Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon izgalmas, új, választható színopciót mutat be úttörő jelentőségű MoodUP hűtőszekrényéhez, amely így még inkább személyre szabott élményt kínál. Az LG a világhírű Pantone Intézettel együttműködve egészítette ki változtatható színű készülékének palettáját a Viva Magentával, amely egyúttal a Pantone 2023-as év színe is. Az erőteljes bíborvörös árnyalat izgalmas, drámai megjelenést kölcsönöz a belső tereknek, felélénkítve vibrálásával bármely enteriőrt.
A 2022-es berlini IFA kiállításon a MoodUP hűtőszekrény gazdag és dinamikus színek széles választékával mutatkozott be: a felhasználók a változtatható színekkel bármikor könnyen felfrissíthetik konyhájuk hangulatát, megjelenését. Az LG és a Pantone Intézet szoros együttműködésének köszönhetően a most érkező új, stílusos Viva Magenta színnel a hűtőszekrény felső ajtópanelje immár összesen 23 elegáns színben képes pompázni. A négyajtós, franciaajtós kialakítású modell színeit tulajdonosaik kedvük szerint állíthatják össze – több mint 190 000 lehetséges színkombináció közül választhatnak.
A színek – köztük akár az új Viva Magenta – az intuitív LG ThinQ alkalmazás segítségével könnyedén kiválaszthatók és beállíthatók. Mindez azt jelenti, hogy az LG innovatív konyhai megoldása a LED-es, színváltós ajtópanelek alkalmazásával lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a saját ízlésük szerint változtassák hűtőszekrényük kinézetét a külső elemek fizikai cseréjével járó bosszúság és költségek nélkül.
Amennyiben a felhasználók hagyományosabb konyhai megjelenésre vágynak, bármikor kikapcsolhatják a MoodUP hűtőszekrény LED-es ajtópaneljeit: ilyenkor a Lux szürke és Lux fehér színek kombinációját élvezhetik. Ez az időtlen és visszafogott, tiszta és hűvös hatású kombináció, amely a különböző színű kövek természetes, finom kontrasztját idézi, bármilyen stílusú konyhához illeszkedik.
„Az, hogy 2023-ban az év Pantone színével, a Viva Magentával egészül ki a MoodUP hűtőszekrény színkínálata, tökéletesen szemlélteti az LG innovatív ThinQ UP készülékeinek kényelmes testreszabhatóságát" – mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
- Az LG a 2023-as CES-en fenntarthatósági és társadalmi vízióját is bemutatja
- Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES kiállításon osztja meg a vállalat jövőjével kapcsolatos vízióját
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait
- Elsőként az LG készülékeire érkezik az RTL+ okostévé-alkalmazás
- Két monitor egy állványon
- Több tucatnyi elismerést kaptak az LG innovációi a CES 2023 bíráitól
- A MoodUP hűtőszekrény színváltós ajtópanelekkel dobja fel a felhasználói élményt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.