Egész napos konferenciával várja az e-sport iránt érdeklődőket a HUNESZ

forrás: Prím Online, 2021. szeptember 21. 18:58

E-sport Tudásbázis konferencia címmel először kerül megrendezésre 2021. szeptember 23-án 10 órai kezdettel a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) első önálló e-sport edukációs konferenciája. Az eseményt a szövetség Szakmai Oktatási Bizottsága hívta életre az E-sport Tudásbázis (ESTB) program részeként, amely edukációs folyamatokkal támogatja a szövetség kijelölt céljait nem csupán e-sport szakmai, de társadalmi és üzleti környezeti szempontok szerint is.

A konferencia célja, az e-sportban rejlő karrier lehetőségek bemutatása, a hazai és nemzetközi e-sport közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, nagy hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira. Az esemény több mint harminc előadóval, meghívott vendéggel, hét szekcióban számos érdekes témával, esettanulmánnyal és kerekasztal beszélgetéssel várja az érdeklődőket.

 

“A hazai e-sport mozgalom kiteljesedésének, a versenyszervezés mellett, kiemelt fontosságú területe az oktatás kell hogy legyen. A Magyar E-sport Szövetség és alapítói a kezdetek óta élharcosai és zászlóvivői a hazai e-sport edukációnak. Ezért is különösen nagy öröm, hogy az Oktatási Bizottságunk által idén életre hívott E-sport Tudásbázis programunk ékköveként az első önállóan szervezett konferenciánkat is megtarthatjuk. Az esemény azon kevés fórumok egyike, ahol a mi az e-sport? sport-e az e-sport? miért fontos a hirdetőknek? kérdéseken túl mélyebb belátást, rálátást nyújthatunk a hazai közösség és az e-sport élet alakítóinak gondolataira, motivációjára és valós tevékenységére.” - mondta Biró Balázs a HUNESZ elnöke.

 

 

“A HUNESZ Oktatási Szakmai Bizottságának első önálló konferenciája elsősorban arra ad lehetőséget az érdeklődők számára, hogy megismerjék a hazai és nemzetközi esport trendeket. Az üzleti tervezés, marketing, e-sport menedzsment és kapcsolódó piaci területekről érkező előadók fókuszában az e-sport nem (csupán) játék irányból, hanem a területet mozgató egyéb szükségletek, célkitűzések aspektusából is bemutatkozik. Büszke vagyok arra, hogy munkatársaimmal részese lehetek a hazai e-sport szcéna fejlesztésének!” - emelte ki B. Szabó Edina a HUNESZ Szakmai Oktatási Bizottságának elnöke.

 

A járványügyi helyzet következtében a konferencia hibrid formában kerül megrendezésre.

 

Az előadók a Gamerland e-sport központjában tartják előadásaikat, míg a nézők az Esport1 közvetítésén keresztül online kapcsolódhatnak az eseményhez.

 

Regisztráció és további információk: https://estb.hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül

A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron. 

2024. március 28. 13:27

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05