Események

Rendezvény neve: CRM Evolution 2017
Dátum: 2017. 04. 24. - 2017. 04. 26.
Tartalom: There’s a direct correlation between advancements in communication technologies and customer expectations—naturally, as one increases, so does the other. That’s why organizations must master each communication channel (social, mobile, phone, Web, email, etc.), providing as much information as customers want and as quickly as they need it.
Szervező(k):
Helyszín(ek):
n.a./Washington DC
Washington
Típus: Informatikai / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

A Fujitsu új ár-teljesítmény rekordot állított fel

A nemrég továbbfejlesztett, belépő szintű ETERNUS DX S4 hibrid tárolócsaládhoz tartozó Fujitsu ETERNUS DX200 S4 nagy teljesítményével, ár-teljesítmény arányával és válaszidejével is hivatalos elismerést szerzett a – tárolórendszerek teljesítményének független összehasonlítására használt – SPC-1 benchmark szerint.

Három új sajátmárkás okostelefonnal bővül a Vodafone kínálata

Nyáron érkeznek a magyar piacra a Vodafone legjobb ár-érték arányú sajátmárkás okostelefonjai, melyek a teljesítményt, a dizájnt és a biztonságot tekintve is vonzó alternatívát kínálnak a felhasználók számára. A Vodafone Smart N8 már kapható, a csúcsmodellekhez közelítő tudásához képest rendkívül kedvező árú Vodafone Smart V8 június végétől, a Vodafone Smart E8 pedig augusztustól lesz elérhető.

Sopov Istvánt választotta elnökké az IAB taggyűlése

Az Adaptive Média alapító tulajdonosát választotta meg az IAB taggyűlése elnöknek, akinek elsődleges célja a már elkezdett fejlesztések, új szolgáltatások, tagokat bevonzó megoldások továbbvitele, biztosítása.

Az AOC új, „három oldalon keret nélküli” üzleti monitorcsaládot mutat be

Az új 90-es sorozattal a monitor szakértő AOC bejelenti a Pro-line terméksorozat öt új monitorját. A 24 és 27 hüvelyk közötti méretű monitorok széles színtartományú, fejlett IPS-panelekkel rendelkeznek a vállalkozások és az igényes termelő-fogyasztók elvárásainak kielégítésére. 

A túlbuzgóságot fogadják el legnehezebben az Y generációtól a tapasztaltabb kollégák

Szinte minden munkavállaló és vezető személyesen is tapasztalja, hogy az X és Y generációs kollégák közötti különbségek nézeteltérésekhez vezetnek, de a valódi konfliktusok ettől függetlenül ritkák. A korosztályok alapvető különbségei mellett az egymás közötti feszültségek forrását vizsgálta egy magyar fókuszcsoportos kutatás. A társadalmi és gazdasági változások mellett a technológiai fejlődés is sokat alakított a pályájuk elején álló fiatalok munkáról kialakult képén.

cloudappsportal.com