Modern támogatások és biztonsági megoldások a Dell Technologiestól

forrás: Prím Online, 2021. október 13. 18:26

A Dell Technologies bejelentette új támogatását és biztonsági megoldásait, amelyek elősegítik, hogy az informatikai vezetők modern, intelligens és biztonságos felhasználói élményt nyújthassanak az alkalmazottaknak. A ProSupport Suite for PCs új funkciói a mesterséges intelligenciára és a folyamatos rendelkezésre állásra épülnek, így az informatikai támogatás leegyszerűsödik és testre szabhatóbb lesz. Az új biztonsági megoldások az üzleti számítógépeket új biztonsági ellenőrzési funkciókkal bővítik, és kiegészítő védelmi megoldásokat biztosítanak az operációs rendszer alatti szinteken.

„Ha a számítógépeink nem hatékonyak, akkor az alkalmazottaink sem lesznek azok. A támogatásoknak és a biztonsági ajánlatoknak igazodniuk kell a változó alkalmazotti környezethez, és lépést kell tartaniuk a mindenhol megjelenő fenyegetésekkel. A Dell Technologies egyedi ajánlatai megfelelnek ezeknek a követelményeknek és előremutató megoldásokat kínálnak” – mondta Patrick Moorhead, a Moor Insights & Strategy alapítója és vezető elemzője.

 

ProSupport Suite for PCs a maximális hatékonyságért és üzemidőért  

A Forrester Consulting nemrég készített felmérése szerint a vállalatok 70 százaléka azt tervezi, hogy a következő évben olyan megoldásokba fektet be, amelyek a távolról dolgozó munkavállalókat támogatja. Az informatikai vezetők a ProSupport Suite for PCs csomaggal testre szabhatják és automatizálhatják az alkalmazottak támogatását és a számítógépek optimalizálását. A legfontosabb új funkciók:

•  Testreszabható felügyeleti eszközök: A ProSupport Suite for PCs az első olyan szolgáltatás, amely automatizált, egyéni frissítési, katalógus-kezelési és üzembehelyezési képességeket ad az informatikai vezetők kezébe. Mostantól lehetőségük nyílik a Dell BIOS, az illesztőprogramok, a firmware és az alkalmazások automatikus, távoli frissítésére, valamint a frissítések csoportosításának és kezelésének testreszabására. 

•  Információk a számítógépflottáról, egyetlen helyen: Az informatikai vezetők most először egyetlen helyen tekinthetik át a teljes Dell-számítógépflotta állapot-, alkalmazási, valamint biztonsági mutatóit. Az eredmények alapján idővel teljesítménytrendek is kirajzolódnak, és szükség esetén azonnal, távolról intézkedhet az informatikai csapat. Ehhez a Dell Technologies mesterségesintelligencia-alapú támogatása az adatok alapján személyre szabott javaslatot tesz. 

•  Testreszabott, távoli munkafolyamatok: Az informatikai vezetők egy testreszabott szabályrendszer segítségével nagy számú távoli szervizelési munkafolyamatot határozhatnak meg és koordinálhatnak, és azt is előre megszabhatják, hogy ki kap automatikusan frissítéseket, és hogyan történjen azok telepítése.  

•  A ProSupport Suite for PCs funkciói elérhetősége: A partnerek az összes funkcióját használhatják a ProSupport Suite for PCs részét képező, mesterséges intelligencián alapuló támogatásoknak, eszközöknek és portáloknak. A partnerek áttekinthetik és felügyelhetik több szervezet támogatását is a TechDirect részét képező SupportAssist használatával, és igénybe vehetik a Dell Technologies szakértelmét az ügyfelek problémáinak orvoslása érdekében, akár esetenként, akár flottaszinten.

 

 

 

„Az informatikai részlegek szerepe most még fontosabb, mint valaha. Bár a cél változatlan: a hatékony munkavégzés biztosítása és a rendszer folyamatos működésének fenntartása, az ehhez szükséges háttérműveletek sokkal összetettebbé váltak, különösen a peremhálózatok egyre növekvő adatmennyiségének és lehetőségeinek következtében. Informatikai szolgáltatásaink tervezésekor egy mesterséges intelligenciára épülő, adaptív, folyamatos rendelkezésre állást biztosító megközelítést alkalmaztunk, amely figyelembe veszi napjaink realitását és ügyfeleink jövőbeli igényeit. Az új funkciók elsődleges célja, hogy segítsenek az informatikai vezetőknek előre gondolkodni és lépéselőnyben maradni, az alkalmazotti csapatoknak pedig folytatni a zavartalan együttműködést” – mondta Doug Schmitt, a Dell Technologies szolgáltatásokért felelős elnöke.

 

Új, intelligens biztonsági megoldások

A gyors átállás a távoli munkavégzésre, a felhőalapú alkalmazások megnövekedett mértékű használata és az alkalmazottak hatékonyságának növelése érdekében tett intézkedések miatt új fenyegetési útvonalak képződtek a végpontokon. A vállalatok helyszíntől, iparágtól és mérettől függetlenül célponttá válhatnak, mivel a fenyegetések egyre kifinomultabbak, és esetenként nehezen észlelhetők. Friss adatok szerint a vállalatok 44 százalékát érte legalább egy hardver- vagy BIOS-szintű támadás az elmúlt 12 hónapban. A hatékony végpontbiztonsági stratégia nélkülözhetetlen feltétele, hogy a teljes támadási felületet figyelembe vegye, beleértve a beszállítói lánc hardvereit és firmware-jeit is.

 

A Dell megbízható eszközökből álló biztonsági portfóliója (Dell Trusted Devices) a teljes beszállítói láncra és eszközéletciklusra kiterjedően biztosítja a Dell üzleti számítógépek védelmét. Ez az átfogó csomag, amely az operációs rendszer felett és alatt működő biztonsági megoldásokból áll, intelligens módszerekkel segít a vállalatoknak megelőzni, észlelni és kezelni a fenyegetéseket, jobb átlagos észlelési idővel (MTTD) és átlagos problémamegoldási idővel (MTTR). 

 

A Dell Technologies tovább erősíti vezető pozícióját, többek között az alábbi új biztonsági funkciókkal:

•  Az Intel Management Engine- (ME-) Verification ellenőrzi a kulcsfontosságú rendszerszintű firmware-t, és észleli az esetleges illetéktelen hozzáféréseket. Az Intel ME Verification első kiadása a rendszerbiztonság szempontjából kulcsfontosságú rendszerindítási folyamatokat vizsgál, és további, az operációs rendszer szintje alatti biztonsági rétegeket nyújt.

•  A Dell Trusted Device Security Information and Event Management (SIEM-) Integration teljes mértékben átláthatóvá teszi az operációs rendszer szintje alatti kritikus biztonsági eseményeket az ügyfelek számára, adott SIEM-irányítópultokon keresztül. Lehetővé teszi a szervezet biztonsági állapotának átfogó elemzését, és a meglévő biztonsági befektetések jobb kihasználására is lehetőséget biztosít. 

 

Elérhetőség 

•  A ProSupport Suite for PCs új funkciói október 19-től lesznek világszerte elérhetők az új és meglévő ügyfelek számára az értékesítési partnereken keresztül.

•  Az Intel ME Verification és a Dell Trusted Device SIEM Integration már elérhető Észak-Amerikában, Európában és az ázsiai és csendes-óceáni térségben.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05