Az idősebb korosztályt is digitalizálta a pandémia
A CES egyik "oldalvágánya", a ma zajló Connections Summit, a 65 év felettiek szokásait elemzi az idén. Ezt a korcsoportot a Covid szemszögéből - teljes joggal - mindenki a legveszélyeztetettebbnek tekinti, számukra valóban élet-halál kérdése, hogy megússzák a járványt.
Kapcsolódó cikkek
- Így virágozhatnak ki a magyar kkv-k
- Home office: még mindig sok a félmegoldás a magyar cégeknél
- Kutatás az elektronikus fizetés helyzetéről a COVID-19 világjárvány alatt
- Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
- A magyar hölgyek körében is egyre hódítanak a podcastok!
- Fujitsu kutatás: Milyen akadályokkal szembesülnek a nők az IT-viszonteladói piacon
- A digitális felkészültség lehet a vállalatok igazi vakcinája a pandémia ellen
- Elszaporodott az internetes bűnözés a távmunka alatt
- Iskolakezdés 2020: tavaly még kérdés volt, hogy kell-e a kütyü a tanuláshoz, idén már nem
- Lassabb változásban hiszünk: messze még a repülő autók és légdeszkák kora
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fejlett kijelzős képességekkel erősíti meghatározó szerepét az LG a tévés piacon
Az LG Electronics (LG) az új OLED, QNED Mini LED, valamint NanoCell készülékeivel az eddigi legimpozánsabb prémium kategóriás tévépalettáját mutatja be. A sorozat 48C1 modellje elnyerte a CES legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat, de az online megrendezett eseményen számos további LG televízió is elismerésben részesült. Az LG prémium tévéi idén kívül-belül megújultak: az új OLED képernyő mellett bekerült a kínálatba a Quantum NanoCell színtechnológiát mini LED háttérvilágítással ötvöző, így pontosabb színvisszaadásra és nagyobb kontrasztarányra képes, továbbfejlesztett LCD panelstruktúra — azaz a QNED Mini LED —, továbbá a frissített, mesterséges intelligenciával felvértezett processzor, de megújult a webOS felhasználói felület és a dizájn is.
Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense
Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense. A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos újdonságot készül bemutatni idén.
Öt egészségügyi fejlesztés, amelyre érdemes figyelni 2021-ben
Az EIT Health minden évben több mint 120 olyan csapatot támogat Európa-szerte, amelyek progresszív eredményeket érnek el az egészségügyi innováció területén Európa fejlődő régióiban, többek között Magyarországon is. Öt olyan innovációt mutatunk most be, amelyek az elkövetkező években nagy hatással lehetnek majd az orvostudomány és az egészségügy jövőjére.
Több mint félmillióval kevesebb gépet kezelt tavaly a HungaroControl
Közel hatvan százalékkal esett vissza a HungaroControl légi navigációs szakemberei által kezelt repülőgépforgalom 2020-ban, a koronavírus-járvány következtében. A jelenleg elérhető optimistább előrejelzések szerint legkorábban három év múlva térhet vissza a hazai légi közlekedés a 2019-es szintre.