Események
Rendezvény neve: | Menedzserképző Központ III. Marketing-délután |
Dátum: | 2017. 06. 01. - 2017. 06. 01. |
Tartalom: |
11.50 – 12.35 Regisztráció és névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter 12.35 – 12.45 Moderátori megnyitó Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft. 12.45 – 13.30 Panelbeszélgetés a generációkról A generációk online aktivitásának megoszlása; eszközhasználat; applikációk használata; hogyan kell a generációkat vásárlóként kezelni? Résztvevők: Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft. Dr. Székely Levente kutatási igazgató, Kutatópont Kft. Dr. Bernschütz Mária egyetemi adjunktus, Budapesti Műszaki Egyetem 13.30 – 14.00 A Facebook PPC 2017-ben Kreatív formátumok, célzási lehetőségek, elhelyezések Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Group 14.00 – 14.30 Facebook nyereményjáték költségek nélkül Kondor Albert marketing szakértő, Tudatosan Építkező Marketing 14.30 – 15.00 Facebook chatbot Lévai Richárd marketing vezető, tulajdonos, RG Stúdió Kft. 15.00 – 15.30 Névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség | kávé, aprósütemény A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter 15.30 – 16.00 Instagram: a brand és a közösség találkozása Anders Tamás, SzállásMarketing 16.00 – 16.30 Analitikai újdonságok a közösségi média platformjain Bay Áron Digital Analytics Team Lead, Mito 16.30 – 17.00 Képvezérelt társas kommunikáció Audiovizuális tartalmak hatékony használata a közösségi médiában Bedi Viktor cégtulajdonos, 123RF Hungary 17.00 – 17.30 Eljátsszuk a valóságot! Virtuális valóság a marketingben Kolesár Krisztián head of operations, 7REALITY 17.30 – Programzárás A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja! |
Szervező(k): |
Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.
-
|
Helyszín(ek): |
Hotel Gellért
1114
Budapest
Gellért tér 2.
2017. 06. 01.
- 2017. 06. 01.
|
Típus: | Üzleti / Egyéb / Térítéses |
További információk | |
Jelentkezés: | Jelentkezés itt! |
Szoftver híreink
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.