Megnyílt a világ első LG LED képernyőtechnológiával felszerelt moziterme

forrás: Prím Online, 2020. június 24. 18:44

Megnyitotta kapuit a világ első LG LED Cinema Display technológiával felszerelt moziterme Tajvanban. Az egyedi képi élmény a Dolby moziszerver-megoldásával és Dolby Atmos hangzással válik teljessé. A futurisztikus mozi a piacon az első példa arra, hogy LED technológiával teljesen helyettesítsenek egy vetítőgépet.

14 méteres szélességével és 7 méteres magasságával a hatalmas LG kijelző egészen részletes 4K képmegjelenítésre képes, a színek széles skálájával. A hagyományos digitális projektorokkal ellentétben az LG rendszere a teljes képernyőn torzításmentes képminőséget biztosít. Mivel képes egyesével vezérelni képpontjait, az LG LED-mozikijelzője kiváló kontrasztarányt és hihetetlenül pontos színvisszaadást garantál. A kijelző ráadásul megfelel a legmagasabb szintű tartalombiztonsági követelményeknek és a Digital Cinema Initiatives (DCI) szabvány szigorú feltételeinek is.

 

 

Az LG és a Dolby Laboratories szoros együttműködésének eredménye, hogy az LG LED-mozikijelzője beépítve kínálja a Dolby IMS3000 típusú médiaszerverét. A Dolby IMS3000 lehetővé teszi, hogy a filmek teljes Dolby Atmos hangzás kíséretében fussanak a képernyőn, így a nézőket szinte körülölelő, széles hangtér jön létre, amely tökéletes párhuzamban van a képernyőn megjelenő mozgásokkal. A Dolby Atmos audiotechnológiája az LG LED-mozikijelző élénk és élethű színeivel még különlegesebbé és emlékezetesebbé teszi a moziba járás élményét.

 

„Célunk, hogy a moziba járás élményét magasabb szintre emeljük annál, amit a vendégek eddig ismertek” — mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti megoldások divíziójának információs kijelzőkélt felelős vezetője. „Biztosak vagyunk abban, hogy az LG LED mozikijelzője és a Dolby szolgáltatásai mögött dolgozó fejlett technológiai megoldások növelni fogják részesedésünket az egyre növekvő LED-mozi piacon.”

 

„Büszkék vagyunk együttműködésünkre az LG-vel, hiszen a most bemutatott megoldás a két vállalat szakértelmét egyszerre kínálja a tajvani mozi látógatóinak” — mondta Jed Harmsen, a Dolby Laboratories mozi- és tartalmi szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Az LG LED-mozikijelzőjének élethű képeivel és a Dolby Atmos hangzásával a moziba járók egy magasabb színvonalú és minden szinten magával ragadó moziélményt kapnak.” 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB eladta az Energetikai Hálózatok üzletágát a Hitachinak

Az üzletág eladása lehetővé teszi, hogy az ABB a kulcsfontosságú piaci trendekre és vevői igényekre, így a közlekedés és az ipar villamosítására, az automatizált gyártásra, a digitális megoldásokra, valamint magasabb szintű, fenntarthatóbb termelékenységre koncentráljon. 

2020. július 4. 18:09

A kisvállalkozásoknak is egyre biztonságosabb a felhő

A hálózati kommunikációs gyártó Zyxel bejelentette a Nebula Felhő Hálózati Megoldás legújabb frissítését. A tajvani központú vállalat ezzel az iparágban elsőként DPPSK funkciót kínál a biztonságosabb vezeték nélküli hálózatokhoz a KKV-k számára, akik így felhőből vezérelhető hálózati szolgáltatásokat is képesek nyújtani a Nebulán keresztül.

2020. július 4. 16:14

Új Webex fejlesztésekkel támogatja a Cisco a távmunkát és a visszatérést az irodákba

A távoli munkavégzést támogató biztonságos együttműködési megoldások az elmúlt időszakban kiemelten fontossá váltak – nemcsak az IT-vezetők számára. A Cisco piacvezető együttműködési megoldása, a Webex idén áprilisban félmilliárd bejelentkezést regisztrált, a résztvevők pedig összesen 25 milliárd percet töltöttek a platformon. Ez a megszokott forgalom háromszorosa volt. 

2020. július 4. 14:25

20%-kal nőtt a televíziók átlagos képátmérője az elmúlt öt évben

A háztartásokban világszerte egyre nagyobb televíziók jelennek meg, az átlagos méret az elmúlt öt évben 40-ről közel 48 colosra nőtt* , ez pedig a magyar otthonokban is meglátszik. Legyen szó régi eszközök cseréjéről, az első okostévéről, vagy a család harmadik készülékéről, a hazai felhasználók 73 százaléka számára fontos a képátmérő egy új tévé vásárlásakor, így a használatban lévő készülékek több mint egy harmada 43 colosnál is nagyobb, négyötöde pedig 5 évnél fiatalabb. 

2020. július 4. 11:48

Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban, márkaértéke kilenc százalékkal, 29,4 milliárd USD-re nőtt az elmúlt egy évben. 

2020. július 4. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás