Érkezik Magyarország első tematizált influenszer-tartalmakat sugárzó online tévécsatornája

forrás: Prím Online, 2021. február 17. 13:34

A fiatal generáció online „tévécsatornáját” indítja el a Post For Rent 2021 áprilisában, ahol az ország legnépszerűbb influenszerei által gyártott tartalmakkal fogja biztosítani a 14 és 35 év közötti nézők szórakoztatását.

Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a médiapiac, a tartalmak előállítási és fogyasztási módjai napjainkban egyre inkább a digitális színtér felé tolódnak, különösen a fiatalabb korosztály tekintetében. Nem véletlen, hogy a vlogger és influenszer tartalmakra egyre nagyobb kereslet mutatkozik nemzetközi viszonylatban és Magyarországon is.

 

2019 közepén született meg az ötlet, hogy a Post For Rent magyarországi stratégiájának részeként létrehozzon egy önálló, a saját Talent csapatára szabott produkciós házat. A csatorna lényege, hogy úgy biztosít felületet saját gyártású tartalmak terjesztésére, hogy abban a Post For Rent csapatába tartozó véleményvezérek megvalósíthatják és kiélhetik saját kreativitásukat. 

 

Az elmúlt évek tudatos építkezésének eredményeként a hazai ügynökség Talent csapata mára több, mint 60 kizárólagos szerződésben álló véleményvezért tudhat soraiban. A Talent csapat tagjai folyamatosan gyártják a tartalmakat saját csatornáikra, amelyeken keresztül aggregáltan 13,9 millió követőt érnek el: a Creator TV célja, hogy ezen követőkből kovácsoljon saját közösséget, vagyis közülük kerüljenek ki a Creator TV leendő nézői. A formátum működésének sikerét nemzetközi példák támasztják alá, a hazai piacon pedig ez a kezdeményezés mindeddig egyedülállónak és előremutatónak tekinthető. 

 

 

“Folyamatosan érkeznek hozzánk a különféle produkciós ötletek a velünk dolgozó influenszerek részéről, amelyek önmagukban is nagyon erősek: azt gondoljuk, hogy ezen ötletek megvalósítására egy ernyőmárka, egy YouTube ’tévécsatorna’ lehet az a platform, amely mind nézettség, mind elérés szempontjából a legerősebbnek bizonyulhat. A felület mindemellett teljes transzparenciát is biztosít a nézettségi adatok és a nézőközönség demográfiája tekintetében a potenciális szponzorok és hirdetők számára” - mondta Csiszár Gergő, a Post For Rent Group alapítója. - “Egy olyan, a Netflix stratégiájához hasonlítható modellt dolgoztunk ki, amelyben a Creator TV-nek mindig lesznek saját gyártású műsorai, de a legnagyobb hangsúlyt az influenszerek saját produkciós ötleteinek a megvalósítása kapja. A megvalósítás magába foglalja a gyártás és promóció szervezését, valamint mindezek finanszírozását és értékesítését.”

 

A 2021 áprilisában induló Creator TV első adásai között lesz a hazai YouTube sztárjainak életét bemutató BRODAPEST legújabb évada, és itt folytatódnak a TR!Ó Podcast adásai is. Ezek mellett vadonatúj, saját fejlesztésű programok is indulnak, a továbbiakban a csatorna a legváltozatosabb tematika mentén tervez: gasztronómiai, egészségügyi és életmód műsorok, vetélkedők, talk show-k és scripted reality-k garantálják, hogy minden néző megtalálja az őt érdeklő programot.

 

“Szeretnénk transzparensen megmutatni a megrendelői oldal felé is, hogy mekkora az influenszerek és az általuk gyártott tartalmak hatása ebben a generációban. Egy digitális tartalomgyártó hub létrehozása a célunk, egy olyan mérhető médiatermékkel, amelynek segítségével célzottan elérhetőek a hirdetők potenciális vásárlói. Úgy véljük, eljött az idő felhívni a márkák figyelmét arra, hogy erre is fordulhatnak a hagyományos televízió felületei mellett” - mutatta be Varga-Szilágyi Zsolt, a Post For Rent Group COO-ja a Creator TV távlati céljait.

Kulcsszavak: Creator TV Post For Rent

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán

Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.

2024. április 18. 19:41

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09