Események

Rendezvény neve: CRM Evolution 2017
Dátum: 2017. 04. 24. - 2017. 04. 26.
Tartalom: There’s a direct correlation between advancements in communication technologies and customer expectations—naturally, as one increases, so does the other. That’s why organizations must master each communication channel (social, mobile, phone, Web, email, etc.), providing as much information as customers want and as quickly as they need it.
Szervező(k):
Helyszín(ek):
n.a./Washington DC
Washington
Típus: Informatikai / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

A Sony bemutatta full-frame E-bajonettes objektív termékcsaládjának két legújabb tagját

Az új 16-35mm F2.8 GM E-bajonettes lencse az F2.8 G Master trió utolsó tagja. A 12-24mm F4 G a legnagyobb látószöggel rendelkező objektív a full-frame E-bajonettes lencsék piacán.

Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon

Stadionban sátrazott, és túl van első lakáskoncertjén a Pepsi kalandora, Saiid. Az Akkezdetphiai zenekar alapítója már hat napja úton van a cardiffi UEFA Champions League döntő helyszínére: a nem mindennapi utazást maguk a rajongók irányíthatják a Pepsi Facebook oldalán keresztül. 

A három új, Android operációs rendszert futtató Nokia okostelefon és a Nokia 3310 júniusban lesznek elérhetők

A HMD Global bejelentette, hogy júniusban Magyarországon is elérhetők lesznek a nagy teljesítménnyel, masszív és prémium kialakítással rendelkező Nokia 6, az elegáns Nokia 5, valamint a kiemelkedő minőségű és kedvező árú Nokia 3 készülékek. A legújabb, Android Nougat operációs rendszert futtató új Nokia okostelefonok mellett az ikonikus Nokia 3310 újjászületve tér vissza. Az új telefonok a hazai szolgáltatók és a kiskereskedelmi partnerek kínálatában egyaránt megtalálhatók lesznek.

Vége a klasszikus tévézésnek

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.

Future of Business felmérés: a kisvállalkozások együtt tanulnak

A Facebook felmérésének legújabb kiadásában azt vizsgálták, hogyan alkalmazzák a cégek a tanulást és a mobil technológiákat bővülésük érdekében.

cloudappsportal.com