Események

Rendezvény neve: Programmatic marketing a célzott vásárlói közönség hatékony eléréséért
Dátum: 2017. 09. 11. - 2017. 09. 12.
Tartalom: A kurzus teljesítésével elsajátítható kompetenciák:
A résztvevők:

* képesek lesznek másoknak is elmagyarázni a programmatic médiavásárlás alapjait.
* átfogó tudást szereznek a különböző technológiákról és funkcióikról a programmatic ökoszisztémában.
* lsajátítják a programmatic stratégiákat és taktikákat.
* képessé válnak a programmatic médiavásárlás elhelyezésére média mixükben, a megfelelő adatok és a sikeres programmatic stratégia kiválasztására.
* megismerik, a programmatic stratégiák hogyan képesek hozzájárulni a mobil kampányok sikerességének növeléséhez.
* megismerkedhetnek a data management platformokkal (DMP-k), azok szerepével, és hogy általuk miként erősíthetőek fel az adat-vezérelt marketingkommunikáció előnyei.
Szervező(k):
IIR Hungary  - Szervező
Helyszín(ek):
n.a./Budapest
Típus: Üzleti / Képzés / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket

A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.

Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak

A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies. 

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata

Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket. 

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.