Tervezett karbantartás a Telenornál
2019. szeptember 20-án (pénteken) éjjel 21:30-tól szeptember 22-én (vasárnap) 18:00-ig előre tervezett rendszerkarbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor. A fejlesztés célja az ügyintézés megkönnyítése, kényelmesebbé tétele. A szolgáltató kéri ügyfeleit, hogy lehetőségük szerint a karbantartási időszakon kívül végezzék el aktuális teendőiket.
Kapcsolódó cikkek
- 5G frekvencia: három jelentkező került az árverési nyilvántartásba
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Ki, hol roamingol?
- KórházSuli – ahol a tanulásnak és a közösségnek gyógyító ereje van
- Az RTL új szolgáltatása a Telenor online TV platformján érhető el először
- Városnéző túra a Hipernet TúraBOT segítségével
- Összetartó kisközösségeket díjazott a Telenor, a Hello Wood szakmai támogatásával
- A legnagyobb rendezvényeken akár 20-szoros a hálózati forgalom egy átlagos naphoz képest
- Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok
Mobilszolgáltatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.