Távmunka és kríziskommunikációs innováció
A koronavírus-járvány hazánkat sem kerülte el. Napról napra, óráról órára jelennek meg sokszor pánikkeltő információk a témával kapcsolatban. Munkáltatóként új kihívások elé állít minket a kialakult helyzet, amelyeket újfajta megoldásokkal és eszközökkel érdemes kezelnünk. Az azonnali és hiteles tájékoztatáshoz, valamint a távmunka kihívásaihoz kínál a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenes megoldást a Blue Colibri App.
A vírus megjelenése az egészségügyi kockázatok mellett, a gazdaságra is jelentős hatást gyakorol. A cégek előtt a legnagyobb kihívás a veszteségek minimalizálása és a megfelelő, hiteles, folyamatos tájékoztatás. Sorra jelennek meg olykor egymásnak ellentmondó információk a közösségi média felületeken és különböző portálokon. A bizonytalanság, az információ hiánya és a fokozódó pánik pedig jelentősen megnyirbálja a gazdaságot, és tovább rombolja a munkavállalói elkötelezettséget.
Távmunka és gyors tájékoztatás
A távmunka, tudásmegosztó rendszerek, online jelenlét, kommunikációs csatornák és még sok más terület fejlesztése nyújthat megoldást arra, hogy a koronavírus kapcsán kialakult helyzet ne ejtsen maradandó sebeket egy cég gazdasági helyzetén sem. A Blue Colibri App Smart a bizonytalanság leküzdésében segíti a felelős vállalatokat azzal, hogy olyan ingyenes felületet biztosít, amelyen a cégek azonnal tudják tájékoztatni a munkavállalóikat, akár kékgallérosokról legyen szó, akár szellemi munkavállalókról. A platform alkalmas a munkával kapcsolatos dokumentációk megosztására is, így könnyítve a távmunkát, amelyet sok cég most a vírus terjedésének megelőzése érdekében kötelezően rendel el.
Bármely krízis és vészhelyzet esetén az első és legfontosabb a megfelelő, hiteles és mindenekelőtt az azonnali tájékoztatás. Magyarország első átfogó belső kommunikációs kutatásának nemrégiben publikált eredményei alapján hazánkban a céges kommunikáció helyzete előtt számos fejlesztési út áll. Hatékony stratégiára, kompetens kommunikációs felelősökre, támogató kultúrára, valamint megfelelő tartalmakra és eszközökre van szükség a belső kommunikáció sikeréhez.
Több ezer munkavállaló elérése azonnal helytől függetlenül
A digitális megoldások hazánkban még kevésbé népszerűek, azonban olyan helyzetekben, akárcsak a mostani koronavírus-járvány rendkívül hatékonyan és egyszerűen adhatunk tájékoztatást a munkavállalóknak egy digitális platform segítségével. A Blue Colibri App Smart lehetővé teszi, hogy egyszerre több ezer munkavállalót érjünk el földrajzi helytől függetlenül. Valós idejű és azonnali híreket, kiemelt értesítőket osszunk meg, valamint tájékoztatásokat adjunk ki a higiéniai intézkedésekről és a megelőzésről, valamint az esetleges korlátozásokról az összes dolgozónak, vagy akár egyes csoportoknak. A munkavállalók anonim módon kérdezhetnek a menedzsmenttől, betegség, rosszullét esetén pedig azonnal jelezhetnek a vezetőség számára.
Felelős vállalatok, hatékony megelőzés
A Blue Colibri App Smartot azok a vállalatok is használhatják, ahol a munkavállalók többsége nem rendelkezik számítógéppel és/vagy vállalati e-mail címmel. Azokat a cégeket, akik 3 hónapig ingyen szeretnék kiegészíteni a hagyományos kommunikációs gyakorlataikat egy digitális megoldással, felgyorsított, 1-2 nap alatti bevezetési folyamattal támogatják.
Partnereik között már most is olyan szektorok meghatározó szereplőit tudhatnak, akik a koronavírus-veszélynek fokozottan vannak kitéve. Például a több mint 7 ezer munkavállalót foglalkoztató takarítással és üzemeltetéssel foglalkozó nagyvállalat, a B+N Referencia Zrt., vagy a közel 200 munkavállalót foglalkoztató autóipari J H Ziegler Magyarország Kft.
A Blue Colibrit jelenleg közel 18 ezer munkavállaló használja, ügyfeleik több mint fele küldött már tájékoztatást dolgozóinak a koronavírus kapcsán, ezen hírek olvasottsága pedig 75 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkek
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Koronavírus – az e-aláírás is segítheti a vállalatokat a felkészülésben
- Veszélybe kerülhetnek személyes adataink a koronavírus miatt?
- A hazai vállalatok működését is fenyegeti a koronavírus
- Ajándék Hipernet a szökőnapra
- Számos 2019-es és 2018-as modellén bővíti kínálatát az LG
- Karácsonyfadíszítéssel segíthetnek jó ügyet a Telenor ügyfelei
- A Zyxel új szolgáltatása növeli a hálózati biztonságot
- Kiterjesztett valóság teszi hatékonyabbá és biztonságosabbá a gyógyszerek csomagolását
- A munkavállalók mellett a munkáltatók is szeretik a távmunkát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak
A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek
Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.