Események

Rendezvény neve: Menedzserképző Központ III. Marketing-délután
Dátum: 2017. 06. 01. - 2017. 06. 01.
Tartalom: 11.50 – 12.35
Regisztráció és névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség
A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter

12.35 – 12.45 Moderátori megnyitó
Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.

12.45 – 13.30
Panelbeszélgetés a generációkról
A generációk online aktivitásának megoszlása; eszközhasználat; applikációk használata; hogyan kell a generációkat vásárlóként kezelni?

Résztvevők:
Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft.
Dr. Székely Levente kutatási igazgató, Kutatópont Kft.
Dr. Bernschütz Mária egyetemi adjunktus, Budapesti Műszaki Egyetem

13.30 – 14.00 A Facebook PPC 2017-ben
Kreatív formátumok, célzási lehetőségek, elhelyezések
Lukács Ádám József head of digital, Hinora Marketing Group

14.00 – 14.30 Facebook nyereményjáték költségek nélkül
Kondor Albert marketing szakértő, Tudatosan Építkező Marketing

14.30 – 15.00 Facebook chatbot
Lévai Richárd marketing vezető, tulajdonos, RG Stúdió Kft.

15.00 – 15.30 Névjegykártya-idő – szervezett networking lehetőség | kávé, aprósütemény
A beszélgetések vezetője: Brzezánsky Péter

15.30 – 16.00 Instagram: a brand és a közösség találkozása
Anders Tamás, SzállásMarketing

16.00 – 16.30 Analitikai újdonságok a közösségi média platformjain
Bay Áron Digital Analytics Team Lead, Mito

16.30 – 17.00 Képvezérelt társas kommunikáció
Audiovizuális tartalmak hatékony használata a közösségi médiában
Bedi Viktor cégtulajdonos, 123RF Hungary

17.00 – 17.30 Eljátsszuk a valóságot!
Virtuális valóság a marketingben
Kolesár Krisztián head of operations, 7REALITY

17.30 – Programzárás

A programváltoztatás jogát a Menedzserképző Központ fenntartja!
Szervező(k):
Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft.  -
Helyszín(ek):
Hotel Gellért
1114 Budapest Gellért tér 2.
2017. 06. 01. - 2017. 06. 01.
Típus: Üzleti / Egyéb / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust*  szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről**  és szén-dioxid méréséről***  szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.

Megjelentek az első HMD okostelefonok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.

A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.

Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz

Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.