Események

Rendezvény neve: XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia
Dátum: 2017. 05. 24. - 2017. 05. 25.
Tartalom: A konferencia résztvevői nemcsak lépést tarthatnak az ügyfélszolgálati szakma változásaival, de annak részesei is lehetnek.
Szervező(k):
Energetikai Kiadó  - Szervező
Direkt Marketing Szövetség  - Szervező
Tel.: 413-6397, 30/560-7997
Kapcsolattartó: Kis Csaba főtitkár
Kapcsolattartó email címe: csaba.kis@dmsz.net
Helyszín(ek):
Hotel Silvanus
2025 Visegrád Fekete - hegy 1.
Típus: Üzleti / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

A Fujitsu új ár-teljesítmény rekordot állított fel

A nemrég továbbfejlesztett, belépő szintű ETERNUS DX S4 hibrid tárolócsaládhoz tartozó Fujitsu ETERNUS DX200 S4 nagy teljesítményével, ár-teljesítmény arányával és válaszidejével is hivatalos elismerést szerzett a – tárolórendszerek teljesítményének független összehasonlítására használt – SPC-1 benchmark szerint.

Három új sajátmárkás okostelefonnal bővül a Vodafone kínálata

Nyáron érkeznek a magyar piacra a Vodafone legjobb ár-érték arányú sajátmárkás okostelefonjai, melyek a teljesítményt, a dizájnt és a biztonságot tekintve is vonzó alternatívát kínálnak a felhasználók számára. A Vodafone Smart N8 már kapható, a csúcsmodellekhez közelítő tudásához képest rendkívül kedvező árú Vodafone Smart V8 június végétől, a Vodafone Smart E8 pedig augusztustól lesz elérhető.

Sopov Istvánt választotta elnökké az IAB taggyűlése

Az Adaptive Média alapító tulajdonosát választotta meg az IAB taggyűlése elnöknek, akinek elsődleges célja a már elkezdett fejlesztések, új szolgáltatások, tagokat bevonzó megoldások továbbvitele, biztosítása.

Az AOC új, „három oldalon keret nélküli” üzleti monitorcsaládot mutat be

Az új 90-es sorozattal a monitor szakértő AOC bejelenti a Pro-line terméksorozat öt új monitorját. A 24 és 27 hüvelyk közötti méretű monitorok széles színtartományú, fejlett IPS-panelekkel rendelkeznek a vállalkozások és az igényes termelő-fogyasztók elvárásainak kielégítésére. 

A túlbuzgóságot fogadják el legnehezebben az Y generációtól a tapasztaltabb kollégák

Szinte minden munkavállaló és vezető személyesen is tapasztalja, hogy az X és Y generációs kollégák közötti különbségek nézeteltérésekhez vezetnek, de a valódi konfliktusok ettől függetlenül ritkák. A korosztályok alapvető különbségei mellett az egymás közötti feszültségek forrását vizsgálta egy magyar fókuszcsoportos kutatás. A társadalmi és gazdasági változások mellett a technológiai fejlődés is sokat alakított a pályájuk elején álló fiatalok munkáról kialakult képén.

cloudappsportal.com