Az LG és a Hyundai az otthon kényelmével vértezik fel az elektromos autókat
Az LG Electronics (LG) és a Hyundai Motor bemutatta az IONIQ nevű utastér-koncepciót (IONIQ Concept Cabin), amely hűen tükrözi mindkét vállalat szakértelmét a fogyasztói kényelmi eszközök és elektromos személygépjárművek terén. Az innovatív koncepció maximálisan kihasználja az elektromos járművek tágas belső terét, ami belső égésű motor és más terjedelmes mechanikus alkatrészek híján a hagyományos autókénál jóval nagyobb.
Az IONIQ koncepcióban az utasteret számos olyan kényelmi funkcióval látták el, amelyek azt valóban otthonossá teszik. Egy beépített kapszulás kávéfőző tökéletes kávét készít a reggeli ingázás közben, az ülés alatti rekesz megszárítja és felfrissíti a nedves cipőt, a gardrób-menedzser az utazás alatt rendben és gyűrődésmentesen tartja a ruhákat, a mini hűtőszekrényben tartott italok pedig igazán jól jönnek a forró nyári napokon.
A komforton és a kényelmi tényezőkön túl a IONIQ utastér-koncepció legkülönlegesebb megoldásának az a flexibilis OLED kijelző számít, amely belülről teljesen beborítja a jármű tetejét. A hátul utazók az optimális látószög érdekében természetes kézmozdulatokkal állíthatják be a kijelző görbületét. A nagyméretű, 77 hüvelykes képátlójú OLED képernyő fel is osztható, így mindkét hátsó utas más-más tartalmat nézhet. A fejtámlákba épített hangszórók személyes hangteret hoznak létre, amely nem zavarja a többi utast.
Miután mindenki kiszállt, egy beépített szerkezet tisztára törli a padlót, felszedve a morzsákat és feltörölve a kiömlött folyadékokat. Ezzel párhuzamosan a felül ehelyezett UV LED-lámpák is működésbe lépnek, hogy fertőtlenítsék a jármű belsejét.
„Az LG aktívan részt vesz a hálózatba kapcsolt autókhoz (connected cars) kötődő megoldások fejlesztésében, a 2020-as CES-en pedig egy olyan, személyre szabott autós élményt mutattunk be, amely lehetővé teszi a járművezetők és az utasok számára, hogy az otthon kényelme az úton is elkísérje őket" — mondta Lee Chul-bae, az LG Electronics vállalati dizájnmenedzsment-központjának vezetője. „Az IONIQ Concept Cabin segítségével ezt az élményt még magasabb szintre emeljük, együttműködve a Hyundai-jal, amely valódi mobilitási szakértelemmel szállt be a közös projektbe.”
Kapcsolódó cikkek
- A legkreatívabb munkaállomásokat keresi az LG
- Az LG bemutatta a kibővített K-széria legújabb okostelefonjait
- Az LG UltraGear gaming bajnokság a legjobb Valorant játékosokat keresi
- Virtuális bemutatóteremben ismerhetjük meg az LG legújabb üzleti kijelzőit és szolgáltatásait
- Az LG első microLED kijelzője új mércét állít az üzleti kijelzők piacán
- Mobil forgatható kijelzővel: bemutatkozott az új LG WING okostelefon
- Új szintre emelik a játékélményt az LG 8K OLED televíziói
- Az LG új Cinebeam projektora új szintre helyezi az otthoni mozizást
- Az LG a 2020-as IFA-n mutatta be legújabb, otthonokba szánt innovációit
- Az LG elindítja a felfedezésre összpontosító kezdeményezését
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kutatás: a közösségi média böngészése több órát vesz el az alvásból
Naponta három és fél órát töltenek közösségi média-oldalakon lefekvés előtt egy felmérés szerint az amerikai válaszadók, gyakran az alvás rovására. A rossz alvásban sok tényező játszhat szerepet, azonban a probléma széles körű: a Huawei és az Ipsos tavalyi kutatása szerint a megkérdezettek 35 százaléka szenved alvási nehézséggel, és ugyanennyien szeretnének változtatni rajta. Idén március 15-én tartják az Alvás világnapját, hogy felhívják a figyelmet az alvás fontosságára, az alvászavarok okozta problémákra és a megoldásukra. Ez utóbbihoz a viselhető okoseszközök alvásfigyelő funkciója nagy segítséget nyújthat, amelyek a részletes elemzés mellett javaslatokat is adhatnak a minőségi alváshoz.
2024-ben 75 iF Design Díjat nyert el a Samsung
A Samsung összesen 75 díjat nyert a rangos német, nemzetközileg is elismert International Forum (iF) Design 2024 dizájnversenyen. A vállalat két Arany Díjban részesült – a Samsung OLED TV (S95C), valamint a Galaxy Z Flip5 Maison Margiela kiadása* kapta meg az elismerést. A Samsung televíziók, okostelefonok és egyéb készülékei mind a 9 kategóriában –, beleértve a Termék és Felhasználói élményt is – díjat érdemeltek.
Elképesztő! Így üldözi Max Verstappent a világ leggyorsabb drónkamerája
Max Verstappen már teszteli az Oracle Red Bull Racing legújabb modelljét, a 2024-2025-ös Formula-1 versenynaptárra fejlesztett RB20-at – de nemcsak a kiváló pilóta, hanem a médiacsapat is készül az új szezonra. Ralph „Shaggy” Hogenbirk, a Dutch Drone Gods tervezője és drónpilótája egyedi építésű modelljével csatlakozott egy körre a silverstone-i pályán.
A Galaxy Buds széria legújabb frissítése magával ragadó, intelligens hangzást kínál
A Samsung közelmúltban megjelent Galaxy S24 termékcsaládja a Galaxy AI erejével új lehetőségeket teremtett a kultúrák közötti kapcsolatteremtésre. A biztonságos, készülékeken elérhető mesterséges intelligenciával a felhasználók jelenleg 13 nyelven hidalhatják át a kommunikáció során felmerülő nyelvi akadályokat. A Galaxy Buds fülhallgatókat érintő legújabb frissítések még zökkenőmentesebbé tehetik ezen okosfunkciók használatát.
Az alvásfigyelést, a vérnyomásmérést és a mentális egészséget helyezi fejlesztései fókuszába idén a Huawei
Prémium kategóriás zászlóshajó termékeivel jelentkezik a Huawei fogyasztói üzletága az idei barcelonai Mobil Világkongresszuson (MWC). Olyan, nagy érdeklődésre számot tartó, a divatot és csúcstechnológát ötvöző terméket mutatnak be, mint a HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN okostelefon, a HUAWEI FreeClip vezeték nélküli fülhallgató és a HUAWEI WATCH GT 4 okosóra. A Huawei tavaly megszilárdította pozícióját a viselhető prémium okoseszközök piacán: 2023 végére több mint 150 millió okosórát szállított le. A vállalat tovább növeli kutatás-fejlesztési beruházásait. Idén három fontos iparági kihívást, az alvásfigyelést, a vérnyomásmérést és a mentális egészség kezelését érintő innovációkra összpontosít.