UPC Direct és a Focus Sat előfizetőit." – mondta Catalin Itu, a UPC DTH ügyvezető igazgatója.

 

A Romance TV-n rendszeresen láthatók olyan elismert írók közkedvelt történetei, mint Rosamunde Pilcher, Inga Lindström, Emilie Richards, Katie Fforde vagy Utta Danella. Bár az ezekből készült filmfeldolgozások hangvételükben különböznek, egy dolog mégis közös bennük: témájukat, hangulatukat szorosan meghatározza a csodálatos táj, ahol  játszódnak.

 

Tengerparti romantika, egy kis vidéki idill, házadosni készülő ifjú párok, humoros párbeszédek és világhírű tévés produkciók egyaránt gazdagítják a Romance TV tematikáját. A csatornán bont vitorlát az Álomhajó című műsor  is, amely bejárja a világot.

 

Izgalmas cselekmények, kitörő érzelmek, komikus helyzetek és egy csipet dráma jellemzik a Romance TV sorozatait, telenovelláit és szappanoperáit, amelyek között megtalálható a Született férjek, az Érzelmek vihara, a Második esély és a Danni Lowinski.

 

Jeles napokon és ünnepek alkalmával a Romance TV különleges műsorfolyammal jelentkezik.

 

A csatorna marketing és terjesztési feladatait mindkét országban a Tematic Media Group látja el. A megállapodásnak köszönhetően a Romance TV még jelentősebb szerepet fog betölteni a televíziós hirdetési piacon.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még a járvány sem fogott ki a szerelmeseken

Minden negyedik távkapcsolatban élő, vagy arra kényszerült pár úgy érzi, hogy a fizikai távolság ellenére köteléke a veszélyhelyzet ideje alatt tovább erősödött társával – derül ki a Huawei Technologies Hungary 1000 fős, reprezentatív online felméréséből. A kutatás szerint a távkapcsolatban élők több időt töltöttek együtt beszélgetéssel, étkezéssel és egyéb közös online programokkal, mint azok a párok, akik egy háztartásban éltek a járvány alatt. A felmérés alapján a szerelem még a korlátozásoknál is erősebbnek bizonyult: tízből heten az óvintézkedések ellenére is találkoztak néha-néha, vagy akár gyakrabban is szerelmükkel. Egy ember átlagosan 9 másikkal tartott rendszeres kapcsolatot online, és naponta mintegy 45 percet töltött videóhívásokkal. 

2020. június 5. 13:20

A HONOR elindítja a HONOR Academy programsorozatát

A Honor nemzetközi okotelefon és okoseszköz márka bejelentette, hogy elindítja Honor Academy programsorozatát. A kezdeményezés célja, hogy támogassa a felhasználókat a produktivitásban, a kreativitásban és új ismeretek elsajátításában, mindezt exkluzív oktatási és fejlesztési anyagokon keresztül. A program keretében a Honor számos online oktatási platformmal és kulturális intézménnyel működik együtt, így biztosítva különleges programokat a felhasználóknak.

2020. június 5. 12:01

A robotikai gripperek segítik az automatizálást az élelmiszeriparban

A világ népessége egyre csak nő, azonban a demográfia csak egyike azoknak a mozgatórugóknak, amik az élelmiszeripari automatizálást szorgalmazzák. A munkahelyi biztonság, szigorú élelmiszer-biztonsági előírások, a feldolgozott élelmiszerek népszerűségének emelkedése, valamint a teljesítmény növelésére és a csökkenő gyártási költségekre való igény mind szerepet játszik az automatizáció egyre gyorsabb ütemű térhódításában.

2020. június 5. 11:58

Összefogás a nagy testű madarak védelmében

Új technikai megoldással védik a nagy testű madarakat mostantól Hortobágy település közelében. Az E.ON, a Kaposvári Villamossági Gyár Kft. és a természetvédelmi szervezetek, köztük a Hortobágyi Nemzeti Park Igazgatóság összefogásával alakították ki és tesztelik azt a villamos hálózati oszlopokra szerelhető védőeszközt, amely megakadályozza, hogy a madarak olyan helyen szálljanak le a villamos hálózaton, ahol megsérülhetnek. Egy éven át figyelik az eszközök hatékonyságát, és ha beválik, akkor országszerte használni fogják.

2020. június 5. 10:33

A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz

Az IAB Hungary rendszeresen szervez különféle eseményeket a tagjai számára, amelyek egy-egy kiemelt trenddel, fontos piaci jelenséggel foglalkoznak. A június 3-i IAB Café a digitális reklámköltés alakulását vizsgálta, különös tekintettel a koronavírus hatásaira. A szakmai szervezet egy friss kutatást is bemutatott az eseményen.

2020. június 5. 09:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás