Együttműködik a Team Vitality és a Philips monitors
A Team Vitality globális esports szervezet örömmel jelenti be, hogy szövetségre lépett az MMD-vel, a vezető képernyő-specialistával és a Philips monitors márka licencpartnerével. A Philips monitors a partnerség keretében támogatja a Team Vitality FIFA csapatát, akik kizárólag a Philips Momentum prémium terméksorozaton fognak játszani. A Philips monitors megjelenik a FIFA csapat hivatalos mezén is és a felek szorosan együttműködnek a személyre szabott tartalmak és az egyedi történtek megformálásában.
A Philips Momentum termékek kifejezetten arra készültek, hogy továbbfejlesszék a konzoljáték élményét és segítségükkel a cFIFA csapata is magasabb szintre emelheti játékát. A Philips Momentum termékeket megkapják a szervezet tartalomgyártói, valamint a V.Hive, a Team Vitality csúcstechnológiás esports létesítménye is, amely Párizs szívében található.
Team Vitality
A legnagyobb tehetségek és a legjobb játékosok közül sokan a Team Vitality FIFA csapatát erősítik, például Dylan “Dylo” Gozuacik és Corentin “RocKy” Chevrey. A Team Vitality csapat edzői feladatait a régi motoros Brian “Brian” Savary látja el, aki bajnok ex-pro játékos valamint a francia nemzeti csapat jelenlegi edzője is egyben. 2013-as indulása óta a Team Vitality több mint 40 játékosával és a legnépszerűbb esports címekért versenyző hét csapatával egy globálisan ismert márkává nőtte ki magát. A Philips monitors most csatlakozik a Team Vitality iparágvezető partnerekből álló folyamatosan növekedő portfóliójához.
„Nagy örömmel tölt el minket, hogy FIFA játékosaink számára egy tökéletes versenykörnyezet kialakítása érdekében szövetségre léphetünk a Philips monitors-szal. Nagyszerű olyan partnerrel együtt dolgozni, aki a legmagasabb szintű játékhoz a legjobb prémium specifikációjú felszerelésekkel tudja ellátni a csapatunkat. A Team Vitality jelentős előzményekkel rendelkezik a FIFA-ban és 2021-be átlépve nagyszerű, hogy egy olyan partnert tudhatunk magunk mellett mint a Philips monitors“ - mondta Fabien “Neo” Devide, a Team Vitality elnöke és társalapítója.
Stefan Sommer, MMD európai marketing és üzletvezetési igazgató, MMD Philips monitors
Stefan Sommer, az MMD európai marketing és üzletvezetési igazgatója a Philips monitors nevében a következőket mondta a hírrel kapcsolatosan: „Izgalommal jelentjük be, hogy a konzoljáték teljesítményének a következő szintre emelése érdekében egyesítettük erőinket a Team Vitality-val. A FIFA csapat nagyszerű eredményekkel rendelkezik és az együttműködésünk révén a támogatásunkkal még több sikert érhetnek el a jövőben. Nem csupán a Team Vitality FIFA játékosait látjuk el felszerelésekkel, de a V.Hive létesítményt is felszereljük a Philips Momentum sorozat konzoljátékra optimalizált monitoraival, még fejlettebb edzési környezetet biztosítva ezáltal.“
Kapcsolódó cikkek
- Keskeny és elegáns Philips monitor
- Produktivitásra és kiváló vizuális élményre tervezve
- A Philips sokoldalú interaktív érintőképernyőkkel bővíti B Line Monitor sorozatát
- A Philips monitors bővíti portfólióját
- Itt az új Philips E2 monitorcsalád
- Az új Philips monitorok új szintre emelik a konzoljátékot
- Az AOC és a Philips monitors meghaladják a piaci növekedést Európában
- Optimális kényelem és produktivitás
- Megnövelt termelékenység és adatvédelem az új Philips monitorral
- Az MMD bemutatja az új Philips B1 Line terméksorozatot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Felszállóágban várja a Kékszalagot a „válságálló” vitorlázás
Alig több mint egy hét múlva kezdődik a hazai vitorlásszezon csúcseseménye, az 54. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj. A szervezők mintegy 600 hajóra és 3000 körüli indulóra számítanak, akik között egyre nagyobb arányban vannak azok, akik a versenyzés helyett az élményért vágnak neki a tókerülésnek. Mindez nem meglepő, hiszen az új aranykorát élő Balatonon az utóbbi években csak a kikötőhelyek száma szabott határt a hobbivitorlázás bővülésének. A szakértő szerint pedig a gazdaság felett gyülekező fellegek sem hoznak majd jelentős visszaesést ilyen téren.
Új ajánlatokkal jelentezik a Telekom
Vajon hogyan tudnánk még elégedettebbé tenni az ügyfeleinket és még magasabb minőségű szolgáltatást, vagy terméket biztosítani nekik? – teszi fel a legtöbb cégvezető a kérdést, legyen szó akár most induló, akár több éve jól működő vállalkozásról. Miközben a fejlesztés és a fejlődés vállalkozásonként mást és mást jelent, a digitális megoldások szerepe mindenhol és minden ponton ugyanúgy felértékelődött, kulcsfontosságúvá vált: a Telekom most arra vállalkozik, hogy egy online követhető „átalakító show” segítségével megmutassa, hogyan járul hozzá a digitalizáció a vállalkozások fejlődéséhez, amit a Telekom új üzleti ajánlatokkal és megoldásokkal is támogat.
Elérhetővé tette a Profession.hu a cégekről szóló munkavállalói értékeléseket
Az elmúlt hónapok során az álláskeresőknek lehetőségük nyílt jelenlegi vagy korábbi munkahelyük minősítésére a Profession.hu felületén, amelynek eredményeként összeállt egy olyan céges értékeléseket tartalmazó oldal, ahol a legtöbb magyar vállalat megtalálható. Már 2 600 olyan munkahely szerepel az adatbázisban, amely legalább 3 különböző felhasználótól kapott visszajelzést. Az álláskeresési portál célja olyan, munkaadói moderálás nélkül közvetített értékelések közzététele, amelyek valós munkavállalóktól származnak; a véleményezők kilétét megőrzik – a felületen név nélkül lehet pontozni.
Azon dolgozik egy magyar, hogy mudi, puli és border collie LEGO figura is készüljön
Különleges játék kutyafuttatót és új kutya figurákat is tervezett egy fiatal magyar formatervező mérnök. Szalay Péternek tízezer támogatói szavazatra lenne szüksége ahhoz, hogy megvalósíthassa gyermekkori álmát és igazi LEGO tervező legyen. Fotón mutatjuk a különleges játék látványterveit.
Túl a százezren az okoseszközzel fizetők száma a K&H-nál
Átléptek egy határt a K&H-sok: májusban már 100 ezer felett volt az okoseszközzel fizetők száma, ami majdnem háromszorosa az egy évvel korábbinak. A vásárlások száma ennek köszönhetően masszív emelkedést mutat, az Apple Pay-hez, Google Pay-hez, Xiaomi Pay-hez és Garmin Pay-hez köthető tranzakciók száma 18 százalékkal nőtt áprilishoz képest. Az Apple Pay- és Google Pay-forgalom pedig éves szinten 150, illetve 883 százalékkal nőtt. A K&H-sok az országos bővülést is felülmúlták, az első negyedévben 302 százalékkal több alkalommal 292 százalékkal nagyobb összeget költöttek, mint egy évvel korábban, ehhez képest a teljes piac 158 és 177 százalékkal bővül.