Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon izgalmas, új, választható színopciót mutat be úttörő jelentőségű MoodUP hűtőszekrényéhez, amely így még inkább személyre szabott élményt kínál. Az LG a világhírű Pantone Intézettel együttműködve egészítette ki változtatható színű készülékének palettáját a Viva Magentával, amely egyúttal a Pantone 2023-as év színe is. Az erőteljes bíborvörös árnyalat izgalmas, drámai megjelenést kölcsönöz a belső tereknek, felélénkítve vibrálásával bármely enteriőrt.
A 2022-es berlini IFA kiállításon a MoodUP hűtőszekrény gazdag és dinamikus színek széles választékával mutatkozott be: a felhasználók a változtatható színekkel bármikor könnyen felfrissíthetik konyhájuk hangulatát, megjelenését. Az LG és a Pantone Intézet szoros együttműködésének köszönhetően a most érkező új, stílusos Viva Magenta színnel a hűtőszekrény felső ajtópanelje immár összesen 23 elegáns színben képes pompázni. A négyajtós, franciaajtós kialakítású modell színeit tulajdonosaik kedvük szerint állíthatják össze – több mint 190 000 lehetséges színkombináció közül választhatnak.
A színek – köztük akár az új Viva Magenta – az intuitív LG ThinQ alkalmazás segítségével könnyedén kiválaszthatók és beállíthatók. Mindez azt jelenti, hogy az LG innovatív konyhai megoldása a LED-es, színváltós ajtópanelek alkalmazásával lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a saját ízlésük szerint változtassák hűtőszekrényük kinézetét a külső elemek fizikai cseréjével járó bosszúság és költségek nélkül.
Amennyiben a felhasználók hagyományosabb konyhai megjelenésre vágynak, bármikor kikapcsolhatják a MoodUP hűtőszekrény LED-es ajtópaneljeit: ilyenkor a Lux szürke és Lux fehér színek kombinációját élvezhetik. Ez az időtlen és visszafogott, tiszta és hűvös hatású kombináció, amely a különböző színű kövek természetes, finom kontrasztját idézi, bármilyen stílusú konyhához illeszkedik.
„Az, hogy 2023-ban az év Pantone színével, a Viva Magentával egészül ki a MoodUP hűtőszekrény színkínálata, tökéletesen szemlélteti az LG innovatív ThinQ UP készülékeinek kényelmes testreszabhatóságát" – mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
- Az LG a 2023-as CES-en fenntarthatósági és társadalmi vízióját is bemutatja
- Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES kiállításon osztja meg a vállalat jövőjével kapcsolatos vízióját
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait
- Elsőként az LG készülékeire érkezik az RTL+ okostévé-alkalmazás
- Két monitor egy állványon
- Több tucatnyi elismerést kaptak az LG innovációi a CES 2023 bíráitól
- A MoodUP hűtőszekrény színváltós ajtópanelekkel dobja fel a felhasználói élményt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Széchenyi-egyetem: még több szakmai kihívással tér vissza az Audi Development Camp
Még több szakmai kihívással érkezik 2023-ban az Audi Development Camp, a győri Széchenyi István Egyetem és az Audi Hungaria nyári programja. Az angol nyelvű tábor projektalapú képzést biztosít hazai és nemzetközi hallgatók számára annak érdekében, hogy a motivált, szorgalmas és kihívásokat kereső diákokat megtanítsa arra, miként hozhatják ki a legtöbbet a karrierjükből.
A Kingston Technology vezeti a 2022-es rangsort a viszonteladói SSD-piacon
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. flash-memóriákat gyártó leányvállalata, a Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette, hogy 2022-ben SSD-piaci részesedés szempontjából az első helyen végzett a viszonteladói szegmensben. Bár az előző évhez képest csökkent a kliens SSD-k iránti kereslet, a végfelhasználói piacon tapasztalt folyamatos árcsökkenés következtében kialakult rugalmasság és diverzifikáció fenntartotta az egészséges keresletet a Kingston kiváló minőségű SSD-megoldásai iránt. 2022-ben a Kingston az új NV2 kliens NVMe meghajtóval bővítette portfólióját, valamint konzol- és PC-gamerek számára ideális hűtőbordás modellel frissítette a díjnyertes Kingston FURY Renegade SSD-t.
Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook
30-40 százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető tulajdonosa arról beszélt, 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a Facebook dedikált ügynökségekkel szerződik le annak érdekében, hogy minél egyedibben tudja kiszolgálni a közönséget. Az együttműködő partnerek így olyan béta fejlesztésekhez, algoritmus frissítésekhez és beállítási opciókhoz jutnak hozzá, melyeknek köszönhetően eredményesebb és költséghatékonyabb kampányokat tudnak folytatni már a tesztidőszakban.
Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei március 23-án Kínában. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate okosóra és a HUAWEI FreeBuds 5 vezeték nélküli fülhallgató. Az új termékek hamarosan Európában is elérhetőek lesznek, a bemutatót május 9-én, Münchenben tartja a gyártó.
Már toronymagasan előzik a zenei CD-k a bakelitlemezeket a Vaterán
Míg négy évvel ezelőtt a “bakelitek” voltak a legkelendőbb használt fizikai zenei kiadványok az online piactéren, a 2022-es számok a zenei CD-k előretörését mutatják, mára toronymagasan ez a legnépszerűbb zenei formátum a Vaterán. Mindez teljesen ellentétes a globális trendekkel, amelyek épp a CD hanyatlását, és a vinyles kiadványok forgalmának növekedését mutatják. A Vaterán 2019-hez képest 60 százalékkal, 2021-hez képest pedig durván hatezerrel több, mintegy 36 ezer zenei CD-vel kapcsolatos tranzakció valósult meg, vinylből viszont 42 százalékkal kevesebb.