Egész napos konferenciával várja az e-sport iránt érdeklődőket a HUNESZ
E-sport Tudásbázis konferencia címmel először kerül megrendezésre 2021. szeptember 23-án 10 órai kezdettel a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) első önálló e-sport edukációs konferenciája. Az eseményt a szövetség Szakmai Oktatási Bizottsága hívta életre az E-sport Tudásbázis (ESTB) program részeként, amely edukációs folyamatokkal támogatja a szövetség kijelölt céljait nem csupán e-sport szakmai, de társadalmi és üzleti környezeti szempontok szerint is.
A konferencia célja, az e-sportban rejlő karrier lehetőségek bemutatása, a hazai és nemzetközi e-sport közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, nagy hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira. Az esemény több mint harminc előadóval, meghívott vendéggel, hét szekcióban számos érdekes témával, esettanulmánnyal és kerekasztal beszélgetéssel várja az érdeklődőket.
“A hazai e-sport mozgalom kiteljesedésének, a versenyszervezés mellett, kiemelt fontosságú területe az oktatás kell hogy legyen. A Magyar E-sport Szövetség és alapítói a kezdetek óta élharcosai és zászlóvivői a hazai e-sport edukációnak. Ezért is különösen nagy öröm, hogy az Oktatási Bizottságunk által idén életre hívott E-sport Tudásbázis programunk ékköveként az első önállóan szervezett konferenciánkat is megtarthatjuk. Az esemény azon kevés fórumok egyike, ahol a mi az e-sport? sport-e az e-sport? miért fontos a hirdetőknek? kérdéseken túl mélyebb belátást, rálátást nyújthatunk a hazai közösség és az e-sport élet alakítóinak gondolataira, motivációjára és valós tevékenységére.” - mondta Biró Balázs a HUNESZ elnöke.
“A HUNESZ Oktatási Szakmai Bizottságának első önálló konferenciája elsősorban arra ad lehetőséget az érdeklődők számára, hogy megismerjék a hazai és nemzetközi esport trendeket. Az üzleti tervezés, marketing, e-sport menedzsment és kapcsolódó piaci területekről érkező előadók fókuszában az e-sport nem (csupán) játék irányból, hanem a területet mozgató egyéb szükségletek, célkitűzések aspektusából is bemutatkozik. Büszke vagyok arra, hogy munkatársaimmal részese lehetek a hazai e-sport szcéna fejlesztésének!” - emelte ki B. Szabó Edina a HUNESZ Szakmai Oktatási Bizottságának elnöke.
A járványügyi helyzet következtében a konferencia hibrid formában kerül megrendezésre.
Az előadók a Gamerland e-sport központjában tartják előadásaikat, míg a nézők az Esport1 közvetítésén keresztül online kapcsolódhatnak az eseményhez.
Regisztráció és további információk: https://estb.hu
Kapcsolódó cikkek
- Idén is megrendezik a think.BDPST konferenciát
- Digital Health Summit: Elkerülhetetlen a digitalizáció a jövő gyógyszeripara számára
- Robbanás előtt az egészségügyi digitalizáció Magyarországon
- A Microsoft megtartotta éves partnerkonferenciáját
- Magyarok szervezik a régió legfontosabb szoftverfejlesztői- és tech fesztiválját
- Mérföldkő a hazai e-sportban: elrajtolt a K&H MNEB 3. évada
- Az ELTE-n találkoztak az informatikatudomány fiatal szakértői
- E-sport eredményekkel bővült a Huawei Intelligens Asszisztense
- Az ELTE rendezi idén a XXXV. OTDK Informatikatudományi Szekcióját
- A Philips lett a PSG Esports csapatának hivatalos monitorpartnere
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovatív Járműtechnológiák Kompetencia Központot adtak át Budapesten
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Karán átadták a Bosch innovációs ökoszisztémájának részét képező Innovatív Járműtechnológiák Kompetencia Központot. Az új központ eszközei és szimulációs rendszerei egyedülállóak a hazai műszaki felsőoktatásban. Segítségükkel a hallgatók az elmélet mellett naprakész gyakorlati tudásra tehetnek szert, illeszkedve a hazai és nemzetközi iparági trendekhez, igényekhez. A Műegyetem kampuszán megvalósult fejlesztés – a BME KJK képzéseihez kapcsolódóan – évente 60-80 egyetemi hallgató mellett a kar oktatói számára is korszerű teret biztosít szakmai munkájuk támogatásához.
Az Animatiqua újabb időutazásra hív – most a múlt helyett a jövőbe!
A Holnap Budapestje címmel jelent meg az első film teaser Magyarországon, amit szinte teljes egészében a mesterséges intelligencia készített. A disztópia hét soros szinopszisát a Chat GPT írta, képi világát pedig az Midjourney program alkotta meg. Humán oldalról Kondacs András, az Eltűnt Budapest youtube-sorozattal ismertté vált Animatiqua vezetője inspirálta a szokatlan fejlesztési folyamatot. Megrázó – de tulajdonképpen lehetséges – jövőkép rajzolódik ki a háborús sci-fi-ben, ahol az elszabadult Mesterséges Intelligencia a platóni állam-modellel randevúzik. Ez lenne a holnap Budapestje?
Új funkcióval bővült a magyar építőipari szereplők életét megkönnyítő szoftver
Európa egyik meghatározó építőipari szoftvergyártója, a bécsi székhelyű PlanRadar kifejezetten az ügyfelek, köztük a magyar felhasználók visszajelzései, kérései alapján fejlesztette ki azt az új dokumentumkezelési megoldást, amelynek köszönhetően a megrendelők, a tervezők, a kivitelezők, valamint a létesítmények üzemeltetői a korábbinál is áttekinthetőbb módon ellenőrizhetik, követhetik a projektek alakulását.
Randstad Workmonitor 2023: A biztos munkahely és a rugalmasság egyaránt fontos
A Randstad legfrissebb, 34 piacon 35,000 munkavállaló megkérdezésével zajlott Workmonitor kutatása szerint a jelenlegi gazdasági bizonytalanság új dimenziót nyitott a dolgozók prioritásai és várakozásai terén.
Összeolvadnak az adesso magyarországi egységei
A nemzetközi képviselettel rendelkező IT-szolgáltató adesso Group megerősíti magyarországi pozícióját hazánkban működő leányvállalatainak összeolvasztásával. Az adesso orange Kft. és az adesso Hungary Software Kft. tevékenységeinek közös üzleti szervezetbe való egyesítésével a vállalat célja, hogy ügyfeleinek teljeskörű támogatást nyújtson az informatikai létesítmények SAP S/4HANA-ra és a felhőalapú technológiákra történő átállásában.