Két éves a BOOKR Kids
170 interaktív mese ingyenesen tölthető le a BOOKR Kids Mesetárában ezen a hétvégén. A fiatal cég kétéves születésnapját és a héten megjelent új alkalmazását ünnepli ezzel a meglepetéssel.
A BOOKR Kids új lehetőséget nyújt a digitális világban felnövő gyerekek számára, célja, hogy az okostelefon és a tablet használata mellett az irodalom is életük természetes részévé váljon.
Mesetárában immár 170 olyan klasszikus és modern történet található, amelyek különleges keverékei a digitális könyveknek és képességfejlesztő játékoknak. A történeteket ráadásul ismert színészek hangjai keltik életre, így azok hangoskönyvként is élvezhetőek.
A BOOKR Kids alkalmazás megújult verziója a 24. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál alatt kerül bemutatásra - ez alkalomból a fiatal csapat meglepetéssel is készül: a könyvfesztivál hétvégéjén, április 20. és 23. között, csütörtök reggeltől vasárnap éjjelig ingyenesen élvezhető a Mesetár mind a 170 meséje!
A Könyvfesztiválon a BOOKR Kids egyébként önálló standdal is jelen lesz, ahol mesetabletekkel, játékokkal, augmentált valóság megoldással és programokkal várják az érdeklődőket.
Fedezze fel gyermekeivel játékos formában az olyan klasszikusokat, mint a János vitéz, A két lotti vagy a Kincskereső Kisködmön, valamint ismerje meg az olyan kortárs műveket is, mint Tóth Krisztina vagy Lackfi János meséi, vagy a hatalmas népszerűségnek örvendő Terka sorozatot.
A BOOKR Kids Mesetár ingyenesen letölthető az App Store-ból és a Google Play áruházakból, az ingyenes hétvége után pedig egy-, három-, és féléves előfizetésekkel érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Ma kiderül, kik kapnak az idén VinCE Awards-ot
- Magyar startup menti meg a strandlopásoktól a világot
- Mely filmeket szeretik a legjobban a magyarok?
- A gyerekek elégedetlenek szüleik online viselkedésével
- Minden napra egy mese
- Jótékony taxi? Igen, létezik!
- Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
- Újított az Uber
- Útjára indul a közösségi filmajánló applikáció
- Két hét alatt 10 ezren töltötték le a „Kékgalléros állások tinderét”
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata
Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.