Események

Rendezvény neve: Menedzserképző Központ III. Marketing-délután
Dátum: 2017. 06. 01. - 2017. 06. 01.
Tartalom: 11.50 – 12.35
Regisztráció és névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség
A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter

12.35 – 12.45 Moderátori megnyitó
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.

12.45 – 13.30
Panelbeszélgetés a generációkról
A generációk online aktivitásának megoszlása; eszközhasználat; applikációk használata; hogyan kell a generációkat vásárlóként kezelni?

Résztvevők:
Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft.
Dr. Székely Levente kutatási igazgató, Kutatópont Kft.
Dr. Bernschütz Mária egyetemi adjunktus, Budapesti Műszaki Egyetem

13.30 – 14.00 A Facebook PPC 2017-ben
Kreatív formátumok, célzási lehetőségek, elhelyezések
Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Group

14.00 – 14.30 Facebook nyereményjáték költségek nélkül
Kondor Albert marketing szakértő, Tudatosan Építkező Marketing

14.30 – 15.00 Facebook chatbot
Lévai Richárd marketing vezető, tulajdonos, RG Stúdió Kft.

15.00 – 15.30 Névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség | kávé, aprósütemény
A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter

15.30 – 16.00 Instagram: a brand és a közösség találkozása
Anders Tamás, SzállásMarketing

16.00 – 16.30 Analitikai újdonságok a közösségi média platformjain
Bay Áron Digital Analytics Team Lead, Mito

16.30 – 17.00 Képvezérelt társas kommunikáció
Audiovizuális tartalmak hatékony használata a közösségi médiában
Bedi Viktor cégtulajdonos, 123RF Hungary

17.00 – 17.30 Eljátsszuk a valóságot!
Virtuális valóság a marketingben
Kolesár Krisztián head of operations, 7REALITY

17.30 – Programzárás

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!
Szervező(k):
Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.  -
Helyszín(ek):
Hotel Gellért
1114 Budapest Gellért tér 2.
2017. 06. 01. - 2017. 06. 01.
Típus: Üzleti / Egyéb / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése

A Xerox menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) felhasználói a Föld visszaerdősítését segíthetik. A Xerox új együttműködő partnere, a PrintReleaf a „te nyomtatsz egyet, mi ültetünk egyet” elv alapján kiszámolja, hány új fa ültetésével lehet pótolni a nyomtatás során elhasznált papírmennyiséget az erre kijelölt területeken.

IDS üzemanyagkártya teherautókhoz: 100%-os, bankkártya szintű biztonság

A teherautók számára kifejlesztett érintésmentes üzemanyagkártyájának bevezetése óta eltelt tizennyolc hónap után az IDS (International Diesel Service, a Kuwait Petroleum Corporation teherautókra szakosodott leányvállalata) lenyűgöző biztonsági adatokkal büszkélkedhet: kártyájával egyetlen esetben sem követtek el fizetési csalást vagy visszaélést. Az üzemanyagkártyát a beépített biztonságos chipnek köszönhetően lehetetlen másolni, ami – további megelőző intézkedésekkel kiegészülve – azt eredményezte, hogy az IDS létrehozta az egyetlen olyan kártyát a piacon, amely garantálja a kártyaműveletek teljes biztonságát.

Az ABB 2018. első negyedéves pénzügyi eredményei

„A 2018-as évet minden divíziónk növekvő rendelés állománnyal kezdte, javultak az árbevételi és az üzemi eredményeink is. Jól halad a B&R beintegrálása, és folynak az intenzív előkészületek a GE Industrial Solutions akvizíciójának lezárására, majd az új üzletrész azt követő beillesztésére, amelyre terveink szerint 2018 második negyedévében kerül majd sor.” – nyilatkozta Ulrich Spiesshofer, az ABB vezérigazgatója a cég 2018. első negyedéves eredményeiről.

A Hannoveri vásáron a Fujitsu bemutatja legújabb innovációit

A Fujitsu bemutatja legújabb forradalmi innovációit, és élő demókat tart az Ipar 4.0, ipari IoT és digitális közlekedési környezetekbe szánt intelligens gyártási megoldások működéséről az április 23. és 27. között megrendezett Hannoveri vásár 7-es csarnokának E16-os standján.

Innováció a konyhában

A Samsung Electronics történetében először idén vett részt a EuroCucina kiállításon, amelyet kétévente rendeznek meg Milánóban. A vásáron olyan termékeket mutatott be, amelyek valódi változást hoznak a felhasználók életébe, ezzel emelve a márka imázsát és hírnevét a vásárlók körében.

cloudappsportal.com