Hol költenek sokat, és hol kevesebbet telekommunikációra
A GKI a meglévő, 2017-es statisztikai adatok alapján megbecsülte, hogy 2018-ban az egyes településeken miként alakul a magyar lakosság telekommunikációs költése (szolgáltatások és készülékek) egy dinamikusan bővülő gazdasági környezetben. Az egy főre vetített telekommunikációs kiadás tekintetében az ország gazdagabb, illetve magasabb jövedelmű észak-nyugati része (Nyugat-Dunántúl és Közép-Dunántúl régiók), valamint a főváros és észak-nyugati agglomerációja emelkedik ki az országból, a fővárosban pedig az I., a II., az V. és a XII. kerület.
Kapcsolódó cikkek
- Azokat az IT kompetenciákat keresik leginkább a cégek, amelyek pár éve még nem is léteztek
- Még nem áll készen a pénzügyi szektor az AI alkalmazására
- Öt megatrend, ami a munka világát befolyásolja
- Ezek a várható 2019-es marketing trendek
- Schneider Electric: ezek lesznek 2019 meghatározó technológiai trendjei
- Öt trend, amely a digitális ügyfélélményt formálja
- Az Apple ellopta a CES marketingjét
- Cisco: Mi várható 2019-ben az információtechnológia világában?
- A szakemberhiány hatalmas gondot jelent a cégvezetők számára
- Katasztrófavédelmi gyakorlatot tartott a Magyar Vöröskereszt a Telenor segítségével
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.