Események

Rendezvény neve: Műszaki informatikus tanfolyam - Budapest
Dátum: 2017. 09. 02. - 2018. 12. 01.
Tartalom: A tanfolyamon résztvevők a képzés elvégzésével képessé válnak:

* számítógépet kezelni, üzemeltetni
* munkaszervezéssel kapcsolatos tevékenységeket végezni
* alkalmazást (szoftvert) tervezni és fejleszteni
* multimédiás és kommunikációs alkalmazásokat kezelni
* projekteket tervezni, nyomonkövetni és értékelni
* kockázatelemzést készíteni
* erőforrást és időszükségletet meghatározni
* rendszertervezési technikát alkalmazni
* meghatározni a létesítendő rendszer technológiáját
* adatbázisokat kezelni;
* egyszerű programozási feladatokat képes végrehajtani
* internetet használni; WEB-oldalt készíteni
* számítógépes jelfeldolgozást végezni;
* üzemeltetni a számítógépes jelfeldolgozás eszközeit
* számítógépes mérőrendszereket üzemeltetni,
* helyi hálózatot kiépíteni, felügyelni, menedzselni
* adatátviteli rendszerek telepítésében közreműködni
* berendezéseket szerelni, javítani
* számítógépes vezérlési és szabályozási rendszerekhez programozási feladatokat megoldani
* számítógépes szabályozási rendszerek hibaelhárítását elvégezni
* értelmezni a felhasználói kézikönyv, projektdokumentációk, műszaki leírások tartalmát
Szervező(k):
OKTÁV Továbbképző Központ  - Szervező
Helyszín(ek):
OKTÁV Továbbképző Központ Zrt.
1143 Budapest Gizella út 42-44.
Típus: Informatikai / Képzés / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Kompakt szerszámosláda okostelefonba építve

A Cat phones bejelentette legújabb csúcskészülékét, a Cat S61 okostelefont, amit Barcelonában, a Mobile World Congressen mutat be hivatalosan. 

Teltház volt a Women Startup Competition Kolozsvári versenyén

A Women Startup Competition, amely a női vállalkozók és a nemek közötti egyenlőséget támogató vállalkozásokat helyezi előtérbe, büszkén jelenti be a Február 16-17-én, Kolozsváron megrendezésre került, második elődöntőjének győzteseit.

Egyre igényesebbek a magyar fogyasztók

A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat. 

A Google mesterséges intelligenciája segít, hogy több pénzt keress

Elindult az új Adsense, ami a gépi tanulás és a mesterséges intelligencia eszközeivel segíti a tartalomszolgáltatókat magasabb bevételhez jutni. A lelkes honlaptulajdonosok szerint új korszak kezdődik a weben, mások csalódottságuknak adnak hangot.

Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés

Az utóbbi idők egyik legnagyobb digitális hype-ja kétségtelenül a tavalyi évben ismertté váló chatbotok körül alakult ki. A trend ezúttal a szokottnál gyorsabban érte el hazánkat, február elején ugyanis publikálásra került az első magyar chatbot, mely a biztosítási kárbejelentést egyszerű, már-már szerethető folyamattá varázsolja.

cloudappsportal.com