Események

Rendezvény neve: Felhasználóbarát felületek készítése
Dátum: 2017. 02. 20. - 2017. 02. 22.
Tartalom: A tanfolyamon a hallgatók elsajátíthatják a modern, felhasználóbarát felületek készítését. Többféle programnyelvet is megismerhetne kés számtalan gyakorlati példán keresztül tanulják meg, hogy milyenek a jó és rossz felhasználói felületek
Szervező(k):
Masterfield Training  - Szervező
Helyszín(ek):
Masterfield Oktatóközpont
1134 Budapest Róbert Károly krt. 82-84
Típus: Informatikai / Képzés / Ingyenes
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Integrált adatvédelem és bővített felhőalapú adatvédelmi termékkínálat a Dell EMC-től

A Dell EMC egy olyan új biztonsági mentési és adatvédelmi megoldást mutatott be, amellyel az ügyfelek adataikat megbízható helyen tárolhatják, és másolatot készíthetnek róluk vészhelyzetek és leállások esetére.

Fiatal tudósok dolgoznak a multimédia felhasználók jövőbeli igényeinek minél jobb feltérképezésén

A Holografika Kft. munkatársai is részt vesznek abban a nemzetközi csapatban, mely 3,1 millió EUR-t kapott arra a célra, hogy a felhasználói élményeket elemezze a legújabb multimédia szolgáltatások – mobil játékok,  webes videók, 3DTV, közösségi média és a jövőbeli internet területén.

Nincsenek biztonsági rések a Xerox új irodai gépein

A közelmúltban a világ egyik befolyásos kiberbiztonsági szakértője, Eric Vanderburg tesztelte a Xerox új ConnectKey kompatibilis nyomtatóit, illetve multifunkciós berendezéseit

Ismét angyalokat keres a Vodafone

Immár 7. alkalommal hirdeti meg Főállású Angyal Programját a Vodafone Magyarország Alapítvány. A pályázók ezúttal a szervezet Digitális Iskola Programjához kapcsolódó projektekkel mérettethetik meg magukat. A nyertesek akár főállásban is végezhetik segítő tevékenységüket, hiszen – mint eddig is minden alkalommal- a Vodafone jóvoltából egy évig versenyképes, havi bruttó 400 000 forintos fizetést kapnak.

Chatbotom van, és nem félek használni!

Napjainkban egyre többen fedezik fel az üzenetküldő platformok keretében működő chatbotok kommunikációs előnyeit, melyen keresztül hatékonyan érhetőek el a felhasználók. Az eszköz használatakor azonban biztosítani kell az ügyfelek adatvédelmi jogait és informatikai védelmét is. „Garantálni kell, hogy adataik nem kerülnek rossz kezekbe, és csak arra a célra használják fel ezeket, amelyhez hozzájárultak.” – figyelmeztetett dr. Dudás Gábor, a KLART Legal szakértője a Chatbotom van, és nem félek használni! avagy hétköznapi robotika az új adatvédelmi rendelet előszobájában címmel tartott meetupon.

cloudappsportal.com