Események

Rendezvény neve: Cégmarketing – 2017
Dátum: 2017. 06. 22. - 2017. 06. 22.
Tartalom: Témák:

Kommunikáció magas fokon. ­ – Kepes András egyetemi tanár, Pulitzer-emlékdíjas újságíró (felkérés alatt)

A marketingkommunikáció új útjai. ­– Braun Róbert docens, BCE (felkérés alatt)

Igazi brandépítők a cégben. A személyes márka és a cégmárka egymásért. – Tonk Emil, az MMSZ alelnöke

Közösségi marketing trendjei. A facebook-tól az Instagrammig. – Lévai Richárd tulajdonos, RG Stúdió Kft.

A Facebook nyerő területei. A facebook-stratégia mentén gondolkodva. Blogolás és videobeágyazás facebook-támogatottan. ­ ­ Klausz Melinda közösségi médiaspecialista

Közösségépítés mesterfokon. – Kasza Tibor (felkérés alatt)

10+1 Google AdWords best practice, hogy ne csak költsd a pénzt, hanem nyereséges legyen az AdWords-öd. – Szaladják Linda Google-Adwords specialista, LindCom

Milyen a legversenyképesebb honlap? Honlaptrendek, nyerő megoldások. – Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.

Márkaépítés framework a hazai és nemzetközi piacokon. A márkád olyan, mint amilyennek mások gondolják. A 4 lépcsős brand aktivációs modell. – Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group, Nagy Márton kreatív és stratégiai igazgató, Hinora Marketing Group

YouTube, videózás üzleti célokra. A vloggerség lényege. – Csizmadia Gabriella vlogger. (felkérés alatt)

Reklámtörvény, reklámadó-törvény. Mindenki érintett, nem csak a médiumok. – dr. Szilágyi Zsuzsa ügyvéd, infokommunikációs szakjogász

Eredményes online marketinghez hozzásegítő online platformok. – Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség

A márkaépítés 5 pillére. – Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds

Mi történt a Linkedin-nel? Romló vagy javuló használhatóság marketinges szemmel?– Bánki Tamás Linkedin-specialista

Best Practice előadások:

Hogyan tud egy cég a kommunikációja hatékonyságán javítani kreatív, eredeti, ötletes megoldásokkal? – Nagy Norbert marketingvezető, Prime Rate Kft.

Marketing döntések – avagy hogyan döntünk cégvezetőként az online marketingről? – Tornai István online-marketing stratégai tanácsadó, Aquarius Hand Kft.

Design csomagban. – Varga Ferenc ügyvezető igazgató, Brandcontrol Kft.

További témák, előadók egyeztetés alatt:

Tartalommarketing felfutóban. A sikeres tartalommarketing-kampány alapelemei.

Eredményes, hatékony hírlevélstratégiák.

Fókuszcsoport-vadászat. Milyen a jó fókuszcsoport 2017-ben?

Digitális paradigmaváltás a marketingben. IT-technológiák, big data a marketing hatékonysága érdekében.

EU-adatvédelmi rendelet. Mennyi költségemelkedés és hatékonyságromlás? Adat forintra váltása. Eredmények a smart datával.

Videotechnológia használata a marketingben és az értékesítésben.

Automatikus értékesítés eredményesen.

Az ingerküszöböt megérintő tartalomgyártás lényege

Mi az a neuromarketing? Használjuk? Hol, hogyan, miért?

Nyerő reklámozási megoldások a neten. (Social mediában és az online médiumokban.)

A print hirdetések hatékony területei.

A termékmarketing, termékbrand új útjai, sikeres példák.

Mobilra szabott marketing. A rohamos felfutás okai.

A direkt marketing legújabb divatja.

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

A konferencia tematikájának változtatási jogát fenntartjuk!
Szervező(k):
Helyszín(ek):
Experience Center
Budapest Szentmihályi út 171,
2017. 06. 22. - 2017. 06. 22.
Típus: Üzleti / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése

A Xerox menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) felhasználói a Föld visszaerdősítését segíthetik. A Xerox új együttműködő partnere, a PrintReleaf a „te nyomtatsz egyet, mi ültetünk egyet” elv alapján kiszámolja, hány új fa ültetésével lehet pótolni a nyomtatás során elhasznált papírmennyiséget az erre kijelölt területeken.

IDS üzemanyagkártya teherautókhoz: 100%-os, bankkártya szintű biztonság

A teherautók számára kifejlesztett érintésmentes üzemanyagkártyájának bevezetése óta eltelt tizennyolc hónap után az IDS (International Diesel Service, a Kuwait Petroleum Corporation teherautókra szakosodott leányvállalata) lenyűgöző biztonsági adatokkal büszkélkedhet: kártyájával egyetlen esetben sem követtek el fizetési csalást vagy visszaélést. Az üzemanyagkártyát a beépített biztonságos chipnek köszönhetően lehetetlen másolni, ami – további megelőző intézkedésekkel kiegészülve – azt eredményezte, hogy az IDS létrehozta az egyetlen olyan kártyát a piacon, amely garantálja a kártyaműveletek teljes biztonságát.

Az ABB 2018. első negyedéves pénzügyi eredményei

„A 2018-as évet minden divíziónk növekvő rendelés állománnyal kezdte, javultak az árbevételi és az üzemi eredményeink is. Jól halad a B&R beintegrálása, és folynak az intenzív előkészületek a GE Industrial Solutions akvizíciójának lezárására, majd az új üzletrész azt követő beillesztésére, amelyre terveink szerint 2018 második negyedévében kerül majd sor.” – nyilatkozta Ulrich Spiesshofer, az ABB vezérigazgatója a cég 2018. első negyedéves eredményeiről.

A Hannoveri vásáron a Fujitsu bemutatja legújabb innovációit

A Fujitsu bemutatja legújabb forradalmi innovációit, és élő demókat tart az Ipar 4.0, ipari IoT és digitális közlekedési környezetekbe szánt intelligens gyártási megoldások működéséről az április 23. és 27. között megrendezett Hannoveri vásár 7-es csarnokának E16-os standján.

Innováció a konyhában

A Samsung Electronics történetében először idén vett részt a EuroCucina kiállításon, amelyet kétévente rendeznek meg Milánóban. A vásáron olyan termékeket mutatott be, amelyek valódi változást hoznak a felhasználók életébe, ezzel emelve a márka imázsát és hírnevét a vásárlók körében.

cloudappsportal.com