Okos eszközökkel, vidám kampánnyal indul a fűtési szerzon

forrás: Prím Online, 2019. szeptember 8. 06:43

"Heat smart #LikeABosch". Ezzel a csatakiáltással tér vissza Shawn, a Bosch kiemelkedően sikeres nemzetközi imidzskampányának bajuszos IoT sztárja. A technológiák és szolgáltatások vezető szállítója az induló fűtési szezonhoz igazítva indítja útjára Shawn legújabb videóremekét. A videóban a rappelő IoT sztár épp egy utazásról érkezik meg otthonába, amely a Bosch hálózatba kapcsolt megoldásainak köszönhetően előre befűtve várja.

Shawn a már ismerősen csengő hip-hop zene kíséretében használja az EasyControl okos fűtésszabályozót, hogy egy okostelefon-alkalmazáson keresztül könnyedén beállítsa az egyes helyiségek hőmérsékletét – még mielőtt belépne a házba.

 
A vállalat a most kezdődő berlini nemzetközi technológiai kiállításon, az IFA 2019-en mutatja be az EasyControl okos fűtésszabályozó megoldását. A hálózatba kapcsolt technológia azért különleges, mert érzékelők segítségével automatikusan előfűti az otthont, amikor annak közelébe ér a tulajdonos. Az EasyControl okosszabályozóval kényelmesen vezérelhető az egyes helyiségek hőmérséklete, és a világ bármely pontjáról egyszerűen elvégezhető a fűtés beállítása.
 
A „Like a Bosch” kampányt az 1886-ban alapított vállalattól mindeddig nem megszokott megközelítés és hangvétel jellemzi. A PR-megoldás a „Like a Boss” internetjelenségre épít, amely a világhálón vírusvideók és mémek formájában terjedve kattintások tízmillióival büszkélkedhet. A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokat adnak elő vagy épp nagy ügyességgel kerülnek ki nehéz helyzetekből. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek. A hamburgi Jung von Matt ügynökség által készített kampány a digitális és közösségi média csatornákon jelenik meg.
 
A Bosch  2017-ben 38 millió web-kompatibilis terméket értékesített, jelenleg pedig az alkalmazásában álló mintegy 27 000 szoftverfejlesztő 20 százaléka már csakis IoT feladatokkal foglalkozik. A Bosch várakozásai szerint az IoT piac évi 35 százalékos növekedése 2020-ra 250 milliárd dollár nagyságú éves volument fog eredményezni. A vállalat e kilátások alapján tűzte ki nagyratörő céljait, és tervei szerint 2020-ig valamennyi elektronikus eszközénél biztosítva lesz az internetkapcsolat. Emellett adatalapú szolgáltatásokat kínál majd minden eszközhöz, a mesterséges intelligencia pedig ezen a téren is kulcsszerepet fog játszani.
 
A Heat smart #LikeABosch videó így néz ki:
 

Kulcsszavak: IoT Bosch

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Növénynevelés mobilalkalmazással

A Telenor legújabb projektje, a LovePlant egy IoT felhőn keresztül kommunikáló okoseszköz segítségével buzdítja a párokat figyelmesebb kommunikációra. A LovePlant okoscserép egy kihívás keretében 30 napon át ad apró feladatokat a párnak egy mobilalkalmazás segítségével, a kihívások sikeres teljesítésével pedig az applikáció automatikusan megöntözi a növényt – ezzel táplálva azt, és a kapcsolatot is.

2020. február 20. 09:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33

20 éves Magyarország egyik legrégebbi email rendszere

2020. február 7. 09:03

A három legnépszerűbb rádiót négymillió ember hallgatja

2020. február 3. 10:01
online sportfogadás