Egész napos konferenciával várja az e-sport iránt érdeklődőket a HUNESZ
E-sport Tudásbázis konferencia címmel először kerül megrendezésre 2021. szeptember 23-án 10 órai kezdettel a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) első önálló e-sport edukációs konferenciája. Az eseményt a szövetség Szakmai Oktatási Bizottsága hívta életre az E-sport Tudásbázis (ESTB) program részeként, amely edukációs folyamatokkal támogatja a szövetség kijelölt céljait nem csupán e-sport szakmai, de társadalmi és üzleti környezeti szempontok szerint is.
A konferencia célja, az e-sportban rejlő karrier lehetőségek bemutatása, a hazai és nemzetközi e-sport közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, nagy hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira. Az esemény több mint harminc előadóval, meghívott vendéggel, hét szekcióban számos érdekes témával, esettanulmánnyal és kerekasztal beszélgetéssel várja az érdeklődőket.
“A hazai e-sport mozgalom kiteljesedésének, a versenyszervezés mellett, kiemelt fontosságú területe az oktatás kell hogy legyen. A Magyar E-sport Szövetség és alapítói a kezdetek óta élharcosai és zászlóvivői a hazai e-sport edukációnak. Ezért is különösen nagy öröm, hogy az Oktatási Bizottságunk által idén életre hívott E-sport Tudásbázis programunk ékköveként az első önállóan szervezett konferenciánkat is megtarthatjuk. Az esemény azon kevés fórumok egyike, ahol a mi az e-sport? sport-e az e-sport? miért fontos a hirdetőknek? kérdéseken túl mélyebb belátást, rálátást nyújthatunk a hazai közösség és az e-sport élet alakítóinak gondolataira, motivációjára és valós tevékenységére.” - mondta Biró Balázs a HUNESZ elnöke.
“A HUNESZ Oktatási Szakmai Bizottságának első önálló konferenciája elsősorban arra ad lehetőséget az érdeklődők számára, hogy megismerjék a hazai és nemzetközi esport trendeket. Az üzleti tervezés, marketing, e-sport menedzsment és kapcsolódó piaci területekről érkező előadók fókuszában az e-sport nem (csupán) játék irányból, hanem a területet mozgató egyéb szükségletek, célkitűzések aspektusából is bemutatkozik. Büszke vagyok arra, hogy munkatársaimmal részese lehetek a hazai e-sport szcéna fejlesztésének!” - emelte ki B. Szabó Edina a HUNESZ Szakmai Oktatási Bizottságának elnöke.
A járványügyi helyzet következtében a konferencia hibrid formában kerül megrendezésre.
Az előadók a Gamerland e-sport központjában tartják előadásaikat, míg a nézők az Esport1 közvetítésén keresztül online kapcsolódhatnak az eseményhez.
Regisztráció és további információk: https://estb.hu
Kapcsolódó cikkek
- Idén is megrendezik a think.BDPST konferenciát
- Digital Health Summit: Elkerülhetetlen a digitalizáció a jövő gyógyszeripara számára
- Robbanás előtt az egészségügyi digitalizáció Magyarországon
- A Microsoft megtartotta éves partnerkonferenciáját
- Magyarok szervezik a régió legfontosabb szoftverfejlesztői- és tech fesztiválját
- Mérföldkő a hazai e-sportban: elrajtolt a K&H MNEB 3. évada
- Az ELTE-n találkoztak az informatikatudomány fiatal szakértői
- E-sport eredményekkel bővült a Huawei Intelligens Asszisztense
- Az ELTE rendezi idén a XXXV. OTDK Informatikatudományi Szekcióját
- A Philips lett a PSG Esports csapatának hivatalos monitorpartnere
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.