Tervezett karbantartás a Telenornál

forrás: Kütyü Magazin, 2019. szeptember 19. 22:06

2019. szeptember 20-án (pénteken) éjjel 21:30-tól szeptember 22-én (vasárnap) 18:00-ig előre tervezett rendszerkarbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor. A fejlesztés célja az ügyintézés megkönnyítése, kényelmesebbé tétele. A szolgáltató kéri ügyfeleit, hogy lehetőségük szerint a karbantartási időszakon kívül végezzék el aktuális teendőiket.

 
A Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélkiszolgáló rendszereit, ennek keretében most az online és személyes ügyintézés során használt ügyfélszolgálati szolgáltatások elérhetőségét is érintő munkálatokra kerül sor. Ehhez az az ügyintézés szempontjából kevésbé frekventált időszakot, a péntek esti órákat és hétvégi napokat választotta a szolgáltató, és egyben kéri ügyfeleit, hogy lehetőségeik szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék telenoros teendőiket.
 
 
A Telenor üzletei zavartalanul nyitva tartanak, ám az alábbi ügyeket a karbantartás ideje alatt nem lehet intézni sem személyes, sem online ügyintézési csatornán, sem telefonos ügyfélszolgálaton: 
 
·        telefonszámla befizetés 
·        új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím) 
·        készülékvásárlás
·        SIM kártya csere 
·        tarifacsomag váltás 
·        feltöltőkártyás adategyeztetés 
·        egyenleg lekérdezés 
·        feltöltőkártyás egyenleg-feltöltés
·        Expressz kártya regisztráció 
·        kiegészítő szolgáltatások megrendelése, lemondása 
·        adatjegy vásárlás 
·        MyTelenor applikáció 
·        online vásárlás, ügyintézés 
·        egyéb szolgáltatás-manipulációs vagy ügyfélnyilvántartást érintő ügyfélszolgálati tevékenységek (ügyféladat módosítás, átírás) 
 
2019. 09. 21. (szombat) 10:00-tól már elérhető lesz az egyenlegfeltöltés az alternatív csatornákon (kivéve az üzletekben és a telenor.hu-n keresztül).
 
A rendszerkarbantartás ideje alatt továbbra is folyamatosan elérhetőek a hálózati/hírközlési szolgáltatások, belföldön és roaming esetén egyaránt, tehát zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, elérhető a mobil-parkolás, az autópályamatrica-vásárlás és a szerencsejáték-megrendelés is. 
 
A Telenor a tervezésnél figyelmet fordított a leginkább kritikus ügyfélszolgálati esetek elérhetőségére, így például a panasz vagy hibarögzítés vagy a lopás miatti kártyaletiltás a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül a karbantartás időszaka alatt is mindvégig elérhető.
 
A Telenor ügyfeleinek szíves türelmét és megértését kéri.
 
További információk, részletek: www.telenor.hu/rendszerfejlesztes
 
 

Mobilszolgáltatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05